Napsat recenzi

Pouze pro otrlé - Sem již nikdy

Recenze hotelu Prima Life Imperial Park **** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 858x
Recenze se líbila: 557 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 1
  • Hotelová pláž - pohled od moře Hotelová pláž - pohled od moře
  • Koňské exkrementy na pláži Koňské exkrementy na pláži
  • Hotelová pláž - v pozadí Hammamet Hotelová pláž - v pozadí Hammamet

Pobyt v tomto rádoby 4**** hotelu s novým názvem SOLARUS Imperial Park Hammamet, byl pro mě a mou rodinu hotová katastrofa, a to jezdím do Tuniska 2x ročně již 11 let. Nejsem zas tak náročný turista, mohu o sobě říct, že znám poměry v Africe, ale pobyt v tomto hotelu byla hotová katastrofa. Tento hotel nabízí CK Blue Style mimo jiné i jako náhradu za hotel SAFA***.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Prostorný, čistý pokoj s velkou manželkou postelí a přistýlkou (samovýroba místních údržbářů značně rozviklaná), samostatné WC, čistá koupelna s vanou a bez plísně, dlaždičky byly nepopraskané, čisté. Byl však znát starší původ. Na pokoji je k dispozici mini lednice zdarma, telefon a SAT–TV. Pokoj má velkou terasu, kde je umístěn stolek a dvě židle. Centrální klimatizace nebyla funkční nebo mála účinná, větrák hučel a chladný vzduch nikde. Klimatizovaný pokoj je podvodné tvrzení.

Strava a stravování  průměrně (2,2/5)

Jedním slovem hrozné. Nešlo by tak o druhy jídla, to na místní poměry byl standard, ale neustále chyběly talíře všech rozměrů, skleničky na nápoje, které byly stejně tak jako příbory špinavé, umyté jen narychlo ve studené vodě. Rozlévané nápoje k obědu a večeři - to člověk dostal sotva 1dcl buď vína (bílé, růžové, červené), coca coly, sprite, fanty. Voda bez bublinek byla v barelu bez omezení. Pivo se nepodávalo, to bylo k dostání jen u hlavního baru v hale hotelu. Ale problém byl v malém množství poměrné líného personálu, který nestačil odnášet již použité nádobí. Kdo přišel na jídlo později než byla otevírací doba jídelny, tak si neměl kam sednout a když našel volný stůl, tak ubrus byl od předchozích strávníků špinavý a personál vám ho již nevyměnil za čistý.

*Největší problém však spočíval v ruské klientele čítající 98% osazenstva hotelu. Tato ruská klientela se chovala jako dobytek bez jakýchkoliv známek slušnosti stolování all inclusive programu. Čtvrt hodiny před otevřením jídelny už čekaly masy nenažraných ruských "sarančat" (jinak tyto lidi nelze nazvat) před dveřmi restaurace a po jejím otevření s pokřikem "mjaso-mjaso" - "ryba-ryba" dokázaly doslova vyluxovat lorny s masovým pokrmem, talíře s dortíky, ovoce (meloun vodní i cukrový žlutý, slívy) takže na ostatní strávníky se již nedostalo. To dokázala hrstka cca 8 lidí ve 3 minutách a tyto skupiny si navzájem držely místo nebo prostě předbíhaly ostatní čekající strávníky v řadě. Nejzdatnější sarančata "baryšny" cca 120 až 150 kg hrabaly do loren i rukama , když nedosáhly na příslušnou naběračku nebo kleště, aby urvaly co nejvíce i když to pak ani nejedly nebo jenom zlomek toho co si nabraly. Jejich talíře by potřebovaly zvýšené sajtny jako nákladní auta, aby to všechno neteklo nebo padalo na zem. Při snídaních se nerozpakovaly sebrat na dámských WC toaletní sáčky na dámské vložky, do kterých uložily takové množství vařených vajec na tvrdo co se jich tam vešlo. Obdobně postupovaly s croissanty a jinými poživatinami, kterými se živily až do dalšího jídla. Při této jejich nenasytné žravosti opravdu líný personál nestačil a pak ani nechtěl již doplňovat chybějící potraviny. To vše se opakovalo každý den během mého osmi denního pobytu. Aby toho nebylo málo, tak ve většině pánská klientela zase od rána do noci seděla u baru a doslova chlastala vše co teklo, snad i mrtvému oko. Přes všechnu snahu personálu, který podával již značně zředěný místní alkohol, to nezabránilo se jim doslova opít tak, jak to dovedou jenom Rusové - čili totálně " na plech". Večer pak ušetřený alkohol se personál snažil prodat ostatním hostům za 10 dinárů lahev toho neředěného moku. Je nutné si dávat pozor při žádosti o vydání balené vody na baru, zda je tato originálně uzavřena, neboť personál do prázdných PET lahví točí běžnou vodu a tu vám dává jako původní.

Odpolední lehký snack se moc nekonal, protože všudy přítomná ruská sarančata opět všechno sežrala během několika okamžiků a personál následně již rezignoval něco dál připravovat neboť nebylo z čeho, protože vyčleněné poživatiny došly.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Vybavení hotelu je standardní , vybavení zachovalé. Služby pokulhávají za tím co je deklarováno CK, tzn. pokojské moc neuklízí, bez bakšiše ani nevynesou koš, neustelou postele, nevymění ručníky a osušky. Neustálý problém s chybějícím toaletním papírem. Ostatní personál se moc nepřetrhne v poskytování potřebných služeb.

Pláž a moře  průměrně (2,1/5)

Pláž je vzdálená cca 400 m od hotelu přes místní komunikaci. Na docela malé a úzké pláži cca 100x50m, neuklizené od koňského a velbloudího trusu, kelímků, vajglů a "moře" ohraničené provazem cca 50x50m, je necelých 25 až 30 lehátek, které nemůžou stačit pro tak velké množství hotelových hostů – tj. 600 lidí. Mezi lehátky se prohánějí místní Tunisané na koních a velbloudech, kteří vykonávají svou potřebu mezi turisty. Tyto výkaly po zvířatech nikdo neuklízí. Chybí služba security, jakou má na pláži sousední hotel R&R.Totéž se opakuje i přímo při vstupu do čistého moře, které je bez chaluh. Vstup do moře je pozvolný, vhodný i pro malé děti, které však ohrožují právě místní "podnikatele" s koňmi a velbloudy. Další negativní věcí je těsné sousedství pláže s provozovateli vodních radovánek „AQUA NAUTICA“- tj. lety na padáku, půjčovna vodních skútrů, jízdy na nafukovacím banánu nebo matraci vlečeným za motorovým člunem. Neustálý hluk, smrad výfukových plynů z motorových člunů a skútrů doplněný neustálým pískáním na píšťalku obsluhy padákového létání vám docela dobře zkazí pobyt u moře.

Největším nedostatkem je neexistence jakéhokoliv WC. Na WC si můžete odskočit do místního MALIBU BEACH baru - restaurace za poplatek 1 až 2 dináry. Tento bar nepatří k hotelu a tudíž neposkytuje žádné služby v rámci all inclusive programu.

Plážový servis zajišťuje jedna dřevěná bouda, kde dostanete pouze coca colu, fantu, sprite a natural vodu, a to ještě v období od 15.6. do 31.8. Otevírací doba je podle toho, jak se místní obsluha vyspí a má náladu v tom vedru něco dělat.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Hotel má docela dobrý venkovní bazén s tobogány, dětský bazének - brouzdaliště a vnitřní krytý bazén. U venkovních bazénů chybí WC, takže v mokrých plavkách musíte jít do hlavní budovy přes bar nebo recepci. Rovněž i zde je značný nedostatek lehátek jako na pláži. Jinak hotel má zanedbanou zahradu, neudržované dětské hřiště, kde jsou rozbité houpačky, kolotoč a skluzavka, věčně pokálená od ptáků, kteří hnízdí na stromě pod kterým je toto dětské zařízení umístěno. Nejbližší obchůdky jsou cca 400 m směrem do mediny. Na místní bazar - medinu je to asi 800 až 1000 m. V okolí se nachází dětské zábavní středisko Cartago Land. Do místní loděnice s jachtami a "pirátskými loděmi" je to po pláži 500 m.

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Jedním slovem hrůza a sem již nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 15 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Tereza Herotová: Plně souhlasím - 29. 6. 2013 20:03

Po příjezdu jsem psala na CK Bluestyle stížnost a žádost o uveřejnění recenze na jejich stránkách - prozatím bez odezvy. Po přečtení této recenze můžu jen a jen souhlasit . ... nejezděte tam !! Loni jsme byli 2x na Djerbě a tam to bylo super a hlavně žádný rusáci :) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání