Napsat recenzi

Nespokojenost

Recenze hotelu Gardenia ** (Itálie - Friuli Venezia Giulia - Lignano Riviera)

Hodnocení:
průměrně: 1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 330x
Recenze se líbila: 514 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dobrý den. Tím to oficiálně podávám stížnost na zakoupený zájezd u vaší společnosti. Zájezd neodpovídal tomu co jsem měl ve smlouvě a některé skutečnosti nám byli zamlčeny. Jen cesta tam i zpět byla chaotická,nepříjemná pro všechny pasažéry, a tím se i protáhla do dlouhých 14 hodin. 1) přijela úplně jiná přepravní společnost která to jela poprvé

2) nejela cestou žádná delegátka tak, že to řidiči těžko zvládali a vznikalo velké zpoždění

3) v 1 hodinu ráno se překládali lidé na hranicích v Česku ze čtyř autobusů na které se muselo čekat

4) přesto autobus nejel přímo do Ligana ale nejdříve rozvážel Bibione

5)řidiči vůbec nevěděli co mají dělat a ani neznali tel: na delegátku

Proto se stalo ,že po příjezdu do Ligana v 8 hodin ráno tedy po 14ti hodinové jízdě nejdříve řidiči rozvezli čtyři lidi a poté hledali kam s náma. Delegátka Miluna jak si nechala říkat nezvedala žádný telefony což sama potvrdila. Řidičům jsem musel dávat na ní tel. kontakt. Poté když nás po dlouhém hledání našeho ubytování vysadili na místě kterou označila navigace a se slovy ( teď je to na vás) se chystali odjet. Zůstali jsem bez klíče na neznámém místě, delegátka nebrala telefon, nevyspalí po této noční anabázi se zavazadly na chodníku. Potom jsem se vypravil zpět k řidičů kteří se mezi tím dovolali delegátce a ty nás odvezli na agenturu. Tam jsme opět čekali až do 12 hodin na odvoz. Ten jsme museli zaplatit 16 eur.Tak ,že jsme byli ubytovaný v 12:30. To je po 18 a půl hodinách!!!! Je to to u vás normální? Když jsme přišli na 1 pokoj nic tam nefungovalo. Když jsem se potom setkal s delegátkou tak se starala jen o to zda nechceme nějaký výlet a na dotaz kde se zapíná klimatizace mě zdělila ,že si jí musím zaplatit a pak mě dá ovládač. Chyběla lopatka, šunt, žárovka na balkoně, a vše bylo zrezavělí,1x vysoká válenda a 2 přistílky. Při pohovoru jsem jí ukázal smlouvu ,že mám zaplacený tří hvězdičkový ubytování a ona mě řekla ,že to vůbec tam neznají a ,že je to špatná komunikace mezi vámi a cestovkou která nás měla přepravovat a ubytovat. Myslím si ,že když jsem si něco zaplatili měli by jsme za dostat to co jsme si objednali. Za ty peníze jsem měl ubytování s dvěma pokoji ,balkonem a sociálkou. Rozvoz a odvoz k ubytování. Tady byl jeden pokoj, malý balkon a dost. Bydlel jsem u výtahu který byl slyšet celou noc a o patro výš třískali s nádobím do 23 hodin. Myslíte si ,že by jste si takovou dovolenou vybrala a zaplatila tolik peněz za ní??? Samozřejmě to neponechávám jen a žádám o navrácení adekvátní částky za vaše služby.Měli jsme zkažených 10 dní!!! Peníze co jsem zaplatil vaší nabídce neodpovídala a tím jsme i my byli nespokojeny s vašima službami. Filip

Ubytování  průměrně (1/5)

Špatné neodpovídalo objednávce

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Vlastní

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1/5)

Žádné

Pláž a moře  průměrně (2/5)

Dobrá

Okolí hotelu  průměrně (1/5)

Nic

Celkový dojem  průměrně (1/5)

Špatný

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Friuli Venezia Giulia - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání