Jeďte jinam

Recenze hotelu Golden 5 Almas Resort **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Průměrné hodnocení hotelu:
2,9
(na základě 7 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červen 2015
Fotografie: 1
Komentáře: 6

Kdo si chce přivést domů štenice, ať zvolí tento hotel

Fotografie

Ubytování 

Starší hotel, jeden z nejhezčích výhledů na moře, pečlivý úklid. Bohužel až doma jsme zjistili, že jsme si s sebou do Česka přivezli štenice. V průběhu pobytu byly děti trošku poštípáni, ale nedokázala jsem přesně říct od čeho, ale komáři tam nejsou, takže jsem nad tím dumala a až po příjezdu, kdy jim naskákaly desítky píchanců bylo jasno:-( Teď se modlím, abych si havětí nezamořila celý byt. Uviddíme v následujících týdnech

Strava a stravování 

Hrozné, bídné, grilovaná zelenina, nějaké kaše, fazole, ke snídani žádná šunka či něco podobného, maso zcela výjimečně, z ovoce pomeranče, grepy, 2x meloun, na který stála řada, rajčata byla témeř vždy zkažená, okurky okoralé, pár podivných salátů, nedostatek nádobí, takže i na večeři pijete z mini plastových kelímků, personál obtěžujete, po otevření jídelna přeplněna a uzavřena, až do doby než někdo odejde, rozlévané místní nealko nápoje, typu cola, sprite později po otevření jídelny už nebyly vůbec, na pláži byly dny, kdy jste "jako colu" ani neviděli. O zmrzlině či podobných laskominách si můžete nechat zdát

Vybavení, služby a personál hotelu 

Rok nedostavěný aquapark, číšnici nepříjemní a neochotní jak na pláži, tak i v restauracích (až na výjimky), ostatní personál v pohodě

Pláž a moře 

K pláži nemám žádné výtky, uklizená, lehátek dostatek, moře okouzlující

Okolí hotelu 

Klasika, jako jinde v arabských zemích

Celkový dojem 

Nejsem rejpal, takže nad určitými nedostatky bych mávla v rukou, ale ty štěnice, tak ty mě fakt dostali a to do Egypta jezdíme každý rok. Určitě neodpovídá značení 5*, v jiných hotelích téže kategorie je neskonale čistěji, ochotný personál, který se velmi snaží... Tady vše z toho, co bych považovala za standard v 5* hotelu postrádám

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

P
Petr Šimek 10. 06. 2015 20:44
Štěnice
Dobrý den, vůbec jste mě nepotěšila informací o výskytu štěnic. Již mám zakoupenou dovolenou v tomto hotelu na září... Zajímalo by mne, zda jste o tomto problému informovala CK (předpokládám B*** **** - jiná CK snad hotel Al Mas v nabídce nemá). A druhý dotaz - pamatujete si číslo Vašeho pokoje? Jsem případně připraven o tomto závažném problému CK informovat. Předem Vám děkuji za odpovědi! S pozdravem, Petr Šimek
H
Hanka 07. 07. 2015 22:00
Vyjádření CK dle očekávání
Dobrý den Petře, tak mi došel 5stránkový elaborát z CK, ve kterém z Vás udělají absolutního blba. Dle Všeobecných informací jsem byla seznámena a souhlasila jsem i s částí Hmyz a místní fauna, ve které nás CK informuje, že nejen venku, ale i v pokoji se může vyskytovat nepříjemný létající a lezoucí hmyz, který i přes veškerou snahu hoteliérů... bla, bla. A že v současné době, jsou na pokoji 1312 ubytováni jiní klienti, kteří si na podobné potíže nestěžují. No ono, když se pokousání projeví po týdnu, tak je jasné, že se projeví koncem dovolené a spíše až po příjezdu domů. A navíc, že jsem problém neřešila s delegátem. Jak píšu výše, pokousání u člověka, který se se štěnicemi nikdy nesetkal, se ukáže zhruba po týdnu. A že se jedná o štěnice, je pouze moje domněnka. Jo a měli jsme používat repelent:-) (Pošlu panu **** z CK, který reklamaci řešil, detailní fotografie poštípání našich kluků, aby mohl s některým kožním lékařem zkonzultovat, že poštípání od štěnic je specifické a že to není jak píše moje domněnka). Na ostatní výtky ohledně nedostatku nádobí, nalévání nápojů do plastových kelímků apod. od ostatních klientů nezaznamenali. Přitom 100% vím, že Češi co byli s námi, tak při zpáteční cestě při vyplňování dotazníků spokojenosti přesně toto zmiňovali. Takže dobrá rada na závěr, po příjezdu důkladně zkontrolovat postele, matrace, staré koberce a kufry dát co nejdál od postelí a doufat, že bude vše v pořádku nebo zažádat o změnu hotelu.

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené