Napsat recenzi

Karlobag hotel Zagreb - zapomenutý socialismus

Recenze hotelu Zagreb Hotel *** (Chorvatsko - Kvarner - Karlobag)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2019
Přečteno: 794x
Recenze se líbila: 223 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 0
  • tapety opravené stylem, kterému můj manžel říká "prkýnko-igelit-drátek" tapety opravené stylem, kterému můj manžel říká "prkýnko-igelit-drátek"
  • díra, kterou se ovládá klimatizace díra, kterou se ovládá klimatizace
  • nabouraný stůl nabouraný stůl
  • lehce upadlá dvířka zakrývající ledničku lehce upadlá dvířka zakrývající ledničku
  • asi někdo boural i v koupelně asi někdo boural i v koupelně
  • klimatizace klimatizace

Zvenku vypadá hotel dobře, celkem nově, upraveně. Před ním je velké parkoviště, ale vzhledem k tomu, že není oddělené žádnou FUNKČNÍ závorou nebo něčím podobným, nenašli jsme po příjezdu žádné parkovací místo. Evidentně zde parkují i cizí lidé, protože pláž je opravdu blízko. K hotelu patřil vnitřní bazén. Voda v pořádku, ale nesměl se člověk koukat na strop či snad navštívit wc. To bylo pouze pro otrlé povahy. Všude plíseň, ze stropu houba....Venkovní bazén neměl strop, takže tam to bylo ok :-) Lehátek mohlo být více, evidentně nestačily. Bar u bazénu nabízel vodu, limonády a pivo, které se dalo pít jen některé dny. Pokud ho lili z 1,5 litrových láhví, bylo celkem fajn, ale to plechovkové bylo šílené i zadarmo. Přístup k moři samý beton, samý kámen, samý nepořádek. Wifi na hotelu fungovala pouze v recepci a to jen občas, na pokoji či u baru vůbec nebyl signál. Dalo se platit kartou, ale jinak jen místní měnou, avizovaná eura nepřijímali.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Uvnitř hotelu se zastavil čas, vybavení zastaralé, což by mi ani tolik nevadilo, horší byl laxní přístup personálu. Všichni zamračení, všude nepořádek, pokoje se uklízely pouze fiktivně. Úklid spočíval ve vysypání koše, doplnění toaletního papíru, případně byla možná výměna ručníků. Pokojské sice jezdily s vysavačem, ale do pokojů rozhodně ne. Delegátka, kterou jsme si zaplatili, v hotelu vůbec nebyla. Tuto informaci mi nějak při prvním telefonátu zapomněla sdělit. Její práci převzala delegátka jiné cestovní kanceláře. Tato česká delegátka JH byla první příjemnou skutečností, kterou jsme zde zaznamenali. V pokojích omlácené zařízení, klimatizace se nedala vypnout na noc, neboť chybělo dálkové ovládání. Po radě recepčního stačilo pozvednout poklop a vytáhnout spínač dírou, kterou někdo již před časem vytvořil nejspíš kladívkem. Balkón s výhledem na moře byl fajn, až na to, že výhled ze dvou třetin zabírala velká borovice. Víc než tohle mi ale vadila skutečnost, že ve velkém truhlíku, kde jsem očekávala květiny, byl pouze plevel a vajgly. Co jsem si stačila všimnout, všechny ostatní přízemní balkóny na tom byly podobně. Jinak v pokoji dostatek úložného prostoru, koupelna malá, ale čistá, ručníků dost, jen škrábaly, že měl člověk pocit, že se utírá drátěnkou. Pravděpodobně se škrobily jako bylo kdysi před lety moderní. Do koupelny by se hodil větrák. Musela jsem větrat otevřenými dveřmi. S postelemi to bylo horší, pružinová matrace na manželské posteli není nejlepší volba. Když se manžel otočil, matrace se rozhoupala a já se probudila. Dodávám, že do slonů máme daleko a váhový rozdíl mezi námi je asi 35 kg, což považuji za běžné.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Jídlo v hotelu nám vyhovovalo, množství dostatečné, doplňovalo se, kuchař rozhodně uměl vařit. K jídlu polévka, ryba, dvě masa, tři přílohy, dezert. Občas byly přesolené brambory, ale s masem se to dalo jíst. Nicméně maso bývalo skvělé, ryby úžasné, dokonce mě jeden den příjemně překvapili spoustou nastrouhaného parmezánu. Troufám si říci, že většina lidí kvality kuchaře neocenila, protože si místo jeho vynikajících ryb dávali pořád jen kuře a hranolky. Uznávám ale, že kuře tam měli taky vynikající, rozhodně ničím nepřipomínalo vysušené kuřecí ze supermarketu v Čechách. Personál v jídelně oproti kuchaři bohužel horší, míchalo se starší jídlo s čerstvým, člověk musel být stále ve střehu. Navíc mi lezl na nervy člověk, který postával u vchodu do jídelny a hlídal, aby lidé nevynášeli potraviny. Tvářil se tak, že člověka přešla chuť k jídlu. Naštěstí po mém upřeném pohledu si stoupl aspn za roh :-) Pivo i víno, které se podávalo v rámci All-inclusive zdarma, se nedalo pít. Všechno to bylo tak nějak před třiceti lety - v duchu hesla - Čechům tohle stačí. A pak ještě Polákům, protože těch tam bylo požehnaně a chovali se jakoby jim to patřilo. V hotelu byl bar s terasou, kde nabízeli dobré pivo, nějakou (levnou) kořalku a šílené víno pro hosty "all-inclusive". Víno jen o málo lepší než to v jídelně. Dokonce jsem si koupila vlastní láhev, s očekáváním, že by snad mohla být lepší. No, nebyla :-( Jinak se tam nic koupit nedalo, ani chipsy, ani tyčinky nebo oříšky. Během dne mezi jídly žádné saláty, žádná zmrzlina, pouze na baru za recepcí kousky domácí buchty. Ta bývala ovšem vynikající :-)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Vnitřní a venkovní bazén, spíše studenější voda, záchod u bazénu prakticky nepoužitelný, záchody u jídelny také. Neustálý smrad a nepořádek, stálo za to si radši zajít na pokoj. Personál otrávený, zamračený, evidentně neměli rádi Čechy, což jsem tedy v Chorvatsku zažila poprvé.

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Pláž betonová nebo kamenitá, žádný pozvolný přístup do vody, jak bylo avizováno. Pouze skočit přes kameny nebo po schůdkách. Ještě tam byly kovové schůdky, takový žebřík, ale po těch mohli vylézt pouze štíhlí lidé :-) Moře čisté jako v Chorvatsku všude, zrovna bylo celkem studené, ale za to hotel nemůže. Ani jeden odpadkový koš, všude papíry, nedopalky od cigaret a plastové kelímky. Na "pláži" jehličí, které nikdo neuklidil už pár let....možná maximálně vítr.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Město Karlobag malé, ale na vycházku dobré. Personál restaurací milý a fajn, váží si hostů. Ostatní pláže (nepatřící k hotelu) jsou daleko lepší, oblázkové, s postupným přístupem do vody.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Pro hodně nenáročné klienty, kterým nevadí nepořádek a schody a plíseň a beton. Rozhodně ne pro imobilní osoby!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 30 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kvarner - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání