Napsat recenzi

příště, než zaplatím, budu číst recenze!

Recenze hotelu Hotel Meliti *** (Řecko - Kréta - Agios Nikolaos)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2012
Přečteno: 1 163x
Recenze se líbila: 607 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Jen díky krásnému počasí teď v říjnu a super teplé vodě se to dalo vydržet. Oni asi fakt neví, kde se na turistech ještě vice napakovat. Ani za cenu 13,5 tis po slevě se to nehodilo! Cena vůbec neodpovídá kvalitě!!!

Ubytování  průměrně (3/5)

Hotel je opravdu vybydlený, příšerné koupelny se špinavým a potrhaným závěsem u mini sprchy, v pokoji televize na držáku na stěně ve výšce hlavy, pod níž se musíte sklonit aby jste si ji nerozbili, když se protahujete kolem postele. V jídelně vždy mastné nádobí, které v kuchyni ve dřezu čuchtal (umýval) jeden ze zaměstaných mužů.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Nápoje- alkohol hnus, víno asi vypláchli sudy! Jídlo celkem chutné ale pořád stejné! Zákusky pouze večer-za 11 dní pouze 2x, jinak stále želatina a pudink. Ovoce - pouze večer a to jen a jen meloun. Ostrov oliv - ani jedna ani jednou nikdy a v ničem! nealko nápoje z automatu a to pouze od 10 h do oběda a pak od 16 do 18h. K tomu odpoledne sušenka ! Káva taktéž pouze v tuto dobu, řídká žbrunda z automatu! Čaj věčně nebyl, jelikož se ta káva nedala pít. Začínali jsme večeří, tak bychom měli končit obědem! Jelikož oběd začínal až ve 12,30, tak nás pro jistotu odvezli na letiště bez jídla ve 12,30, nemuseli nám tedy nic dát a letěli jsme až v 18 h. Jo a taky pozor na balíčky, když jedete na celodenní výlet od 4 ráno, návrat o půl noci: dva suché plátky veky, pláteček sýru a šunky, opravdu shnilé jablko a nahnilé rajče, ale faj zabalené a půl litříku obyč. vody. Tak se má šetřit!!!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Bazén - kamarádka okusila rukou teplotu vody a dva dny jí páchla ruka nějakou silnou chemií, voda ale vypadala čistě, odvážlivci, asi tak dva, se tam dokonce koupali! Ručníky nám po týdnu a to na opakované žádosti všech ubytovaných, poprve a naposledy z 11 dnů pobytu, vyměnili!! Personál se ale usmíval. Nedivím se!

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Pláž malá, v říjnu dobrá!. Voda fajn teplá! Ve vodě jsou malé rybičky, které Vás okusují, někdy až do krve. Ale pozor, denně na pláži 7 eur za 2 lehátka a deštník a pokud je člověk singl, musí platit za lehátka 2 !

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Hotel je docela vzdálen od moře, ve svahu, takže oll inclusive přes den je zbytečné, jelikož to šlapat kvůli kávě-žbrundě z automatu a to pouze od 16 h do 18 h (o půl 6. už byl automat stějně vypnut a kafé nebylo) se nikomu nechtělo! Tak zase na nás ušetřili!

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Nikomu nedoporučuji, nevím, kdo na nás vydělal! Hotel se prý ale zavírá a bude se snad nějak dávaT dohromady. Snad koupelny! Pokud si nechcete pokazit dojem, do tohoto hotelu prozatím ne ne ne!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 33 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Zdenka: Souhlas s recenzí - 24. 11. 2012 20:50

Navštívili jsme tento hotel letos přelom května, počátek června s all inclusive. Máme rádi Řecko, cestujeme tam každý rok, i Krétu už jsme navštívili a rádi se do Řecka vždy vracíme. Ale tenhle hotel je se službami all inclusive skutečný propadák. Škoda, nádherné místo, opravdu, kdo má rád klid, pak je to ten srávný relax. Ale ty služby......příšerné, špína, za celou dobu jsme měli vyměněné ručníky 1X, koše nevynešené, špinavé ubrusy, snad nevyměněné za celý pobyt 10dnů. Otáčeli jsme si je, jak se dalo. Personálu to nevadilo, klidně si vykuřovali vedle u stolu, aniž by sjednali nápravu. Ta cena je opravdu vysoká i za 13 000,-, jak píše pisatel. My platili více. Strava je však vynikající, mají dobréh okuchaře, jídla vždy dostatek a výběr dobrý. Ale víno červené strašné, nedalo se pít, i přes urgence u delegáta nebyla sjednána náprava. net přesto, že byl garantovaný, nefungoval ani v recepci, natož na pokojích. Škoda, škoda, škoda, že si Řeci neváži klientely....... Takže příště volba jiného hotelu, který bude odpovídat službami all inclucive. To, že je hotel starší vůbec nevadí, ale pořádek je opravdu základ spokojené klientely a nemusí to být čtyři hvězdičkový hotel!!!!! reagovat

Míla: nesouhlas - 14. 12. 2012 14:18

To je přesně to o čem jsem psal :Válet se u bazénu lemtat a nadávat to by vám šlo! všim jste si kolik tam bylo personálu a co vše zvládal?neškodilo by vám i vašemu předchůdci troška pochopení!!! pokud by jste přišel za paní "recepční " tak vám je bude měnit každý den.Jakou chcete službu v hotelu? snídani do postele? Ste snad u moře tak u něj máte být ne se válet na hotelu a hledat mouchy. Je mi líto že lidi jako váš kolega a vy haníte něco co normální člověk přehlíží. nehledě k tomu za 13000 se 10 dní jak píšete ani neuživíte. Míla reagovat

Zdenka: hotel lito opravdu né né né, velmi zklamali - 29. 4. 2013 7:10

Dobrý den, až teď čtu reakci na mou recenzi. Nepapařím k těm stěžovatetelům, jsme skromní a neotřebuji žádný luxus. Avšak služby, ktaré jsou babízené, musí být garantované. To je základ oboustranné spokojenosti klienta i poskytovatele. Je v kompetenci provozovatele hotelu, kolik lidí si zajistí, aby hotel splňoval služby s all inclusive. To bohužel......šetří na nesprávném místě. Za své peníze požaduji, co je nabízeno. Pokud Vy ne, to je Váš problém, zřejmě jste nezkusil nic jiného. Já mohu opravdu porovnat, jsme v Řecku i 2x ročně. Pokud vázne čistota, pak to mohou opravdu zabalit, to je základ. Strava, pokud ještě vaří "starý pan Kuchař" výborná. Co se týká alkoholu, katasrofa....abyste si o láhev, která došla, museli říkat??!!! To není all, pokud tu láhev vytáhnou, vystaví ji na slunečný pult. Dali by jste si takový alkohol, to je přeci taktika i s tím pínem. Čím horší, tím méně se vypije. Nevynešené koše i 4 dny a to s použitým taol. papírem, nevynešené i přes urgence. V bazénu jsme se koupali, žádný problém. Na Řecko jsme nezanevřeli, bylo to opravdu poprvé, co jsme se se setkali s takovou arogancí vůči klientele. I v penzionu jsou daleko lepší podmínky než v tomto hotelu s all inclusive, na svém názoru trvám. A je to opravdu škoda, tak nádherné, klidné letovisko, krásné výhledy, jen zvolit jiný hotel a je jich dost, takže jen si vybrat, kde si Vás budou za ne malé investované prostředky považovat. V tomto hotelu nenajdete jinou než českou čislovenskou klientelu. O čem to svědčí? A lastech se nabízí tolik tolik možností za podstatně nižší ceny! Jen dobrá volba, tuhle znovu píši nedopručuje, kdo nechce tvrdě narazit. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání