Napsat recenzi

Gold Island Blok B jedna velká katastrofa!

Recenze hotelu Gold Island Hotel ***** (Turecko - Alanya - Avsallar)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 952x
Recenze se líbila: 199 čtenářům
Fotografie: 14
Videa: 0
Komentáře: 0
  • betonové bloky poházené na hlavní pláži betonové bloky poházené na hlavní pláži
  • rezavé molo u hlavní pláže rezavé molo u hlavní pláže
  • Komín z kuchyně a rozestavěný hotel hned naproti Komín z kuchyně a rozestavěný hotel hned naproti
  • Výhled z pokoje hned na hlučné klimatizace Výhled z pokoje hned na hlučné klimatizace
  • zašlý koberec s vylitím jogurtem zašlý koberec s vylitím jogurtem
  • molo ??? molo ???
  • Nedodělaná dlažba v koupelně Nedodělaná dlažba v koupelně
  • po chodbách se válí sklo z předešlého dne po chodbách se válí sklo z předešlého dne
  • To je výhled na hlučné klimatizace z celého hotelu To je výhled na hlučné klimatizace z celého hotelu
  • odpadky neodnáší odpadky neodnáší
  • toto vše se válí kolem hotelu toto vše se válí kolem hotelu
  • zapomeňte na romantické procházky okolo pláže zapomeňte na romantické procházky okolo pláže
  • i takový je pohled na Gold Island Turecko i takový je pohled na Gold Island Turecko
  • Rozbité a špinavé zrcadlo ve výtahu nikdo neřeší Rozbité a špinavé zrcadlo ve výtahu nikdo neřeší

Pakliže budete chtít navštívit hotel Gold Island v Turecku, tak se vždy ujistěte, kam jedete, protože to není jen kulatý bílý hotel, ale také vedlejší budova typu obyčejného vybydleného paneláku! Celý resort Gold Island by potřeboval důkladnou renovaci. Zde se snaží pouze vydělávat a to doslova na všem. Je zde absolutně neochotný personál recepce hlavně pan Ibrahim a manegment sedící hned vedle recepce!!! Zvolte jiný hotel v těsné blízkosti např. Long Beach resort nebo Vikingen Infinity jasná volba a hlavně příjemný personál což hotelu Gold Island budete hledat marně!

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Blok B všechny pokoje na druhou starnu od hotelu Gold Island Blok A velká katastrofa!!!

Oprýskané zdi, netěsní dveře, rozbité sklo ve výtahu a hluk!

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Malý výběr oproti jiným tureckým hotelům označeným 5*

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Recepce je katastrofa a to i managment u ní absolutně nám nevyšli v ničem vstříc a dostali jsme ten nejhorší pokoj. Čekají jen kolik peněz jim strčíte do kapsy!!! Hlavně asi pan Ibrahim, který je velmi arogantní a nic ho nezajímá..

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Pakliže by nám vyhověli na recepci a byl zde příjemný personál měli bychom trochu jiný dojem. Bohužel personál recepce a management hotelu Gold Islan je arogantní a sem už nikdy více nepojedeme. p.s. astačilo z jejich strany tak málo. Chyďte se za svůj turecký nos!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 7
z 9 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání