Napsat recenzi

Souhlasím - NIKDY VÍCE !!!

Recenze hotelu Sun Maritim Hotel **** (Turecko - Alanya - Avsallar)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 358x
Recenze se líbila: 424 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Ten kdo uděloval 4 hvězdy této přestavěné a zcela nezaběhnuté ubytovně byl slepý, hluchý a hlavně de.....

Upozorňuji všechny, kteří si zakoupili dovolenou v tomto zařízení ať se obrní a hlavně si do své výbavy zařadí růžové brýle a ti co uvažují o zakoupení dovolené v tomto zařízení ať hledají něco jiného a hlavně hotel.

Ubytování  průměrně (2,2/5)

Klasika - pokoj s klimatizací a koupelnou kde večer neteče teplá voda.

Úklid nám prováděli po prvních dvou dnech o poté den před odjezden, tedy 8 dní. Pokud si chcete udělat siestu po tom čemu se tam říká jídlo - zapomeňte - úklid pokojů probíhal od 13 do 15 hodin.

Pokud máte štěstí a pustíte do kasičky dostatek mincí, dostanete pokoj na slunečné straně. Pokud nemáte štěstí anebo zapomenete zacinkat měštcem, zbyde na Vás pokoj s výhledem na vedlejší hotel. Rozestup mezi hotely je odhadem 10 metrů. Budete mít super výhled do oken vedlejšího hotelu.

Strava a stravování  průměrně (2,2/5)

Opravdová katastrofa. Kdo nezažije - neuvěří.

My jsme zažili rýži a stokrát jinak. Lunchmeat na tisíc podob, někdy se opékal, jindy plaval v něčem, čemu jejich absoluťně nadáním nepolíbený kuchař asi věřil, že je omáčka. Když budete dostávat jedenáct dní na snídani uvařená vajíčka, budete mít žluté i bělmo v očích a uvidíte rudě. Kdo by si dal k snídani něco lehkého byly v nabídce třeba brambory ve šlupce nebo hranolky. Situace se začala mírně zlepšovat po stížnostech, kolem 14 června se objevil zástupce cestovky a maso se objevovalo na jídelníčku jednou denně.

Venkovní bar nefungoval v době výdejí jídel. Nevím proč cestovka v nabídce uvádí all inclusive. po stížnostech delegátovi byly automaty na nápoje puštěné ale nikde nebyly kelímky nebo to, čemu se říká sklenice.

Všude se uvádí ať nepijeme vodu z vodovodu ale zásobníky na vodu v automatech nosil personál otevřené a napuštěné vodou v kuchyni.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Personál byl ochotný a vina je hlavně na vedení této ubytovny označené úplným omylem nějakými hvězdami. Personál dokonce přenášel sklenice a hrníčky z venkovního baru do jídelny.

Český animační tým? Za svůj pobyt jsem slyšel hrát asi čtyři české písničky, starali se o děti rekreantů.

Turecký animační tým dělá čtyřikrát do týdne diskotéky, většina účastníků jsou Rusi a kravál i do dvou hodin ráno a navíc v ruském jazyce.

Komu se podaří usnout toho párkrát za noc vzbudí dunění reproduktorů, někdy jsem nevěděl jestli nejsem v táboře indiánů ale uklidnil jsem se když jsem slyšel ruštinu.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Na fotografii v nabídce je vyfocen poloostrov z lehátky ale z toho Vás hlídač velmi rychle vyhodí, nepatří k tomuto hotelu ale vedlejšímu. Slunečníky na pláži si musíte nejpozději do 7 hodiny ranní označit ale to je běžné.

Jinak moře čisté ale kdo může ať přibalí boty do vody.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Do obchodu je blízko, to co tam koupíte najdete u nás na všech tržnicích

Kdo chce něco ušetřit, využijte nabídku místních agentur, které vám nabídnou výlety nejméně o třetinu levněji než cestovní kancelář.

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

Celkový dojem? Ten jsem Vám napsal - KATASTROFA

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 13 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání