varování pro klienty xxx

Recenze hotelu Reef Oasis Suakin Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,5
(na základě 19 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: září 2025
Fotografie: 7
Komentáře: 6

Pouze pro klienty xxx nebyly volné pokoje. Ostatní klienti dostávali ubytování hned po příjezdu. Po celodenním čekání většinu Čechů odvezli ubytovat do jiného hotelu. To jsme odmítli a vzali z nouze pokoj "B". Jak vypadá je popsáno i v jiných varovných recenzích a tady dávám odkaz na pár fotek a video : https://photos.app.goo.gl/Y7Vsdhy6T8CBuCzj8

Delegát sice slíbil, že pokoje dostaneme po 14. hodině, ale tak se nestalo a následně nebral telefon. Pomoz si jak můžeš.

Fotografie

Ubytování 

Celý týden na pokoji B, bez výhledu, možnosti vyvětrat, nebo kam dát sušit třeba mokré plavky. Dle vyjádření cestovky - došlo k tzv. překnihování!!!! Běžný stav pro xxx. Ať je pak hotel jaký chce, máte po dovolené. Jelikož to řeší cestovní skupina xxx, může to nastat i u cestovek xxx, xxx a xxx. Už nikdy to nechci zažít. Jsem ochoten s ostatními podvedenými klienty (bylo jich cca 2 desítky) co převezli jinam a nevím, co s nimi bylo dál, domluvit společný postup, jak se bránit. Jde konkrétně o termín od 8.9.2025, ale i ty ostatní, pokud dopadli stejně.

Strava a stravování 

Vše pokazilo ubytování.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Vše pokazilo ubytování.

Pláž a moře 

Vše pokazilo ubytování.

Okolí hotelu 

Vše pokazilo ubytování.

Celkový dojem 

Nedoporučuji nikomu jet do tohoto hotelu s výše jmenovanou cestovní kanceláří.

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

J
JÁJA 04. 11. 2025 16:33
Zájem o info
osobně bych byla ráda, kdybyste k Vaší recenzi dodatečně poskytl čtenářům a účastníkům diskuse informace o výsledku reklamace u citované divizí cestovního ruchu - specialistou na komfortní dovolenou, protože ta Vaše rozhodně komfortní nebyla
P
Petr 05. 11. 2025 07:19
vyjádření k reklamaci
Stanovisko CK k naší reklamaci bylo, že chyba byla na straně hotelu a došlo k překnihování. Nebyl to žádný last minute pobyt. Objednali jsme a platili půl roku předem. Přesto pro nás objednané pokoje "preferred" nebyly. Ze zaplacených 73 000,- Kč jsme dostali slevu 10%. Za zpackanou dovolenou a nervově vypjatý stav, kdy celý den čekáte, jestli nakonec neskončíte pod širákem, je kompenzace spíš výsměchem. Trávit dovolenou v kobce určitě není odpočinek, pro který si dovolenou kupujete. Předpokládám, že zisk cestovky je podobný, nebo možná i vyšší. Takže CK určitě neprodělala, akorát přišla o svého klienta.
J
Jarda 11. 11. 2025 09:40
???
Jsem chlap, ale ztěžovat si v hotelu na cokoliv a pak vyfotit pokoj s neustlanou postelí, ne jednou, o něčem vypovídá.