Napsat recenzi

Jeďte jinam

Recenze hotelu Golden 5 Almas Resort **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2015
Přečteno: 839x
Recenze se líbila: 478 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 6
  • Takhle vypadá ručka mého synka po nájezdu štěnic
Takhle vypadá ručka mého synka po nájezdu štěnic

Kdo si chce přivést domů štenice, ať zvolí tento hotel

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Starší hotel, jeden z nejhezčích výhledů na moře, pečlivý úklid. Bohužel až doma jsme zjistili, že jsme si s sebou do Česka přivezli štenice. V průběhu pobytu byly děti trošku poštípáni, ale nedokázala jsem přesně říct od čeho, ale komáři tam nejsou, takže jsem nad tím dumala a až po příjezdu, kdy jim naskákaly desítky píchanců bylo jasno:-( Teď se modlím, abych si havětí nezamořila celý byt. Uviddíme v následujících týdnech

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Hrozné, bídné, grilovaná zelenina, nějaké kaše, fazole, ke snídani žádná šunka či něco podobného, maso zcela výjimečně, z ovoce pomeranče, grepy, 2x meloun, na který stála řada, rajčata byla témeř vždy zkažená, okurky okoralé, pár podivných salátů, nedostatek nádobí, takže i na večeři pijete z mini plastových kelímků, personál obtěžujete, po otevření jídelna přeplněna a uzavřena, až do doby než někdo odejde, rozlévané místní nealko nápoje, typu cola, sprite později po otevření jídelny už nebyly vůbec, na pláži byly dny, kdy jste "jako colu" ani neviděli. O zmrzlině či podobných laskominách si můžete nechat zdát

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Rok nedostavěný aquapark, číšnici nepříjemní a neochotní jak na pláži, tak i v restauracích (až na výjimky), ostatní personál v pohodě

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

K pláži nemám žádné výtky, uklizená, lehátek dostatek, moře okouzlující

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Klasika, jako jinde v arabských zemích

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Nejsem rejpal, takže nad určitými nedostatky bych mávla v rukou, ale ty štěnice, tak ty mě fakt dostali a to do Egypta jezdíme každý rok. Určitě neodpovídá značení 5*, v jiných hotelích téže kategorie je neskonale čistěji, ochotný personál, který se velmi snaží... Tady vše z toho, co bych považovala za standard v 5* hotelu postrádám

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 7 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Petr Šimek: Štěnice - 10. 6. 2015 20:44

Dobrý den, vůbec jste mě nepotěšila informací o výskytu štěnic. Již mám zakoupenou dovolenou v tomto hotelu na září... Zajímalo by mne, zda jste o tomto problému informovala CK (předpokládám B*** **** - jiná CK snad hotel Al Mas v nabídce nemá). A druhý dotaz - pamatujete si číslo Vašeho pokoje? Jsem případně připraven o tomto závažném problému CK informovat. Předem Vám děkuji za odpovědi! S pozdravem, Petr Šimek reagovat

Hanka: Re: Štěnice - 15. 6. 2015 19:29

Dobrý den pane Šimku, jak jsem již psala, tak v průběhu pobytu jsem byla já a jeden syn trošku pokousáni. Ovšem po sobotním příletu, se situace v neděli velmi zhoršila, oba kluci byli obsypáni (vše fotím), jeden, který měl před 2 lety kožní alergii, tak byl v jednom ohni, museli jsme vyhledat lékaře, protože Fenistil a mast na štípance nestačily. Ihned v pondělí po potvrzení původce štípanců, jsem psala hlavní delegátce slečně ***** na egyptské telefonní číslo (po nás přijela taky rodina s malými dětmi), aby začala věc řešit a minimálně informovala Čechy ubytované v Al Masu o tomto problému. Nemusí být zasažen celý hotel, ale náš pokoj 1312 byl. Poté jsem psala napůl stížnost a napůl varování přímo BS. Nevím zda něco podnikli, spíš myslím, že ne, kšeft je kšeft a jen mi napsali, že reklamaci vyřídí do 30 dnů. Kdyby jste ještě potřeboval nějaké info tak mi můžete napsat či zavolat. Mějte pěkný den reagovat

Hanka: Re: Štěnice - 15. 6. 2015 19:48

Jak mě bude cestovka informovat o výsledku reklamace tak Vám dám vědět. Každopádně je to na nervy, vše vyprat, vyžehlit, převléct peřiny, v noci kontroluji, ráno kontroluji, už se mi o štěnicích i zdají sny a pořád se modlit, aby se zde náhodou nezahnízdili. Uvidíme zda cestovka něco podnikla, ale slečna ***** mi vůbec na mou sms neodpověděla, tak nevím zda ji nedošla, nebo to jen neřešila. Hanka reagovat

Hanka: Re: Štěnice - 15. 6. 2015 19:55

Dobrý den pane Šimku, jak jsem již psala, tak v průběhu pobytu jsem byla já a jeden syn trošku pokousáni. Ovšem po sobotním příletu, se situace v neděli velmi zhoršila, oba kluci byli obsypáni (vše fotím), jeden, který měl před 2 lety kožní alergii, tak byl v jednom ohni, museli jsme vyhledat lékaře, protože Fenistil a mast na štípance nestačily. Ihned v pondělí po potvrzení původce štípanců, jsem psala hlavní delegátce slečně ***** na egyptské telefonní číslo (po nás přijela taky rodina s malými dětmi), aby začala věc řešit a minimálně informovala Čechy ubytované v Al Masu o tomto problému. Nevím zda ji sms došla, ale odpověď mi od ní nedošla. Nemusí být zasažen celý hotel, ale náš pokoj 1312 byl. Poté jsem psala napůl stížnost a napůl varování přímo BS. Nevím zda něco podnikli, spíš myslím, že ne, kšeft je kšeft a jen mi napsali, že reklamaci vyřídí do 30 dnů. Kdyby jste ještě potřeboval nějaké info tak mi můžete napsat či zavolat. Každopádně je to na nervy, vše vyprat, vyžehlit, převléct peřiny, v noci kontroluji, ráno kontroluji, o štěnicích se mi už zdají i sny a pořád se modlit, aby se u nás nezahnízdili a nezamořili celý byt a dům. Jak mě bude cestovka informovat o výsledku reklamace, tak Vám dám vědět. Mějte pěkný den Hanka reagovat

Hanka: Vyjádření CK dle očekávání - 7. 7. 2015 22:00

Dobrý den Petře, tak mi došel 5stránkový elaborát z CK, ve kterém z Vás udělají absolutního blba. Dle Všeobecných informací jsem byla seznámena a souhlasila jsem i s částí Hmyz a místní fauna, ve které nás CK informuje, že nejen venku, ale i v pokoji se může vyskytovat nepříjemný létající a lezoucí hmyz, který i přes veškerou snahu hoteliérů... bla, bla. A že v současné době, jsou na pokoji 1312 ubytováni jiní klienti, kteří si na podobné potíže nestěžují. No ono, když se pokousání projeví po týdnu, tak je jasné, že se projeví koncem dovolené a spíše až po příjezdu domů. A navíc, že jsem problém neřešila s delegátem. Jak píšu výše, pokousání u člověka, který se se štěnicemi nikdy nesetkal, se ukáže zhruba po týdnu. A že se jedná o štěnice, je pouze moje domněnka. Jo a měli jsme používat repelent:-) (Pošlu panu **** z CK, který reklamaci řešil, detailní fotografie poštípání našich kluků, aby mohl s některým kožním lékařem zkonzultovat, že poštípání od štěnic je specifické a že to není jak píše moje domněnka). Na ostatní výtky ohledně nedostatku nádobí, nalévání nápojů do plastových kelímků apod. od ostatních klientů nezaznamenali. Přitom 100% vím, že Češi co byli s námi, tak při zpáteční cestě při vyplňování dotazníků spokojenosti přesně toto zmiňovali. Takže dobrá rada na závěr, po příjezdu důkladně zkontrolovat postele, matrace, staré koberce a kufry dát co nejdál od postelí a doufat, že bude vše v pořádku nebo zažádat o změnu hotelu. reagovat

Petr Šimek: Re: Vyjádření CK dle očekávání - 8. 7. 2015 7:27

Dobrý den, taky jsem se zastavil na naší pobočce CK..., kde mi bylo vysvětleno, že štěnice se v Egyptě nevyskytují... Kvůli klimatu, který jim nevyhovuje. Vyskytují se tam mravenci a švábi a to prakticky v každém hotelu :-) Takže fakt nevím... Udělám to podle Vaší rady - před nastěhováním důkladně zkontroluji pokoj... a budu doufat! S Pozdravem Petr. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání