Napsat recenzi

pobyt v hotelu Džbán v Karlova studánka

Recenze hotelu Hotel Džbán (Česko - Moravskoslezský kraj - Karlova Studánka)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 201x
Recenze se líbila: 306 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Ubytovali jsme se v hotelu Džbán,jehož nájemce prezentuje jako velmi dobrý a kvalitní!!

Jedním slovem strašné,Zařízení pokoje silně ušpiněné,prostěradlo na posteli děravé,v koupelně všechny doplňky rezavé,vše ulepené jak na pokoji,tak v jídelně.

Prezentovaná snídaně formou švédského stolu,další šok,dva druhy salámu a slepený plátkový okoralý sýr,spálená vejce,bledá káva v ušpiněných várnicích ,které pamatuji z letního tábora,obité džbánky a celkově děsivé nádobíi kvalita stolování.

Jídlo celkově prúměrná školní jídelna,

Největším šokem bylo pro nás nabízené welnes-zatuchlá sklepní koje,zařízena vším nepotřebným z hotelu a smrďavá deka ,kterou mě přikryl sympatický mladík by u nás nebyla použita ani pro psa!! Též pamatovala časy dávno minulé!!

Odpuzující je i procházka chodbou,všechen nábytek ušpiněný ,flekatý,vrzající dveře na chodbě nás rušili celou noc,kdokoliv prošel!!

Nejsme nároční lidé,ale tohle jsme nezažíli a strašně obdivujeme,jak může tak milý personál pracovat v takovém chlívu!!!

Nedejte na fotogalerii hotelu,tvyfocený pokoj snad ani neexistuje,chtěli jsme utéct hned,ale bylo nám líto vynaložených peněz,takže jsme dvě noci zůstali

Je smutné, že ušpiněný,hnusný hotel Džbán kazí dojem jinak překrásné obci Karlova studánka a malebnému okolí.

Panu šéfovi to zřejmě nevadí,sedí spokojeně před hotelem a tváří se jako mistr světa!!!

Nikdy více hotel Džbán,pokud ho povede tenhle barbar!!

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Hrúza viz popis

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

ŠKOLNÍ JÍDELNA

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Personál milý,příjemný

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Překrásná příroda

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Dojem z hotelu-KATASTROFA

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 23
z 38 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Mgr.Dupal: Kritik je mimo - 18. 3. 2018 13:37

Četl jsem tento názor a pomalu jsem vylétl ze židle. Kritik nebo kritička zřejmě bydlí někde na Marsu nebo bůhví kde. Tento hotel navštěvuji řadu let a jsem vždy nadmíru spokojen. Tito kritici doma ani nesnídají nebo jedí pořád dokola chléb s máslem, ale tady jim vadí pomalu vše. Proč raději nesedíte doma a nasíráte poctivé podnikatele? Lidem tohoto typu by neměl být poskytováno ubytování nikde. Budou věčně nespokojeni a jenom otravují okolí. Personálu Džbánu přeji silné nervy a hlavně hlupákům nedávejte možnost k vyjádření. Mgr.Josef Dupal spokojený host reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání