Napsat recenzi

Krásná dovolená

Recenze hotelu Rixos Bab Al Bahr Hotel Marjan Island ***** (Spojené arabské emiráty - Ras Al-Khaimah - Marjan Island)

Hodnocení:
průměrně: 4,5/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2023
Přečteno: 31x
Recenze se líbila: 74 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Velice dobré služby, jediný nedostatek je mnoho Ruských hostů, kteří se neumí chovat. Pochvala pokojskému z pokoje 1031 Radža.

Ubytování  průměrně (4,5/5)

Čistotu všude. Kluzná až nebezpečná podlaha ve sprchovým koutu. Pokojský ochotně donesl protiskluzovou podložku a problém vyřešil.

Strava a stravování  průměrně (4,8/5)

Neskutečný výběr, pestrost, kvalita. Byl to gurmánský zážitek.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,6/5)

Moc pěkné. Pro personál není nic problém.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Moře pěkné, jen bylo nutné brzy ráno zabrat lehátka. Rusové vám je ale i přez to klidně obsadí. Hrůza.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Vše upravené. Krásná cyklostezka.

Celkový dojem  průměrně (4,5/5)

Hezká dovolená.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 15
z 17 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání