Napsat recenzi

Neodpočinková dovolená

Recenze hotelu Lagoon Attitude Hotel **** (Mauricius - Severní pobřeží - Anse le Raie)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 1 002x
Recenze se líbila: 646 čtenářům
Fotografie: 16
Videa: 0
Komentáře: 2
  • recepce recepce
  • pokoj pokoj
  • koupelna koupelna
  • moře katastrofa moře katastrofa
  • dají se tu pořídit i hezké záběry dají se tu pořídit i hezké záběry
  • budovy s pokoji budovy s pokoji
  • bazén bazén
  • okolí hotelu okolí hotelu
  • okolí hotelu okolí hotelu
  • okolí hotelu okolí hotelu
  • bazén bazén
  • okolí hotelu okolí hotelu
  • pláž malá a ne právě čistá pláž malá a ne právě čistá
  • okolí hotelu okolí hotelu
  • to tmavé ve vodě jsou řasy to tmavé ve vodě jsou řasy

Těšili jsme se na odpočinkovou dovolenou u azurového moře přesně podle fotografií v nabídce cestovních kanceláří. Bohužel skutečnost je zcela jiná. Moře kolem celého ostrova zřejmě vlivem korálových bariér zabraňujícím cirkulaci vody a stoupající teploty vody je zcela zarostlé řasami, které vás odradí ke vstupu do vody již při prvním pohledu. Bylo to zklamání. Letět přes půl světa, abyste leželi u bazénu je katastrofa.

Druhá věc je, že celý hotel byl obsazen rodinkami s dětmi a to již od batolat, takže klid nemáte po celý pobyt. Od rána slyšíte kolem sebe brekot a kvílení dětí, bouchání dveří na chodbách hotelu, rik kolem bazénu, při jídle v restauraci, u pláže, večer a v noci také. Bezdětní hosté u bazénu se vlnovitě přesouvali z místa na místo podle intenzity hluku a koncentrace dětí a nakonec to vzdali a rozprchli se po areálu hotelu. Myslím, že by na to mělo být v nabídkách cestovek výslovně upozorněno!

Tento hotel nabízí ubytování v tzv Boutique části pouze pro dospělé. Tam si ovšem za tučný příplatek také moc klidu neužili, protože v době našeho pobytu kolem této části hotelu navážely tahače nový písek a parta lidí tam rejdila s bagrem po pláži. Navíc dunivá hudba od našeho bazénu doléhala široko daleko.

Nápoje zdarma sice byly, ale například džusy byly tak naředěné vodou, že se to nedalo pít. Jídlo bylo dostačující, menší výběr, téměř denně jsme měli rýži, protože jako příloha to bylo jediné co nabízeli.

Co se týče počasí, věděli jsme, že v tuto dobu tam mají zimu, což znamenalo cca 25-27 stupňů, silný vítr ale teplotu srážel. Nicméně koupat se dalo (v bazénu) i když voda byla chladnější, opálení odtud také i v tuto dobu přijedete. Mazali jsme se 20 a 30 OF jinak slunce i v tuto roční dobu spálí.

Osušky u bazénu dávali denně čisté, nejdřív si nás paní co je vydávala napsala, že si je bereme, ale pak už tam nebyla abychom je vrátili oproti odškrtnutí ze seznamu a každý si je bral sám jak se mu zachtělo, nechápu jak to večer pak dala dohromady, asi si s tím hlavu nelámou.

Organizace cesty (bohužel pokud napíšu název cestovky, bude vymazán) byla výborná, cesta s Emirates do detailu zorganizovaná, přestupy v Dubaji bez problému. V letadlech dostatek místa a prvotřídní servis. Již samotný let na palubě airbusu A380 je zážitek.

Kdybychom nebyli zklamaní z místa hotelu a moře, asi bychom to ostatní vnímali lépe. Loni jsme byli na Kapverdských ostrovech a tam je to neporovnatelně lepší.

Manažerka hotelu nás zvala na setkání, aby získala "podněty ke zlepšení služeb hotelu", no raději jsme tam nešli, nechtěli jsme jí kazit den, ale závěrečné hodnocení, které nám dali k vyplnění před odjezdem si zcela jistě v kanceláři za sklo nevyvěsí.

Jsme rádi, že jsme viděli Mauricius, ale už bychom tam neletěli.

Pokud se tam přeci jen chystáte, zkuste spíše západní, nebo jižní pobřeží.

Ubytování  průměrně (4,4/5)

Pokoje čisté, hezky zařízené, úklid denně, doplnění baru džus, voda, cola, tonic, sprite v rámci ALL zdarma. Trezor na pokoji. "Takzvaný přístroj na výrobu kávy a čaje na pokoji" znamená varná konvice a instantní káva.

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

Žádná sláva ve výběru, ale nehladověli jsme. Jídla byla hodně kořeněná, denně měla být asi tématicky jiná kuchyně, čínská, indická atd, ale bylo to v podstatě vždy stejné. Zákusky byly každý den variace na jedno téma, ale to v těchto hotelech bývá. Jen jsme čekali více ovoce, v nabídce převažovala jablka, ale povedlo se mi ochutnat čerstvou maracuju a byl jsem mile překvapený, jak lahodnou a výraznou chuť má.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Personál hotelu milý, usměvavý, ale jsou to dost nepořádní lidé, pokud je manažer hotelu nehonil, sami se nepřetrhnou. Občas jsme si pití objednávali 2x a nakonec si pro něj radši došli sami a zjistili jsme, že všechen personál byl schovaný u baru a trvalo notnou chvíli, než se uráčili nás obsloužit. Nejednou nám bez uzardění donesli kávu rozlitou do podšálku, a to by se ani ve 4 hvězdičkovém hotelu stát nemělo. Byla tam jedna servírka, která si hned vysloužila přezdívku "čochta" díky svým notně rozšlápnutým a o několik čísel větším botám, které tahala za sebou a vůbec působila celkově unaveným a umolousaným dojmem a i tak přistupovala k práci. Působila tam spíše jako komické rozptýlení hostů. Ale nechci házet všechny do jednoho pytle, byla tam i milá, pracovitá a čistá děvčata.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Moře jedním slovem katastrofa. Mácháč hadr. 20 metrů od pláže začínaly řasy a vody po kolena, takže jsme se za celou dobu dovolené v moři nevykoupali.

V moři jedovatí perutýni a kornoutice, takže se do něj odvážili jen lidi co o tom nevěděli...

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Jak jsem již psal, jsou to nepořádní lidé, kolem hotelu hromady řas z pláže, pneumatiky, PET lahve, sklo ...

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Celkově vzato to za tu dlouhou cestu nestálo.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 5 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Peyrac: Neodpočinková dovolená - 13. 8. 2015 11:11

Dovoluji si reagovat na výše uvedené hodnocení. Velmi mne zaráží, že něco podobného, co jste zažili je možné u čtyřhvězdičkového hotelu, já bych to tipnul na slabší dvojku. Mořské řasy se tvoří kolem celého ostrova a zejména tam, jde je pobřeží chráněno korálovým reefem. Je na každém hotelu, aby přilehlou část pláže pravidelně uklízel. Nicméně to místo, kde jste byli, je i podle fotek pobřeží k budování hotelu nevhodné. Na Mauriciu jsem byl již šestkrát, mám jej projetý, bydlel jsem také v hotelu se čtyřmi hvězdičkami (Sugar Beach), ale něco podobného tam bylo nemyslitelné reagovat

Langlois: Re: Neodpočinková dovolená - 13. 8. 2015 12:27

Děkuji za reakci. Věřte mi, že mě nijak netěší psát podobnou recenzi, tím spíš, že jsem si tuto dalekou cestu vymyslel a doma prosadil se sliby azurového moře a báječného koupání.... Ještě se mi nestalo, abych se za celou dovolenou nesmočil. Jinak klima ostrova mi plně vyhovovalo, je mi jasné, že situace se mění místo od místa, bohužel jsme napoprvé trefili tento hotel. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání