DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ NA ALERGIE
Recenze hotelu Hotel Džbán (Česko - Moravskoslezský kraj - Karlova Studánka)
Zklamání a naprostá neochota řešit potravinové alergie – velmi nepříjemná zkušenost
Bohužel musím sdílet velmi negativní zkušenost s přístupem personálu (konkrétně pana majitele) hotelu a jeho restaurace. Moje sestra má potvrzenou a těžkou alergii na lepek. Je pravda, že jsme tuto skutečnost nenahlásili předem – to byla chyba na naší straně. Chtěli jsme se však pouze informativně zeptat, zda je možné bezlepkové jídlo nebo zda restaurace pracuje s informacemi o alergenech.
Odpovědí nám však bylo arogantní zlehčování, že „takové vymýšlení dřív nebylo“ a že „si to dnes lidé jen vymýšlejí“. Tento přístup nebyl jen neprofesionální, ale především nebezpečný. Z potravinové alergie se tu dělá banalita – přitom pro člověka s těžkou reakcí může být kontaminace skutečně zdravotně ohrožující.
Jsem vystudovaná nutriční terapeutka (1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy) a pracuji ve zdravotnictví – s potravinovými alergiemi se setkávám denně a velmi dobře chápu, jak závažné mohou být. Není to “trend” nebo “rozmar”, jak se nám snažil majitel naznačit. Tato ignorance mě hluboce zklamala.
Kvůli jeho přístupu jsme se rozhodli jídlo v restauraci vůbec neriskovat. Pokud máte potravinovou alergii, doporučuji tomuto podniku se raději vyhnout obloukem. Není tu prostor pro bezpečnost, pochopení ani základní respekt.
Ubytování
Ubytování v pořádku
Strava a stravování
Vybavení, služby a personál hotelu
Katastrofa z hlediska personálu!
Celkový dojem
NEDOPORUČUJI
z 44 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.