Napsat recenzi

safa***nejen hruza ale i strach z nákazy

Recenze hotelu Safa Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 583x
Recenze se líbila: 480 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Nechteli jsme verit negativnim recenzim,byli jsme v Hamametu pred5lety v blizkosti hot.SAFA a klijenti SAFY si pobyt velmi chvalili.Kdyz jsme prijeli a ubytovali se byl to des.V jidelne nejdriv boj o nadobi a pak boj o jidlo,priloh bylo dostatek ale na maso se staly doslova fronty.U snidane hrnky spinave,otlucene,bez uch,tak jsme si koupili vlastni a nosili je s sebou.BAR-katastrofa-umelohmotne zasle kelimky,pivo-vino-nealko dostatek ale alkohol na pridel,1krat dopoledne,pak fraze za pul hodiny a to se opakovalo do odpoledne,pak zas chvili byl a vecer sladka voda ochucena trochou vodky podavana u bazenu a na baru nic.OPRAVDU! SUPER ALL INCLUSIVE"Pokoje prumer ale porad jsme byli bez rucniku,chodoli jsme na recepci urgovat,stalo se ze jsme je dostali az vecer a to jsme meli 3leteho vnuka.SAFA-UZ NIKDY!!!!!!!!

Ubytování  průměrně (2,6/5)

prumerne

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

personal neochota

Pláž a moře  průměrně (3/5)

more krasne,plaz necistena,lehatek malo a vetsina rozlamanych

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

krasna promenada k pristavu,nova medina izabavni park

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

pro zamilovane kteri pro lasku nevidi nedostatky ale v zadnem pripade na pro rodiny s detmi.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 30
z 90 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

ANNA BOJKOVA: odpoved na reklamaci zajezdu - 4. 10. 2013 23:09

Dovolte nám podotknout, že recenze jsou subjektivní názory klientů. Hotel Safa je místními úřady klasifikován jako 3* hotel a jsme přesvědčeni, že své kategorii v místních podmínkách odpovídá. Jedná se o velice oblíbený hotel, který máme v nabídce již řadu let. Obdrželi jsme na služby tohoto hotelu mnoho kladných ohlasů. Jedná se hotel kategorie 3*, tedy hotel nejnižší kategorie, který v dané oblasti naše společnost nabízí. I tak se domníváme, že poskytuje adekvátní služby odpovídající jeho ceně. Úroveň služeb vždy vychází především z místních podmínek a zejména při cestách do mimoevropských zemí nemusí vždy odpovídat standardům a očekáváním evropských cestovatelů. Je nám velmi líto, pokud Vám ručníky nebyly dodány ihned. Hotel byl v době Vašeho pobytu plně obsazen, restaurace tedy nemusí být schopna pojmout kapacitu klientů najednou, a tudíž může docházet ke zpomalování některých služeb (dodávání jídelního servisu, stravy, apod.). Úroveň a rychlost služeb poskytovaných personálem hotelů a ostatních ubytovacích zařízení odpovídá místním zvyklostem a mentalitě obyvatelstva. Proto je nutno počítat mnohdy s menší zkušeností a určitou ležérností. Plastové kelímky se používají z důvodu bezpečnosti klientů, jeví také známky používání a stopy po mytí v myčce. Z důvodu plné obsazenosti hotelu ve vrcholné sezoně mohou při podávání nápojů a stravy vznikat fronty. Rozsah, sortiment, místa a doba čerpání programu all inclusive je plně v kompetenci hotelu. Všechny Vaše připomínky byly předány vedení hotelu ke zkvalitnění služeb. Děkujeme Vám, že jste věnovali svůj čas, abychom byli aktuálně informováni........... reakce nenarocni horale V hotelu byly obsazeny pouze dve patra a to jeste ne uplne reagovat

Dana: Re: odpoved na reklamaci zajezdu - 8. 10. 2013 17:17

Tak tenhle dopis posílají všem jako odpověď na reklamaci. Univerzálně napsaná odpověď. Je vidět, že na oddělení péče o zákazníky nemají nejen zájem věci řešit na slušné úrovni, kterou bych jako klient očekávala, ale z tohoto je vidět, že pracovníci jsou jen zaměstnanci bez kousku fantazie alespoň každou odpověď napsat přímo a konkrétně. Mně z toho vyplývá, že pokud takový dokument zasílají jako univerzální odpověď všem nespokojeným, pak asi nestíhají vyřizovat množství reklamací na tento hotel na CK Exim přichází. Rozchází se s tím s tvrzením, že mají spoustu spokojených klientů. Taky jednu takovou odpověď vlastním. Mám i druhou ... ještě lepší a oduševnělejší. reagovat

nenarocni horale: kelimky - 4. 10. 2013 23:20

Jeste k myti kelimku. Dostali jsme piti v umytem!!!! kelimku na kterem byly stopy rtenky a to se nam uz zvedal zaludek. Kdo jste byli v hotelu od 13.9.2013 do 24.9.2013 a mate nejakou dokumentaci,fotky atd.ozvete se prosim. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání