Napsat recenzi

Dobrý den, shrnu to takto: do hotelu Grand Santana už nikdy! Bylo to velké zklamání.

Recenze hotelu Senza Grand Santana Hotel **** (Turecko - Alanya - Mahmutlar)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 402x
Recenze se líbila: 464 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pobyt měl být od 9.8 - 16.8. 2014. Do hotelu jsme se dostali až v neděli 10.8 ve čtvrt na tři v noci po nekonečné jízdě. Již z Prahy jsme odletěli zpožděni o 3/4 hodiny, tedy téměř v šest hodin večer. Rozčarování následovalo při ubytování - bylo nás 8 členů rodiny a můj druhý 7 letý vnuk byl ode mne vzdálen o jedno patro níže a téměř 30 pokojů dále! Neochota vůbec jednat o nějaké dostupné změně bližšího ubytování. Jídlo bylo slušné, ale malý výběr masa. Skluzavky pro děti byly tři, v chodu však jen dvě, otevřené jen na velmi krátkou dobu. Moře absolutně nevhodné pro menší děti - brzy z kraje hloubka, místy kameny. Pláž s hrubším tmavým pískem, lehátka daleko k dohledu dětí v moři, špinavá lehátka. Klimatizace nevhodně umístěná proti lůžkům, proto v noci zima a musela se vypínat.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Pokoje byly vybaveny standardně.Voda teplá tekla po celý pobyt.Klimatizace na pokoji byla funkční.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Strava bohatá pouze na zeleninu, sladkosti a ovoce, masa absolutní nedostatek, co do pestrosti. Neustálé fronty, neboť před otevřením byl do poslední chvíle v jídelně "řetěz", za kterým se hromadilo mnoho hostů- stačilo nechat hosty průběžně přicházet / každý byl informován, kdy který chod začíná/! Odpolední svačinky při kávě byly absolutní fiasko. Byly v době 17- 17,30hod., ale před 17 hodinou opět fronta a po čtvrt hodině už měli ostatní prostě smůlu. Doplnili jen po opakovaných urgencích. Na pláži upřednostňovali prvořadé nakrmení personálu a potom teprve hostů.Nejhorší z celého stravování v posledním patře pod střechou bylo to, že místo klimatizace se větralo okny / při teplotách přesahujících mnohdy 40 stupňů!!! Takže po jídle jsme museli pod studenou sprchu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Vybavení hotelu a služby personálu slušné, absolutně nepříjemní v recepci, neochotní vyhovět při ubytování.

Pláž a moře  průměrně (3,5/5)

Pláž, přestože přístupná podchodem , byla blízko. Hrubý písek, moře kalené, plážové služby strašné. Pokud jsme si lehátko dali blíže k moři, abychom viděli děti, ihned jsme je museli dát zpět / bez uvedení důvodu/, takže jsme děti hlídali z okraje pláže ve stoje a věci jsme měli na písku. Voda v moři byla teplá.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Do města Antálie dostupnost dolmuší za jedno euro pro osobu,tam velký bazar, bohatý sortiment k nakupování. V okolí hotelu obchůdky, tržiště se zeleninou i ostatním.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Celkový dojem jedno velké zklamání. Pobyt jen 6,5 dne, místo 8 dní, do odletu jsme strávili přes 4 hodiny v neklimatizované recepci / klimatizace tam byla, ale nepoužívá se,asi šetří/.Po příletu v noci jsme byli hladoví a žízniví. Voda byla v chladničce jedna a po vypití jsme si ji měli dolívat v jídelně, u baru... Do Turecka jezdíme již deset let, ale toto bylo opravdu velké zklamání a za poměrně velké peníze, neboť jsme objednali destinaci již na první moment.

Pokud to mohu srovnat s hotely, kde jsme byli za posledních deset let, tento hotel bych dala na úroveň slabé tři hvězdy a tudíž i zásadní slevu v ceně.

Doporučit nejlepším přátelům? To bych neudělala! Snad jen mládeži, která využívá hlavně nočních programů a jinak půl dne pak prospí.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 16
z 26 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání