Nepříjemný a arogantní pan provozní/ majitel

Recenze hotelu Hotel Čertův Mlýn (Česko - Plzeňský kraj - Železná Ruda)

Průměrné hodnocení hotelu:
2,3
(na základě 11 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Fotografie: 3
Komentáře: 3

Otřesný přístup pana *** , je arogantní a nepříjemný. Měl by se nad sebou zamyslet. Žádná vaše prosba není vyslyšena. Vše je problém. Nikdy více.

Fotografie

Ubytování 

Retro ale to dle fotek čekáte. Vše by chtělo větší údržbu.

Strava a stravování 

Snídaně dobrá kromě otřesné kvality kávy a pro děti pouze černý čaj.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Bazén je pěkný. Tenisové hřiště neupravené. Pískoviště pro děti zarostlé. Servírka v jídelně se snaží.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky 

Okolí hotelu 

Možnost mnoha výletů.

Celkový dojem 

Díky otřesnému chování pana *** mě zde už nikdo neuvidí. Nedoporučuji!!!

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

R
Rudolf LATKA 17. 08. 2024 11:40
odpověď na Vaši recenzi
Dobrý den paní Mojková nebo paní Blahoutová, ano, máte pravdu, jak jsem Vám sdělil, je na snídani buď černý nebo ovocný čaj, vždy po pár dnech toto měníme a není možné vždy se trefit do chutí klienta. I já bych mohl popsat Vaše chování při odchodu ze snídaní a Vaše drobné svačinky které jste opatrně aby Vás personál neviděl připravovala a "cpala" do tašky. Bohužel to bylo trapné a úsměvné zároveň. Nechtěl jsem Vám dělat ostudu před hosty a tak patrně tato recenze je především reakcí na skutečnost, že jsem si dovolil Vám svačinu naúčtovat. To je to jádro problému. No nic. Myslel jsem, že to je tímto vyřešené a pro mne uzavřené, ale je vidět, že Vy nechcete tento drobný a úsměvný prohřešek zamést pod koberec. Je mi líto, že neustále musím řešit krádeže - jak jinak to nazvat, ze snídaní. Postačilo se jen zeptat a domluvit, umožňujeme po dohodě svačiny, ale až po vzájemné dohodě. Ne po tom co jste předváděla Vy.
H
Hosté 17. 08. 2024 12:50
Jak jinak se bránit pravdě, než urážkou hosta!
Vážený pane Latko, je velmi smutné, že musíte urážet a očerňovat hosty. Důrazně upozorňuji, že se jednalo o 2 suché rohlíky, které byly umístěny v ošatce pouze pro náš stůl. V žádném případě se nejednalo o žádné svačinky, jak uvádíte. Dokažte mi, že to tak nebylo! Den předtím bylo možné si odnést napoj. Večer mi servírka dovolila, abych si nedopitý nápoj odnesla pro dítě na pokoj. Jeden den to jde a druhý ne. Jak jinak se bránit pravdě, než urážkou hosta! Prosím vyjádřete se také ke stavu hřiště a pískoviště. A vysvětlete, proč jste na nás zvyšoval hlas, když jsme si zapomněli vytisknout voucher. Ukázala jsem vám ho na mobilu, případně bych jeho vytisknutí zajistila.

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené