Napsat recenzi

Pozitivní hodnocení hotelu úplně zkazila strava-nikdy více

Recenze hotelu Top Hotel **** (Turecko - Alanya - Incekum)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 698x
Recenze se líbila: 574 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel jsme vybírali podle dobrých recenzí z uplynulých let,písčité pláže

a poznat jiný hotel v Turecku,než doposud.

Díky jídlu to byla osudová chyba!!!!, v polovině 15-tidenního pobytu už se jídla jen poněkolikáté opakovala,byla to gastronomická nuda.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Starší hotel je pěkně rekonstruovaný,pokoje dostatečně velké,zařízené hezkým nábytkem. koupelna vč. WC hezká,moderní. Balkon dostatečně velký.

Přesto,že jsme měli zaplacený pokoj směrem k moři,dali nám pokoj na opačnou stranu bez balkonu. Po odmítnutí jsme o půlnoci museli čekat na výměnu recepčních a ještě půl hodiny na prověření,zda máme zaknihovány pokoje s balkonem.Poté jsme dostali pokoj v nižším patře s částečným výhledem na moře.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Podle našeho názoru byla strava potupou turecké gastronomie.Úroveň závodní jídelny,nebo jak řekli jedni němečtí manželé, kteří zde byli již několikrát v minulosti, "je to kvalitou stravy a výběrem na úrovni nádražní restaurace-jsme tu naposledy!"

Z polívek rajská se opakovala 12x,na zbytek 14-ti obědů a 14-ti večeří vystačili s pěti druhy.

Jídlo se stále opakovalo, ze čtrnácti obědů 14x frikadely (mleté maso) různých tvarů bez ničeho nebo něčím zalité,10x kuřecí na kousky,plátky nebo na špejli,někdy zalité.Na večeře kuřecí,4x ryba,3x kebab,2x krůtí kousky.S vyjímkou kebabu žádná grilovaná masa,žádná příprava před hosty.

Přílohy denně hronolky,rýže,pizza.Špagety,oblíbené dětmi pouze 4x za 15 dní.Brambory pouze 1X !!!!! Občas jiné těstoviny.

Snídaně jen stále vařená vejce,2 druhy salámů (typu "junior"),2-3 druhy sýrů,2-3 sýrové pomazánky,které servírovali i když začaly "pochodovat",jogurt,med ve variantách,když se vydala mísa croisantů,další už nedali. 3x ráno vaječná omeleta,3x míchaná vejce,ani jednou palačinky pro děti.

Z ovoce jen červené melouny, někdy jablka,nedozráté meruňky a úplně nezralé nepoživatelné zelené ryngle.Jen 2x modré ryngle,které v průbehu rychle zmizely bez doplnění.

Balená voda není ani v ledničce,jediný zdroj po půlnoci je vedle baru v přízemí z barelu,musíte ji nést v kelímku a někdy byl barel prázdný. Jednu hvězdu dávám za poměrně dostačující výběr denně se opakujících salátů.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

U hotelu jsou skluzavky i tobogán (v provozu od 10-12,14-16hod), tenisový kurt.Nechybí turecké lázně,masáže,obchůdek se suvenýry a základním zbožím.

Hotel i pokoje jsou čisté,personál je snaživý

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Pláž je písčitá,vstup do moře mimo úsek cca 20m je po pár metrech kamenitý.Místy v moři jsou rozsety velké kameny,které jsou hlavně při větších vlnách nebezpečné.

Bazén je dostatečně velký, je vč. 2 dětských bazénků. Krásná fontána byla v provozu pouze 1 hod.týdně.

Lehátka u bazénu se obsazují už před šestou hodinou ráno, u moře je jich dostatek.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Pro nákupy není doleko,do 1 km. Dobrá spojení dolmuší nebo taxi.

Hotel nemá animační programy,1x týdně program břišních tanečnic.

Z vedlejšího hotelu to vynahradí, denně do 23-24 hod stejně slyšíte vše bez možnosti se zůčastnit.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Díky stravě to byla naše nejhorší dovolená za posledních 10 let,jezdíme téměř pravidelně,někdy i 2x ročně do hotelů 3 až 4 hvězdy. Škoda,že si tento hotel stravou pokazil dobrou pověst (údajně od r.2012).

Rádi na tento hotel zapomeneme!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 48
z 66 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání