Napsat recenzi

Hrozná Safa

Recenze hotelu Safa Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 304x
Recenze se líbila: 541 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 14

Nemáte náhodou někdo fotodokumentaci z této hrůzy,kterou jsem také zažila.Ráda bych reklamovala.Co podat nějakou hromadnou reklamaci??Děkuji.Iva ivanapichova@seznam.cz

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Hrozné

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Fuj

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Neochota

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Špína

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Ujde

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Nikdy více...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 30
z 90 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jolík: Reklamace - 4. 9. 2013 10:36

Co jako chcete reklamovat??????Fotek máme spousty :o)) reagovat

iva: Re: Reklamace - 4. 9. 2013 10:59

Napište mi prosím kontakt na soukromý e-mail,mám již posbíráno pár informací od několika klientů. reagovat

Jolík: Re: Re: Reklamace - 4. 9. 2013 11:55

Co Vám mám napsat na email????Nic reklamovat nebudeme! reagovat

Dana: Reklamace - 4. 9. 2013 10:58

I já jsem podala reklamaci. Chcete se přidat? danielle01@seznam.cz V nabícde uvádějí služby, které pak nedostanete. I u 3* hotelu je standartní, aby byla strava pro všechny v formě vhodné ke konzumaci a v dostatečném množství. za standart považuji i čisté stoly, dostatek talířů, příborů. atd. reagovat

Jolík: Re: Reklamace - 4. 9. 2013 11:58

Jídlo nám nevadilo a stůl nám připravili ihned-když viděli že není kam si sednout :o) reagovat

veronika: reklamace rada - 8. 9. 2013 15:29

jak to vidíte s reklamací?prosím o info do mailu a foto mám taky...hrůza,včera jsem odtud dorazila a jeste je mi spatně:( reagovat

veronika: mail - 8. 9. 2013 15:29

nejsem si jistá,zda jsem ho predtím udala:) reagovat

romana: reklamace rada - 10. 9. 2013 18:26

ráda bych se podělila se svými zkušenostmi z pobytu v srpnu,ale psala jsem taktéž hodnocení a tak bych se nerada opakovala.Jisté však je,že CK Exim tour má tak dobře zpracované všeobecné podmínky zájezdů,že šance na kladné vyřízení reklamací je takřka nulová.Odkazuji proto na přečtení článku 7 všeobecných podmínek a pak prosím o vaši reakci. reagovat

Iva: Re: reklamace rada - 11. 9. 2013 7:30

Přečetla jsem si čl.7,všeobec.podmínek -Uplatnění reklamace.Nenašla jsem tam nic,co by bylo v rozporu s našimi stížnostmi.Můžete mi prosím ev.vypsat danou formulku,třeba jsem to špatně pochopila.Co vím,je nás dost,co jme podali reklamaci a jsme odhodláni se jen tak nevzdat. reagovat

romana: Re: Re: reklamace rada - 11. 9. 2013 11:40

Jedná se o všeobecné obchodní podmínky pro zájezdy uskutečněné od 1.11.2012 do léta 2013,kde v čl.11 cestovní kancelář detailně rozepisuje rozsah či omezení odpovědnosti za služby apod.Dále pak 11.1 =11.8 reagovat

jarka: Re: Re: reklamace rada - 13. 9. 2013 18:21

také jsme reklamovali zájezd do hotelu safa a máme spoustu fotek.ještě nám nepřišla žádná odpověď ale nehodláme to vzdát,budeme požadovat finanční kompenzaci za pokaženou dovolenou. reagovat

Romana: Re: Re: Re: reklamace rada - 14. 9. 2013 18:37

Zdravím,když vidím,kolik nespokojených klientů přibývá,tak ani já jsem nelenila a zaslala na CK reklamaci,kde žádám taktéž o finanční kompenzaci. reagovat

Zuzana: reklamace - 9. 10. 2013 11:30

Takze mi sme s dcerou boli v Safe od 10.9.-17.9 a bola tam doslova crevna epidemia, ludi odvazali do nemocnice, vsade spina a jedalen v hroznom stave takze tiez som podala reklamaciu a mam aj podpisanu reklamaciu priamo delegatom v Tunise a dokonca nas na 3dni aj prestahoval inde, nakolko sa ta strava fakt nedala jest. Kedze z dovolenky chceme mat len pekne spomienky, tak na tuto dovolenku ich nemame. Bohuzial nenafotili sme si ten neporiadok , ale reklamaciu sme poslali reagovat

zuzana: Re: reklamace - 9. 10. 2013 11:32

Popripade ak ma niekto foto z daneho terminu a hotelu prosim poslat na mail z.antolikova@gmail.com, dakujem pekne reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání