Napsat recenzi

Spokojenost

Recenze hotelu One Resort El Mansour **** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2022
Přečteno: 222x
Recenze se líbila: 12 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Začnu cestou z letiště na hotel - příšerný bordel, odpadky, suť, plasty všude. Člověk se musí obrnit, aby si tím nezkazil dovolenou hned na začátku.

Hotel má pěknou recepci. Při ubytování jsme řešili problém s přidělením pokoje, protože recepční se nemohl vyznat v našem voucheru a říkal, že nepozná, jaký pokoj máme vlastně mít. Byli jsme 2 dospělí a 2 velké děti. Nakonec se to vyřešilo a dostali jsme docela pěkný pokoj v 1. patře úplně na konci chodby. Pokoj měl 2 ložnice a 2 balkony a byl velmi prostorný. Výhled byl na bazén a částečně na moře. Jedny terasové dveře nešly zamykat a křesílko na balkoně bylo rozbité.

Obsluha v hlavní restauraci byla celkem rychlá, horší už to bylo v baru u bazénu - tam bylo tempo docela vlažné, často se personál bavil mezi sebou a zákazníky nechal čekat, častokrát se taky stalo, že při obsluze dali přednost Tunisanům.

Někdy je jejich pracovní tempo až zábavné - dojdou skleničky na víno, řeknou moment, zmizí v kuchyni a po době se objeví a nenesou podnos se skleničkami, ale v ruce nesou 2 ks skleniček. Několikrát se zeptají jakou chcete pizzu a pak Vám dají stejně jinou. Doporučuji jim nedávat moc požadavků najednou, protože si je stejně nezapamatují.

Jezdí sem na dovolenou hodně místních a byla jsem zděšená tím, jak plýtvají jídlem!!!! Naberou si několik plných talířů, párkrát do nich ďoubnou, odloží stranou a jdou pro další. Na jejich stolech po nich zůstává příšerný nepořádek.

Úklid probíhal denně. Nechali jsme paní uklízečce na posteli čokoládu a 2 EUR a zřejmě jako výraz vděku nám po celou dobu pobytu nechala zatrčenou svoji kartu na pokoji, takže nám běžela klimatizace, i když jsme na pokoji nebyli.

Těšili jsme se na různé výtvory z ručníků, ale ty se nekonaly. Hotel má zřejmě nějaký jiný ručníkový režim, protože dopoledne z pokoje zmizely a objevily se až na večer. Pokud nemáte svoje vlastní, tak by Vám to mohlo způsobit problém, když přijdete odpol z pláže a hotelové ručníky nejsou.

Jídlo dobré, ale ke konci už nás moc nebavilo, protože už jsme vše ochutnali. Výborné dušené hovězí, častokrát grilovaná játra, těstoviny, pizza. krůta, kuřecí, jen 1 x jehněčí. V mase nechávají kosti, což je otravné.

Moře krásné. Během našeho pobytu foukal asi 3 dny dost vítr a byly velké vlny. Pláž je hlídaná a vzorně uklízená.

Delegátka příjemná.

Na zpáteční cestě na letišti v Monastiru Vám nechají lahev vody do letadla.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

S ubytováním jsme byli spokojeni.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Dobré, ale uvítali bychom větší výběr.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

Personál příjemný, mohl by být rychlejší.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Krása!

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Vlastně jsme nikde nebyli.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Spokojenost.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 5
z 7 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Mahdia - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání