Pozor na hotel Reef Oasis Suakin Resort *****

Recenze hotelu Reef Oasis Suakin Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,5
(na základě 19 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: květen 2025
Fotografie: 0
Komentáře: 3

V tomto hotelu jsme strávili 14 dní (konec dubna, začátek května). Měli jsme pokoj swim-up private pool suite. Budu psát jen fakta.

1. Na webových stránkách se uvádí, že bazén je vyhřívaný (https://www.reefoasisresorts.com/reef-oasis-Suakin-Marsa-Alam-rooms>). Tohle je podvod. Bazén není vyhřívaný a na konci dubna, začátkem května se v něm nebudete moci koupat (voda v něm je velmi studená). To bylo první zklamání. Tento hotel jsme si vybrali konkrétně proto, že měl soukromý vyhřívaný bazén.

2. Během celého mého pobytu v hotelu jsem každé dva nebo tři dny volal na recepci, aby poslali technika na toaletu. Splachovací nádržka se nenaplnila vodou a musel jsem několikrát stisknout tlačítko splachování a čekat, až se voda začne napouštět. Toto nebylo nikdy opraveno (jedná se o číslo 4006). Přeji všem manažerům (kteří jsou zodpovědní za technický stav) tohoto hotelu, velkým i malým, aby během vaší dovolené měli takové potěšení - stát nad toaletou a zkontrolovat, zda funguje splachovací nádržka, nebo ne.

3. Klimatizace je nastavená na minimálně 20 stupňů (kvůli úspoře elektřiny), ale i na začátku května bylo v místnosti trochu horko a já chtěl, aby bylo chladněji.

4. Téměř všechny egyptské hotely mají v barech točený alkohol, který je velmi špatné kvality. Věděli jsme o tom, takže jsme si každý den objednávali na pokoj láhev šampaňského (pokud se to tak dá nazvat) a láhev červeného vína. Párkrát jsme si objednali pizzu na pokoj (i když jsme měli všechno v ceně a věděli jsme, že se to platí zvlášť). Protože doručení pizzy trvalo dvě hodiny nebo déle, lidé si pizzu přestali objednávat. Představte si naše překvapení, když nám předložili účet a na něm bylo uvedeno, že si pizzu objednáváme pětkrát nebo šestkrát denně. Byl jsem pobouřený a požadoval jsem, aby ukázali účty. Ukázali to, ale evidentně to byl falešný film. Když začali požadovat, aby se to vyřešilo, manažer, který s námi řešil problém s fakturací, někam zmizel.

5. Bylo velmi nepříjemné, když jste poděkovali personálu za nějakou službu (například číšníkovi za drinky v baru nebo restauraci), pak je v odpověď jen ticho a jejich vzhled ukazuje, že vás rádi nevidí a ani to neskrývají (ne všichni, ale většina). Ložní prádlo se měnilo každé dva nebo tři dny, i když se předstíralo, že se mění všechno. Ručníky mohly být složené a pověšené jako čisté.

6. Jednoho dne, když jsme se vraceli z večeře, jsme viděli tři hotelové pracovníky, jak opouštějí náš pokoj a rychle obcházejí roh pokoje. Byli jsme velmi překvapeni a snažili jsme se na recepci dostat odpověď: co tam dělali? Slíbili, že to vyřeší, podívají se na kamery a vysvětlí, co se stalo, ale nikdy jsme nedostali odpověď.

7. Rychlost internetu je nízká. Několikrát jsem to měřil a ukázalo to 2-3. Mb/s.

Tento hotel nás velmi a nepříjemně překvapil. Pětihvězdičkové hodnocení je i na egyptské poměry (byli jsme v Egyptě 7-8krát) značně nadhodnocené. Takže, pokud si chcete zkazit dovolenou, pak je tohle hotel pro vás.

Ubytování 

Měli jsme pokoj swim-up private pool suite .

Strava a stravování 

Vybavení, služby a personál hotelu 

Je to novy hotel

Pláž a moře 

Okolí hotelu 

Celkový dojem 

Tento hotel nás velmi a nepříjemně překvapil.

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

I
Ivan 08. 05. 2025 11:26
Možná by bylo líp v Moskvě...
Nic proti vysokým nárokům, ale chtělo by to trochu víc soudnosti. Když už děláte honoraci v chudší arabské zemi, mohl byste si o tom víz zjistit předem ! ad 1) Inzerován je bazén s MOŽNOSTÍ vyhřívání, u těch privátních je jasně uvedeno ZA POPLATEK ad 2) Kdyby ta závada byla závažná, opravu jste si mohl vymoci už při 2.opakování osobně (ale to byste se musel obtěžovat udělat pár kroků, že ?) ad 3) Mohl jste žádat výměnu pokoje, když to nebylo HNED podle vašeho přání... i výkonné klima sníží teplotu o 1°C až za nějakou dobu ad 4) Edice běžných alkoholů pro turisty je nejhorší jakost už cca 15 let - jde o muslimskou zemi a i tohle je značný ústupek jejich kultuře... těm podvůdkům s množstvím se my normální vyhneme tak, že účty hradíme průběžně (EG není N.York) ad 5) Těžko chápu, že je pro vás běžné, že vyžaduje reakci na svoje díky, to byste si mohli vzájemně děkovat donekonečna... netuším, jaký jazyk tam v komunikaci užíváte, ale nemohla být chyba v tom, že prostě nerozuměli ??? ad 6) Do pokojů v hotelu obvykle vstupují pokojští, opraváři /nežádal jste nějaký zásah ?/, manageři pro kontrolu práce svých podřízených... proč jste neřešil ihned s těmi, kdo vyšli ? ad 7) Bez komentáře, tohle je už srovnatelné s těmi, kdo měří tloušťku toaletního papíru či hustotu vláken v povlečení. O stravě, vybavennosti a dalších nabídkách aktivit, moři, pláži a okolí jsme se zas tak moc nedozvěděli - jen jste prezentoval svoji povýšenost a nadřazenost, patrně aby bylo všem jasné, že si to můžete dovolit...