Veliké rozcarovani

Recenze hotelu Long Beach Resort Hotel *** (Kypr - Famagusta - Famagusta)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,9
(na základě 61 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Fotografie: 1
Komentáře: 13

Velice pravdive o celém resortu vypovídá recenze "Akrašenda", jelikož k této recenzi není už co dodávat, vyplním pouze hvězdičky.

Fotografie

Ubytování 

Jelikož jsme si priplaceli za vilku v první řadě u moře, bylo to to nejlepší co jsme v hotelu zazili, protoze to opravdu splnilo naše očekávání.. Stala opravdu na pláži..

Strava a stravování 

Jedná velká katastrofa, která vedla k podání reklamace, jelikož hotel nemá žádnou restauraci splňující jakékoliv standardy a predstavy restaurace, ať už evropské či Turecké.. posezení u bazénu v 40st.vedru není restaurací...

Vybavení, služby a personál hotelu 

Personál hotelu, který je složen z pracujících emigrujicich studentů bohužel nevyvazi hrůzu stolování a stále nefungující nápojové a kávové špinavé automaty. Snažili se, ale to je vše.

Pláž a moře 

Ano pláž u hotelu opravdu není přístupná ani s botami do vody, ale pokud se do vody slozite dostanete je opravdu čistá, teplá a průzračná, ale to není zásluhou hodnoceneho hotelu. A ano, majitel vlastní i prilehle plážové bary, za které si ale nechá pořádně zaplatit.

Okolí hotelu 

Vše už výše popsané je naprostou pravdou. Vedle je lunapark a diskotéka vyhravajici do rána.

Celkový dojem 

Velice mě mrzí, že takovouto recenzi na úkor CK *** musím napsat i já. Velice mě zajimá její vyjádření k mé reklamaci.

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

A
akrašenda 13. 08. 2024 16:51
Long Beach Resort
Přeji štěstí s reklamací. Nám bylo po asi měsíci, naprosto hloupě odpovězeno, dle podle mě předepsaných formulářů CK, že je jim líto, že nám nechutnalo, ale že má každý jiné chutě a doufají, že příště zase s nimi..... Tak to zcela jistě. Prostě ze všech stížností co jsme napsali, vybrali jedinou, která se dá nejsnáze rozporovat. Zkusíme se ještě jednou ozvat, už jen na základě toho, že vidíme, že opravdu nejsme jediné s tímto názorem a nejsme jen vyhledavatelky problémů a poněkud rozcapené :-). Za mlada jsme mívaly i dovolené pod stanem apod. S věkem a zdravotním stavem logicky troch rostou nároky na pohodlí a rozhodně k němu nepatří stolování venku ve 40°C. Ale v úspěch příliš nedoufáme a nehodláme si ubírat volný čas a energii, marným dohadováním s tímto cestovním molochem. Recenzi jsem napsala, aby ostatní lidé měli opravdu relevantní informace a nedopadli, jako my dvě kamarádky po letech jedoucí na společnou dovolenou, kterou si dala k jubileu jedna z nich (o to více to mrzí). a jako paní Renata, která bohužel také ještě tyto informace neměla a udělala stejnou zkušenost.
M
MiG 14. 08. 2024 13:38
Lživé nabídka CK
Pozor na tento hotel, vše co uvádí Arakšanda a Renata je zcela pravdivé. Přístup delagátky a jejího poskoka k smíchu, jsou to oba ovšem jen asi nádeníci CK.
Z
zkušený cestovatel 15. 08. 2024 07:14
Už ta samotná volba...
Ano přátelé, všem faktům bez problémům věřím. Ale naopak naprosto nechápu vaši volbu - kategorie 3* v islámské zemi, navíc v podstatě na násilně zabraném a okupovaném území - tady opravdu můžete těžko očekávat /dřívější/ standardy, které panovaly v předCOVIDovém období... trochu se též divím, že vás překvapuje horko - je léto a jste dost na jihu (a ani mnoho našich domácích ubytovacích zařízení ani restaurací nemá prostory klimatizované - natož ty vnější... Chápu, že vás dost překvapí absence nápojového skla /mne zpočátku též/, ale začíná to být běžné i v 5* v celém východním středomoří a obecně destinacích arabských (výjimkou je SAE či Omán). zarazila mne ovšem zmínka o standardu 4* - pozor na odlišná /samo/hodnocení hotelů a rovněž CK, v tomhle ohledu bohužel žádné OFICIÁLNÍ kritérium neexistuje /opět zvlášť v zemi, kterou uznává jediná další !/. Je-li pak za tím vlastním nadhodnocením tuzemská prodávající CK, tvrdě do nich !!!
A
Akrašenda 15. 08. 2024 13:57
Dodatek
Svou recenzi jsem také psala, že žádné jiné ze současného období nebyly a proto jsme někdy počátkem února kupovaly. Jinak jsou zde hotely, které kritéria 4* bez problémů splňují i když se jedná o Severní Kypr. Bohužel jsme podlehly vidině jakéhosi většího soukromí a fotky byly krásné. Navíc před šesti lety zde byla známá a nesmírně si to chválila. Poslala mě fotky s krásnou budovou jídelny, která zde již není. Prostě zřejmě nešťastná změna majitele a rádoby přestavba. Podle mě nebylo řádně ověřeno fungování v praxi a CK prostě skočila po další volné destinací. Mimochodem nyní jsem na ní viděla slevu 44 %. K tomu subjektivnímu hodnocení jsem si říkala, že když to přeženu,tak takto subjektivně mě někdo může na ubytování nabídnout i garáž a pokud se majitel a CK subjektivně dohodnou,že to má 4* a šikovně to nafotí,tak člověk, který hodnotí jen na základě fotek a recenzí na stránkách CK(všimněte si, že tam zcela špatné nejsou), tak má prostě smůlu. Proto jsem vděčná za tyto stránky a i nadále na ně budu přispívat. Ale bohužel zde někdy to hodnocení nenajdete nebo velmi staré.
R
Renata Kubištová 15. 08. 2024 22:15
R.K. prostě mi to nedá.....
Dobrý den, v tomto hotelu jsem byla v červnu tohoto roku 2024. Dala jsem na doporučení známé, která tu byla v r.2018 a přečetla si recenze z min.let a ty byly pozitivní.Po příjezdu domů jsem napsala do CK (poprvé v životě),protože chci ,aby o nedostatcích CK věděla,řešila je a další jeji klienti byli spokojení. I pro mě jsou recenze přínosné a najdu v nich někdy odpovědi, které nedostanu v CK.V resortu chybí jídelna, která zde byla dříve k dispozici.Jídlo jste nuceni konzumovat venku a místo u bazénu není asi nejvhodnější.Na některých místech jde na stoly slunce.Kuchyň a "švédské stoly"jsou provizorně zbudovány z pův.bungalovu.Tam, kde stávala jídelna je dražší bar a rozestavěná nová budova.Na baru věčně něco nefungovalo,chybělo a personál nebyl dobře proškolen.Pláž se neuklízí. Myslila jsem, že už nebudu reagovat, ale strojová odpověď CK, kde z nás dělají hlupáky mě přiměla, abych ji sem uvedla..... Na úvod bychom Vám rádi sdělili, že přezkoumávání oprávněnosti reklamace klientů je pro CK..... důležitou součástí poskytovaných služeb, které tato společnost věnuje patřičnou pozornost. Nedostatky zájezdů bývají velice různorodé a mnohdy nesouvisí s kvalitou cestovní kanceláře či jejich obchodních partnerů. Na základě Vašeho podnětu jsme provedli pečlivé prošetření Vámi uváděných skutečností a v zájmu objektivního posouzení reklamace jsme si vyžádali stanovisko delegáta v destinaci a dalších příslušných osob. Veškeré nashromážděné podklady jsme důkladně prošetřili, abychom mohli reklamaci správně vyhodnotit, a dovolujeme si Vám nyní sdělit naše stanovisko k celé věci. S CK .... jste uzavřela smlouvu o zájezdu, podle které jste se měla zúčastnit pobytového zájezdu v destinaci Kypr - Famagusta, s ubytováním v hotelu Long Beach Resort 4* v termínu od 05.06.2024 do 16.06.2024. Během svého zájezdu jste byla ubytovaná v hotelu Long Beach Resort, který je obecně nabízen jako čtyřhvězdičkový. Je třeba konstatovat, že tento ubytovací komplex disponuje čtyřmi hvězdami, nicméně neexistují obecná (světová či evropská) unifikovaná pravidla pro udělování takového hodnocení. Každý jednotlivý stát si pravidla pro udělování hodnotí dle svých právních předpisů a samozřejmě v kontextu úrovně místních zvyklostí. Cestovní kanceláře mohou a garantují pouze to, že hodnocené ubytování je v souladu s právními předpisy země, kde jsou ubytovací služby poskytovány, což hotelový resort Long Beach Resort splňuje. Jsme si vědomi nepříjemné situace, kdy Vám na zahraniční dovolené nechutnala místní kuchyně. Dle námi dostupných informací strava pestrostí i kvalitou zcela odpovídá službám all inclusive poskytovaných ve čtyřhvězdičkových hotelech. Dovolujeme si Vám také sdělit, že se v případě hodnocení stravy jedná o velmi subjektivní názor, který jen stěží objektivně posoudit. Každý hotel má jinou nabídku v rámci programu stravování. Rozsah a rozmanitost stravování jsou v kompetenci managementu hotelu. Každý hotel má svá pravidla v poskytování stravovacího programu a nelze mezi sebou srovnávat jednotlivé hotely a to ani hotely v rámci jedné destinace. Na internetových stránkách CK..... je uvedeno, že all inclusive zahrnuje snídaně, obědy a večeře formou bufetu. Nealkoholické a vybrané nápoje místní výroby v místech a časech určených hotelem. Mrzí nás, že jste se v době trvání zájezdu potýkali s výpadkem vody. Tyto problémy se bohužel zejména v přímořských destinacích čas od času vyskytují. Přestože naši pracovníci při nákupu ubytovacích kapacit důkladně prohlíží ubytovací objekty, snaží se vybírat to nejlepší, a v katalogu je pravdivosti a přesnosti popisů ubytovacích objektů věnována maximální péče, některé skutečnosti nemůžeme ovlivnit, jako jsou např. nepředvídatelné technické poruchy - ve Vašem případě netekoucí voda.
Z
Zkušený cestovatel 16. 08. 2024 16:05
A bude hůř....
Tak vidíte přátelé, jak s námi ty naše CK 'cvičí' , zcela stejné je to i u těch dalších, liší se jen jejich arogance a reakční doba. U té modré, s německy znějícím názvem, ten popis , rozsah služeb a i primární hodnocení stačí změnit i během pobytu na místě (málokdo si uloží kopii první nabídky), těžko zpětně prokážete výchozí podobu. Uváděné formulace a slovní obraty při odpovědích na reklamace si nic nezadají s texty rudých příruček z doby před 40 lety (též je bylo třeba brát jako fakt). A zapomeňte prosím, že delegát pomůže v čemkoliv, co je namířeno proti CK - stížnosti, jež propustí dál, snižují jeho benefity. Dnes už málokdy je delegát zaměstnancem té CK, téměř vždy je smluvním partnerem, buď ' na dohodu' nebo OSVČ. Máte-li dostatečně ostré lokty a silný žaludek, může se vyplatit přímý nátlak přímo na osobu prodávající (nelze však uplatnit u nákupu přes web nebo agenturu), nejlépe v situaci, kdy má na pobočce další zákazníky - z vlastní zkušenosti vím, že pak jsou 'tvárnější). Ale vždy počítejte s tím, že vás to bude stát mnoho času, energie i prostředků... celý proces reklamace je založen na tom, že jedinec to vzdá brzy, skupina o něco později a úspěchu dosáhne jen mizivé % zákazníků. Doporučuji vkládat ty negativní zkušenosti i na další weby - u mnoha s automatickými jazykovými mutacemi zůstávají i plné názvy CK (i konkrétních osob - pozor ovšem na velmi tenkou hranici ochrany dobrého jména firmy i osobnosti). Na recenze přímo ze stránek CK nespolehejte, filtraci zobrazení, aby byly upřednostněny ty kladné, zvládne i středoškolák.

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené