Napsat recenzi

Zoufalstvím jsem brečela

Recenze hotelu Caribbean World Hammamet Village Resort *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 2,1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 427x
Recenze se líbila: 503 čtenářům
Fotografie: 13
Videa: 0
Komentáře: 1
  • Maso k obědu Maso k obědu
  • Bar na pláži Bar na pláži
  • Lehátka u bazénu Lehátka u bazénu
  • Nějaké vitamíny Nějaké vitamíny
  • Řasy v bazénu Řasy v bazénu
  • "Krásná" palmová zahrada "Krásná" palmová zahrada
  • Osvětlení cestou na pláž Osvětlení cestou na pláž
  • Čistý ručník Čistý ručník
  • Chcete maso? Tak šup do fronty! Chcete maso? Tak šup do fronty!
  • Oběd Oběd
  • Jídelna Jídelna
  • Palačinky k snídani Palačinky k snídani
  • WC u recepce WC u recepce

Hotel je ve velmi zuboženém stavu, NIKDY jsem nic podobného neviděla a nezažila.

Nejen, že NIC v hotelu nefunguje, žádné 4 restaurace s obsluhou, pouze hlavní restaurace, žádné kadeřnictví, o krásné zahradě nemůže být ani řeč, ta slouží jako smetiště, a bar na pláži, který byl jedním z kritérií, pro výběr naší dovolené, je v naprosto dezolátním stavu, ale v celém hotelovém areálu je navíc neskutečný nepořádek a špína a po celém areálu se kouří a to dokonce i v jídelně.

Hotel má především arabskou klientelu a tím pádem i stravování je přizpůsobeno této klientele a naprosto neodpovídá požadavkům a potřebám Evropanů.

Jídlo bylo naprosto nevhodné, hodně kořeněné, a pro nás a především pro syna nepoživatelné. Navíc se stále opakovalo, takže nebyl žádný výběr. Jedli jsme 12 dní pouze rýži a bagety. Nic jiného se jíst nedalo. „Maso“, které bylo nabízené na pultech, byli pouhé kosti, pokud jsme chtěli grilované „maso“, museli jsme si vystát cca 30 – 40 min. frontu a doslova se prodrat mezi Araby, jejichž chování bylo zcela nevhodné a neurvalé. Pak jsme dostali na talíř klouby a kosti z kuřete a krůty.

Měli jsme sjednán program All inclusiv, přesto jsme si pitnou vodu museli kupovat. V jídelně sice nabízeli točenou vodu, ale ta silně zapáchala a tím pádem byla nepoživatelná a zdravotně nebezpečná.

Již druhý den pobytu jsme upozorňovali delegátku CK, na to, co se nám nelíbí, ale náprava zjednána nebyla.

Bazén – obrostlý řasami, okolo bazénu rozsypaný chlór, dlažba u bazénu rozbitá, lehátka zničená, nepoužitelná.

Pobyt byl HOROR !

Ubytování  průměrně (1,6/5)

Pokoje jsou špinavé, koupelna polorozpadlá, všude plíseň, pro 3 soby jsme měli pouze jednu osušku, ložní prádlo nám za 12 dní nebylo vyměněno ani jednou, chybělo mýdlo (museli jsme si ho jít koupit), dva dny jsme byli bez toaletního papíru, v koupelně byl plesnivý odpadkový koš, odpadávala omítka ode dveří, které nešlo zavřít, byl vypadlý kryt od vysoušeče vlasů, což považuji za velmi nebezpečné. V hotelu nefunguje ani jeden výtah.

Po dobu našeho pobytu 1x nešel el. proud a 3x netekla voda.

Hotel též nezajistil potřebný noční klid. Po celou dobu pobytu jsme se nevyspali, neboť v blízkém Disco clubu byl každou noc velmi hlasitý program, a to až do 5. hodiny ranní. Takže s odpočinkem nepočítejte!!!

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Strašné! Nedá se to jíst. 12 dní jsme jedli pouze rýži a bagety. Syn několikrát plakal nad prázdným talířem, že zase nemá co jíst. Jídlo je hnusné, nepoživatelné, příliš ostré. O masu si nechte zdát, pokud se k němu vůbec proderete, dostanete stejně jen klouby, flaxy a kosti. Jinak jsou k dispozici neidentifikovatelné šlichty. Jezdili jsme do Hammametu na večeře a koupit si pečivo, sýr a ovoce.

Ovoce prostě chybělo, k dispozici byli denně pouze melouny, po týdenním pobytu přibyly pomeranče (odhaduji 3. jakost) a poslední dva dny bylo hroznové víno, které bylo nahnilé Dopolední svačiny nebyli vůbec, odpolední pouze občas – zbytky od oběda, případně pár palačinek (opět s dlouhou frontou).

Po několika dnech jsme byli tak vyhládlí a zesláblí, že jsme byli nuceni jít se najíst do města do restaurace a koupit pro syna alespoň nějaké sušenky a ovoce.

Jídelna – neupravená, špinavá a to včetně nádobí, věčný boj o talíře, příbory, hrnky na čaj a bohužel i jídlo a pití (při snídani nebyl k dispozici ani džus).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,2/5)

I přes to, že jsme nechávali na posteli "bakšiš" pro uklízečku, měli jsme na pokoji stále neuklizeno. Pouze ustlala postel a tím to končilo. Na 3 lidi nám nechala jednu osušku, dva dny jsme byli bez toaletního papíru, ložní prádlo neměnila vůbec.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Moře pěkné, což ale není zásluhou hotelu. Pláž by byla také velmi pěkná, kdyby jí někdo občas poklidil. Je tam hodně odpadků a především exkrementů od velbloudů - v tom si hrají děti. Lehátka popraskaná, nebezpečná. V moři občas medůza.

Okolí hotelu  průměrně (2,3/5)

Nic moc.

Celkový dojem  průměrně (2,1/5)

Slovo katastrofa to dostatečně nevystihuje. Hotel by možná mohl sloužit jako ubytovna pro uprchlíky, ale s hotelem to nemá nic společného.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 17 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

kolegyně z hotelu: rozuzlení - 2. 10. 2014 16:43

Už vím jak dopadli kolegové ze stejného pobytu. Je to dost zajímavé. Ztratili jsme na vás kontakt. Napište prosím na mail biletlapky@seznam.cz reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání