Napsat recenzi

Primasol Miraluna

Recenze hotelu Miraluna Seaside **** (Řecko - Rhodos - Kiotari)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 378x
Recenze se líbila: 454 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel, kde jsme strávili dovolenou, opravdu neodpovídá úrovni hotelu 4 hvězdičkového. Chodby špinavé, na venkovních koupelnových ventilačkách položeno několik dnů špinavé nádobí po předešlých hostech, odpadaná dlažba nebo kachličky Když jsme v 01.30 přišli na pokoj, zjistili jsme, že umyvadlo neodtéká. Protože jsme nepočítali s tím, že po nahlášení na recepci by byl okamžitě opraven a po dlouhé cestě jsme si chtěli umýt ruce, manžel odpad odšrouboval a vyčistil. Chuchvalec nechutností, které z odpadu vytáhl, nemusím popisovat. Dlouho, opravdu dlouho nebyl čištěn. Toliko první dojem.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Nábytek starý, místy odřený a zaprášený, koupelna naprostá katastrofa. Odřené baterie, špinavý koupelnový závěs, chyběla zátka do umyvadla, vana odřená a prošlapaná. Nedalo se ani rozeznat, jestli se jedná o špínu nebo opotřebovanost. Koupelna působila skutečně nechutně.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Jídlo vynikající, dostatečný výběr. Obsluha trochu vázla, špinavé talíře po stolech se vršily, personál odnesl např. dva talíře na stole a třetí tam se sklenicí nechal. Rovněž velmi vázla práce kuchaře na obsluhovaném úseku (u snídaně jeden člověk opravdu a pochopitelně nestíhal smažit zároveň vajíčka, volská oka a palačinky) , ale to je spíše věc managementu o přibrání většího počtu zaměstnanců. Jídlo bylo ale výborné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Naprosto nedostatečný úklid, přesněji řečeno žádný úklid. Neustálé problémy s výměnou ručníků, Za celou dobu pobytu - 11 dnů!!!!!!! nám ani jednou!!!!!!!!! nebyla umyta a uklizena koupelna a otřeno (natož vyleštěno!!!!) zrcadlo. Toto jsme si asi po 5-ti dnech, kdy jsme to již nevydrželi, provedli mokrými ručníky sami. Pokud jsme ve večerních hodinách navštívili veřejná WC, např. u jídelny nebo bazénových barů, měli jsme štěstí, že máme silné žaludky. V každém druhém WC nakáleno, kolem WC namočeno a naházen použitý toaletní papír. Uklízečky zřejmě končí pracovní dobu odpoledne. Nebo tam nejsou???? Tohle byla opravdová katastrofa.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Pláž poměrně čistá, lehátka mohla být aspoň v ranních hodinách před příchodem hostů ometena od písku - když už je za pobyt na pláži požadován poplatek.

Okolí hotelu  průměrně (2,6/5)

Nedalo se vyjít na delší procházku, nebylo v podstatě kam.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Pokud chcete jet na dovolenou do průměrného až podprůměrného hotelu, jeďte do Miraluna Primasol. Úroveň hotelu po všech stránkách však rozhodně neodpovídá 4 hvězdám. Pokud chcete jet na dovolenou do hotelu, kde chcete mít po dobu pobytu čisto, uklizeno, popř. čisté ručníky a nebát se navštívit WC při večerním posezení, nejezděte do Miraluna. Doručujeme vzít s sebou úklidové prostředky.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 9 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání