Napsat recenzi

Hodně špatný výběr hotelu

Recenze hotelu Helya Beach & Spa Hotel **** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 332x
Recenze se líbila: 411 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nejhorší hotel jaký jsme zažili a nejsme moc zhýčkaní. Nikdy jsem žádnou recenzi nepsala, ale tentokrát to musím udělat.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Jeden dvoulůžkový pokoj s výhledem na moře byl pěkný a prostorný. Druhý s výhledem na letiště byl mnohem menší a hůř vybavený. Úklid byl ok. Poslední den jsme si zaplatili prodloužení pokoje (15EUR), přestěhovali jsme se do přízemí a to byla teprve katastrofa. Smrad, špína. Bydlí tam animátoři, ale viděli jsme tam i bězné hosty. Pokoj jsme chtěli jen kvůli vysprchování, ale bohužel i přes připomenutí na recepci jsme se neměli do čeho utřít.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Jídlo podprůměrné, bez nápadu a pro děti těžké něco vybírat. Ovoce málo, některé dny vůbec. Nádobí špinavé, skla nedostatek, ubrusy hnuj... Začínali jsme snídaní a logicky měli končit večeří. Tu jsme nestíhali, tak jsme se delegáta zeptali na balíček na cestu a to bylo velké překvapení co to chceme. Vždyť nám může stačit odpolední svačina (každý den pizza - celkem hrozná). Nakonec jsme pro cca 60 lidí dostali 10 baget (uvnitř zbytky vařených brambor, salám a cibule)...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Na pokoji není vybavení, které běžně nabízí 4* hotel. Jedině vše za poplatek. Neustále něco nefunguje od výtahu po kávovar, točené nápoje apod. Wi-Fi zdarma, ale téměr nefunkční. Animátoři a personál u bazénu v pohodě, ostatní to asi moc nebaví.

Pláž a moře  průměrně (2,7/5)

Pláž malá, ale udržovaná, v moři je celkem dost medúz (pokud žahne, nafasovat a přiložit rajčata, potom Vám to na pláži natřou zubní pastou). Bazény čisté. Nedostatek lehátek a poměrně často se stávalo, že je přes oběd někdo sebral a ručník hodil na zem. Pokud chcete mít svá místa, musíte si pěkně přivstat (cca v 6 hodin).

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Přes silnici letiště, ale není tak frekventované a zastávka vlaku.

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

Nikdy více. Hotel by měl mít maximálně 2*... Při odjezdu jsme seděli v autobuse a čekali na odjezd na letiště a dozvídáme se, že víc jak 20 klientů letí z jiného letiště v jiný čas. Chápu, že se tohle stává, ale předpokládám, že letecká společnost nepřesunuje pasažéry na jiné, v tomto případě vzdálenější letiště (Tunnis) na poslední chvíli.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 29 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání