Napsat recenzi

Super dovolená

Recenze hotelu Safa Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 756x
Recenze se líbila: 537 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 9

Tento rok jsme vybírali dovolenou na poslední chvíli,takže nám bylo docela jedno, do jaké destinace se vydáme. Volná místa s nejbližším termínem odletu byli pouze v hotelu Safa v Tunisku. Když jsme dorazili domů, podívali jsme se na recenze k tomuto hotelu a zděšení jsme přemýšleli, jestli nakonec dovolenou nezrušíme a nepočkáme na nějaký jiný termín a jiný hotel. Ale opak se stal pravdou.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Pokoje čisté, uklízečka byla vždy k dispozici a nebyl problém se s ní na čemkoliv domluvit. Anglicky sice neuměla, ale pokud člověk umí použít ruce a nohy tak se domluvil vždy a vše bylo k naší spokojenosti. O špíně nebo nějakých nedostatcích nelze hovořit. Nechápu, kde byla špína, jak jsme četli z recenzí, i když hotel je starší, uklízečky se pohybovaly celý den po hotelu nebo v hale a stále bylo uklizeno ,bohužel když člověk navštívil toaletu po lidech,kteří po sobě neumí ani spláchnout nebo použít štětku,tak to nemůžu přičítat tomu,že by personál neuklízel. Ruku na srdce, tohle jsou věci,který by měl po sobě člověk uklidit sám,určitě manžel nebo manželka vzájemně toaletu po sobě taky neuklízí... a je strašně lehké to svalit na personál,když to člověk udělá sám a je mu líno po sobě uklidit to,co doma dělá automaticky.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Se stravou se přikláním,že byla víceméně pořád dokola,ale jídlo bylo vždy teplé,bylo ho dostatek a výběr v rámci možnosti také. když se zamyslím nad tuzemskou dovolenou tak je to vlastně to stejné, s tím, že se opakují naše jídla,na které jsme zvyklí ,navíc si ani nikdo neuvědomuje, že při tuzemské dovolené all inclusive stojí kuchař ,který to vydává na talíř,což zamezuje tomu, aby si určitý jednotlivec naložil kilo masa na talíř a druzí pak čekali,než se doplní. ale to zase není vinou personálu,pouze hamižností lidí, kteří to radši nechali vyhodit než by si naložili tak, jak by měli nebo dostali u nás. A těmto lidem bych to s chutí naservírovala druhý den,aby si to dojedli a vážili si jídla. Vše je jen o lidech. Když jsme se rozhlédli kolem ,tak jsme se za některé lidi museli doslova stydět a přemýšleli nad tím,jestli by se takhle chovali,kdyby byli v naší republice. Souhlasíme,že kelímky byly malé,ale vždy čisté a pokud člověk potřeboval víc,tak si vzal rovnou dva a žádný problém s tím nebyl.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

V Tunisu jsme nebyli poprvé a samozřejmě podle rad jsme využívali 5* hotely ,ale musím uznat,že co se týká security a hlavně animátorů, zasloužil by si i tento hotel aspoň hvězdu navíc. Program naprosto úžasný ,nejen přes den,ale i večer. Opět si nikdo neuvědomuje,že animátoři jsou od rána k dispozici pro hosty ,přes den hlavně dětem ,v době snídaní,obědů a večeří pomáhají v jídelně a zhruba od devíti hodin se starají o večerní zábavu až do půlnoci a to téměř denně. Takže není co vytknout a smekáme před nimi.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Lehátek na kapacitu hotelu bylo opravdu málo,ale opět je to v lidech. Ráno zaberou ručníkama lehátka a půl dne je tam člověk nevidí a pak zjistí,že to stejné udělali i u bazénu,takže to vlastně blokují ostatním lidem, stejný problém....je to jen v lidech..

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Klasika pro Tunis.

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Maximální spokojenost. A vzkaz pro ty,co píšou katastrofa, ať se hlavně zamyslí sami nad sebou a svým chováním,veškerý bordel dělají víceméně ti,co poté nejvíce kritizují. Je jim líno odnést kelímek,než by si vzali poleník,radši cigaretu hodí na zem a personál si pletou s osobní služkou. Dovolená je od toho,že si člověk jede užít,pobavit se a odpočinout ale podle recenzí tady každého jen zajímá nacpat pupek a ožrat si drž** na baru. S hláškou ,,vše mám zaplacené v ceně". a opět ,zamyslete se, za ty peníze ..co byste pořídili doma?

Pobyt jsme měli od 9.7. - 19.7. 2013 a mrzelo nás,že nebyl volný na více dnů.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 30
z 90 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

anomyn: Nesouhlas - 23. 7. 2013 20:32

Milé slečny, pokud se vám dovolená líbila, tak je jen dobře, že jste za svoje vydělané peníze dostaly to co jste očekávaly. Chci jen podotknout, že jednu z negativních recenzí jsem tu uvedla taky. Nejsem typ jak tu píšete co ho zajímá nacpat pupek a ožrat si drž** na baru, ale když ráno už 10tý den jím lečo a moje dítě se 10tý den cpe bagetou s margarínem ... tak vám chci to samé popřát až si vyjedete jednou se svými děti. Až budete zoufalé, že vám dítě a půlka rodiny leží s průjmem z tuňáka (mmj. tahle trampota postihla půlku hotelových hostů). Nevím jak vy, ale my si ráno poctivě zabrali pro tři lidi dvě lehátka a v 9 hodin jsme je neměli. Nechci tu s vámi polemizovat o něčem, když názor máte jiný. Jediné v čem souhlasím je to, že jsou lidi co si naberou plno jídla a pak ho vyhodí. Ale dívaly jste se kdo to je? Vesměs ruské a arabské rodiny. Moje rodina a určitě mnoho dalších nespokojených co sem psali nepatří do kategorii, že z cizího krev neteče. Ale taky se na docela nemalou částku, kterou dovolená stojí musím pěkně nadělat, takže si chci přesně jak jste tu děvčata napsala odpočinout a pobavit se. reagovat

Iva a Barča: Re: Nesouhlas - 23. 7. 2013 22:33

Chápu,že s našich jmen neni možné poznat naš věk ale za děvče se ve svých 46 letech už nepovažuji. Pro nás to byla opravdu úžasná dovolená a jen podotýkám,že -5 *hotel Marhaba v Sousse -Tunisku mi zdaleka,tak nevyhovoval. Souhlasím,že Rusové se opravdu chovat neumí , ale rusky rozumím a domluvím se a pokud by se jednalo o ně , v naší recenzi by to vbylo uvedené. A jen dodatek - včera jsem mluvila s kolegyní (hotel RIU IMPERIAL MARHABA) také rodina mela strevni potíže a nakonec zjistila,že to bylo s vody ,kterou sem tam polkly v bazenu nebo pri sprchovani. A k snidani byl na vyber v Safa hotelu- dva druhy jogurtu s lupinky, salaty, syry,salam,,maslo,ovoce,Vámi zmíněné leco,5druhu sladkeho peciva a marmeladv . Kazdy má pravo na svuj nazor , chapu Vas ,ale nemohu než trvat na své recenzi reagovat

anomyn: Re: Re: Nesouhlas - 24. 7. 2013 12:58

Omlouvám se Vám tedy za nerozpoznání věku (ale být považován na mladší ženu potěší). Možná právě díký nám, co projevili svůj negativní postoj k poskytovaným službám jste Vy měla pobyt o to lepší. Střevní potíže byly opravdu způsobené tuňákem neb všichni co ho měli na talíři si užili svoje. Z ovoce jsme při našem pobyt u měli pouze melouny a za 14 dnů byl 2x meloun žlutý. Pokud tohle je dle Vás výběr ovoce, tak jste nadmíru skromná a nevadí Vám, že za hodně peněz dostanete málo "muziky". A nebo jste tak bohatá a jste ráda sponzorem. Denní sháňka a hlídání lehátek pro mne taky není zrovna wellnes za jaký jsem dala nemalé peníze. A pokud jde o špínu, tak jsme neřešila záchodky pro veřejnost, ale úklid v pokoji, hlavně v koupelně. Škoda, že nemám nafoceno, ráda bych Vám poslala tu úžasnou"čistotu" . není mým zvykem si fotit negativa. Nejsem šťoura a přehnaně náročná, do Tuniska jezdím víc jak 10 let, ale s takovým 3* hotelem jsem se ještě nepotkala. Patřím k těm co si svůj kelímek od pití odnesou kam po použití patří, taktéž i moje dítě je k tomu vedené. Dokonce jsme si kalíšky na pláži nechávali po ruce a pití do nich dávali opakovaně. Opravdu si myslíte, že patřím k lidem co si jdou ožrat držku? (vcelku drsný výraz, nemyslíte?), k lidem co si jdou nacpat pupek? (tím, že si beru jen to co sním?) Přesto všechno musím trvat na svém, že letět do Safy za docela dost peněz (18tis. za osobu) je zkažená dovolená. reagovat

Marcela Havlová, Zlín: Nesouhlas-24.7.2013 - 24. 7. 2013 6:53

Také nejsem z těch, které by jezdili k moři si nacpat pupek a ožrat se, a nevadí mi každý den stejné jídlo, když je ho dostatek a nemusím na něj stát fronty a pak na mě stejně místo masa zůstanou jen flaksy či kosti, a na talířku mám potom jen těstoviny nebo rýži polité šťávou od masa, což si můžu udělat doma a ne za to vyhazovat těžce vydělané a našetřené peníze na dovolenou. A také byste asi mluvily jinak, kdybyste z jídla, konkrétně z tuňáka , chytily tak silnou průjmovou infekci s vysokými horečkami, že byste skončily jako my na 3 dny v nemocnici na kapačkách. A s lehátkama také nemáte pravdu, místo abych se vyspala, tak jsem chodila po 6.h na pláž, abych si dvě obsadila a se mnou mnoho seniorů, kteří nevydrží celý den bez slunečníku, a já tam byla se 77-letým otcem, a jak mi mělo být, když jsem s ním přišla po 10.h na pláž a naše lehátka ukradly 2 Polky a ještě se nám smály do obličeje a naše osušky pohodily k odpadkovému koši. A totéž se nám stalo ještě jednou se Slováky. Kdyby hotel zajistil dostatek lehátek, lidé by se nechovali jako hovada. A totéž s jídlem, plné talíře si nandávali Rusové a Arabové, my ostatní jsme tím jen trpěli. Nezlobte se, ale na dovolenou si jedu odpočinout a ne se neustále nervovat kvůli frontám na všechno, i na talíře a příbory, nejedu tam proto, abych nedostala pití, které mi dle smlouvy náleží a personál si ze mě ještě dělal dobrý den, a bejedu tam proto, abych naháněla uklízečky, že nemám na pokoji osušky a toaletní papír, a v neposlední řadě, že mi tam teče záchod. A abych třetinu dovolené vinou hotelu strávila v nemocnici, kvůli tomu tam také nejedu. Byli jsme tam v termínu od 16.6.do 1.7., takže jsme si to možná ta naše parta odtrpěli a tím, že si všichni stěžovali i z jiných národností, tak se něco hnulo k lepšímu a Vy už jste na tom byly lépe. Kéž by! Ale moc tomu něvěřím. A výkony animátorů to pro nás, starší generaci, zachránit nemohou. reagovat

MP: Re: Nesouhlas-24.7.2013 - 2. 8. 2013 19:07

Dlouho jsem mlčela, ale už se to opravdu nedá. Naprosto souhlasím ve všem s Ivou a Barčou, v Safě jsme strávili krásných 16 dní dovolené i s dětmi v červnu 2013. Předem upozorňuji, že mám ráda pořádek. Vše bylo super, neměli jsme co vytknout, personál skvělý, úžasný, vstřícný, přátelský, včetně managementu hotelu, jídla a pití byl dostatek, pláž i moře čisté, vše je vždycky o lidech, každý má dovolenou takovou, jakou si ji udělá, a že se lidé chovají jako prasata, s tím naprosto souhlasím a ještě očekávají, že jim bude někdo sloužit a uklízet po nich ten zbytečný bordel, tak ať si to sami zkusí fungovat celý den jako personál v Safě, žádný čecháček by to nevydržel, tak jako oni, v tom vedru po celý den a za tu almužnu, co dostávají. Bylo mi jich líto. Kmitali opravdu od rána do večera. Lidé se opravdu chovají někdy jako dobytek a tak jak bylo napsáno výše, neuklidí si po sobě ani sklenku, jako kdyby jim měli ruce upadnout. Hrají si na nóbl hosty a doma mají možná ještě větší bordel než píšou, že byl v Safě. A hlavně za všechno může Safa, oni jsou naprosto nevinní, že!!! Obvinit ostatní, to je to nejjednodušší, co všichni umí. reagovat

DP: Re: Re: Nesouhlas-24.7.2013 - 5. 8. 2013 13:04

Milá paní, Váš úžasně vytříbený slovník o Vás vypovídá vic než jste si schopna připustit. Navážíte se do lidí, posměšně je nazýváte čecháčky ... a Vy jste pravděpodobně nečecháček. Zrovna Vás bych chtěla vidět jak jíte střídmě jako pravá dáma, jak si v klidu leháte do rozehřátého písku neb Vám nevadí, že máte v ceně lehátko. Předpokládám, že doma pijete pouze z plastových ušmudlaných kelímků, když v ničem nevidíte problém. ... Pokud shrnu Vaši recenci a použitá slova... prasata, bordel, .. uznávám, že takto mluví pravá "Dámička " :- )))) co má doma všechno vv cajchu. Velice jste mne Vaší tepanou reakcí a Vaší slovní zásobou pobavila. : -)) reagovat

Silvie H.: Re: Re: Nesouhlas-24.7.2013 - 29. 11. 2013 22:51

Taktéž naprosto souhlasím s Ivou a Barčou. Pro nás to byla nejlepší dovolená našeho života a v létě 2014 se tam vracíme a už se moc těšíme :-) reagovat

Jan: Doporučit nejlepším kámošům tenhle hotel? - 6. 8. 2013 12:35

Po doporučení tohoto hotelu bych asi už žádného kámoše neměl, ale nepřátel plno. reagovat

LEONA: pohádka o Safe - 25. 8. 2013 18:06

Jsem 14 dní po dovolené v tomto hotelu a nesouhlasím s vaším výkladem.Jídlo bylo celích 8 dní stejné.Ovoce nebylo jen melouny a díky bohu za ně.Pokoje neuklízeli a i když jsem dala 10TND tak se nic nezměnilo.Všude špína nepořádek chaos nic nefungovalo.Zaplacené výlety byli jak se komu chtělo takže pak jsem chtěla vracet peníze neboť místo výletu po okolí jsem se ocitla v zoo.Co se týče animáků který se maj start o pobavení hostů jsem jen viděla jak kouří a pouští muziku.Bazén starý a neuklizený.Úklid probíhal ráno že si na zem uklízečky vylili vodu a tu stahovyli koštatama do bazénu.....jak říkám hnus,hnus,hnus lituji že jsem vyhodila peníze za něco tak odporného......jsem ráda že jsem s malou nic nechytla z té špíny...... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání