Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Coral Hills Resort Marsa Alam **** (Egypt - Marsa Alam - El Quseir)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 1 229x
Recenze se líbila: 577 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nejsme nijak nároční klienti, do Egypta létáme především kvůli krásám Rudého moře, ale očekáváme slušné ubytování a služby na slušné úrovni. Hotel rozhodně neodpovídá 4*. Zejména co se týká úrovně stravování a personálu. Čaj servírovaný v jedné malé konvici pro celý hotel. Sáčky uvnitř se používají dokud se neroztrhnou. Horkou čistou vodu nedostanete. Rovněž káva je podávána v jedné malé konvičce (objem konvic je tak 1L). Obě konvičky se hřejí na ploténkovém vařiči. Stále čekáte na doplnění. Voda na pokoji? Ani náhodou. Museli jsme si hned na počátku zakoupit 6 lahví za 5 dolarů, abychom si měli vodu po zbytek pobytu do čeho doplnit. Špinavé nádobí, neochotný personál. Když jsme si chtěli zakoupit slušnou kávu (Latté, cappucino), ano, možnost byla. Každý den za jinou cenu (zřejmě jak se barman vyspal), jednou za 3 USD, podruhé za 2,5 USD, potřetí za 4 USD...

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Pokoj udržovaný v čistotě, dle jejich standardů. Matrace v hrozném stavu. Po čtyřech dnech nám byly na základě neustálého upozorňování prostřednictvím recepce, vyměněny.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Pitný režim naprosto nedostačující. Káva a čaj servírované v konvičkách na rautovém stole pro celý hotel o objemu 1 L. Neustále se čekala fronta, než si naprosto neochotný personál všiml. Jídlo vcelku chutné, výběr omezený. Vše kazil personál. Rovněž pravidla a zákazy platí pro každého jinak. Z počátku bylo povolené čepovat si do prázdných lahví i šťávu. Po dvou dnech se objevil vedle barelu zákaz vynášení šťávy ven v lahvích. Máme dvě děti a šťávu pro ně jsme uvítali. Zákaz jsme samozřejmě respektovali. Když jsme si ale všimli, že vnadné krasotinky se před personálem natřásají a ti jim ochotně za pár póziček dovolí čepovat šťávy do lahví a odnášet, šli jsme se na tuto záležitost zeptat recepčního. Ten personál upozornil, ovšem při dalším jídle se to opakovalo. Když si tedy šel manžel načepovat dětem šťávu rovněž, jako jiní, dostal vynadáno, že nerespektuje zákaz. Přivolaný manažer opět upozornil personál, že to nesmí dovolit nikomu. Přesto se situace opakovala stále dokola. Bohužel v hotelu nebylo možné zakoupit jedinou láhev s jiným pitím, než s vodou. Na baru venku byla k dispozici cola a šťáva.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Bar fungoval pouze u bazénu. Na pláži byl po celou dobu pobytu zavřený. Personál neochotný, nádobí se nemylo jarem, tudíž jsme měli příchuť limonády po předcházejících klientech (pivo, gin, rum...) Pak nemají mít lidé střevní a jiné potíže. Když jsme na tuto skutečnost upozornili, donesli láhev jaru. Ovšem hygiena nádobí se dodržovala pouze do vyčerpání prostředku. V dalším opět myli jen pod vodou. Opět příchutě všeho možného.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Pláž téměř prázdná, moře krásné. Bez fungujícího baru se klienti zdržovali spíše u bazénu.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Poušť jako v celém Egyptě. Kvůli tomu jsme nepřicestovali. Chtěli jsme si odpočinout, zrelaxovat a užít krásy moře. O odpočinku a relaxu nemůže být řeč.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Komplex byl velkým zklamáním. Především díky službám a neochotným a nepříjemným personálem.Delegáta se nic nedotýkalo. Celou záležitost řešil manager hotelu, který nám v závěru pobytu jako omluvu nechal Check late bezplatně včetně oběda. Doporučujeme opravdu jen pro velice nenáročnou klientelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 30
z 70 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání