Napsat recenzi

SUN MARITIM - PŘÍJEMNÉ PŘEKVAPENÍ

Recenze hotelu Sun Maritim Hotel **** (Turecko - Alanya - Avsallar)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 432x
Recenze se líbila: 436 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Po přečtení všech dostupných recenzí jsme byli s manželem příjemně překvapeni...na dovolenou jsme se těšili, zájezd jsem už nechtěli zrušit a dobře jsme udělali!

Ubytování  průměrně (2,2/5)

Dostali jsme krásný pokoj v sedmém patře, pravděpodobně po rekonstrukci...nábytek byl nový, prostoru jsme měli také dostatek...manželská postel, křeslo a stůl s židlí. Koupelna čistá a prostorná

Strava a stravování  průměrně (2,2/5)

Jídlo bylo dobré, masové kuličky, kuřecí kousky, kuřecí paličky ryba...rýže, brambory a výběr z vařené zeleniny a salátů. Spousta dezertů, z ovoce jablka a pomeranče, výběr z čajů, káv, limonád, pivo i další alkohol

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Hotel splnil naše představy, dovolenou jsme si užili. Na recepci jsme se dorozumívali rusky a německy, ručníky nám měnili každý druhý den, povlečení jednou za čtyři dny. Na dveřích jsme nechávali ceduli, aby nám uklidili

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Pláž je krásná, písečná, přímo u hotelu. Lehátko jsme měli vždy a to nepatříme mezi "ranní ptáčata".

Lehátka i slunečníky byly zdarma

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Přes silnici za hotelem je spousta obchůdků se suvenýry, oblečení, také banky...víc jsme nepotřebovali

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

Celkově jsme byli spokojeni, samozřejmě jsme byli na dražších dovolených a v pětihězdičkových hotelech, ale jeli jsme si hlavně odpočinout a užít si moře a to se nám do puntíku vyplnilo

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 4
z 13 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

vencakuk: komentář - 22. 6. 2013 0:43

Chtěl bych reagovat na recenzi autora Anabel Buď si cestovka dělá reklamu a píše si kladné recenze, nebo byl autor na jiném hotelu než z kterého jsem se vrátil 19.6. Nevím kde objevil například masové kuličky nebo kuřecí kousky masa. Každou neděli Turecký den na večeři jste si mohli vystát frontu od 19 - do 21 hod. kdy kuchař vypnul hořák a řekl, že večeře končí. Osobně znám lidi kteří vydrželi ve frontě i 1,5 hodiny. Také nechápu jak si někdo může užít dovolené, když i do 2 hodin ráno čtyřikrát v týdnu posloucháte dunění bubnů jak v indiánském táboře. Protože probíhá diskotéka Tureckého animačního týmu. Nejvíce se bavím nad větou - jeli jsme si hlavně odpočinout a užít si moře a to se nám do puntíku vyplnilo. Jestli-že jste neobsadil lehátko na pláži do 8 hodin, měl jste smůlu, všechna byla obsazená. reagovat

Hana: Velká lež - 3. 7. 2013 12:30

Ten kdo napsal tento jediný kladný komentář k hotelu Sun maritim jednoznačrně lže, anebo si Alexandria dělá na tento hotel pozitivní reklamu. Bohužel, všichni oklamaní klienti mají zcela opačný názor a to - předražená dovolená, nesplňující ani vzdáleně hotel na úrovni 4*!!!!!!!m špína, arogance personálu, jídlo otřesné, služby - nulové. reagovat

Brousilová: Re: Velká lež - 8. 7. 2013 10:31

Plně souhlasím. Vdobě kdy byla vložena recenzeAnabel jsem byla v hotelu Sun Maritini, něco tak strašného jsem ještě nezažila. Nevím kde dotyčná Anabel viděla kuřecí,kousky špalíčky a úklid na pokojích, pravděpodobně byla v jiném hotelu a nebo jí managment zaplatil za kladnou recenzi jinak si to nedovedu vysvětlit. Pokud chcete za hodě peněz žaludeční potíže, špínu vřele doporučuji. D reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání