Napsat recenzi

Příjemný víkend

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 237x
Recenze se líbila: 451 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Dnes jsem s kamarádkou přijela z víkendového pobytu v tomo hotelu a nemohu pochopit všechny ty,kteří tu zde píší jen samá negativa. Každý by si měl uvědomit, že tak obrovský hotel spolyká obrovskou sumu peněz na udržování, pokoje se opravují, okna se vyměňují za plastová, ono nic nejde najednou. Každý kdo tu tak kritizuje by si měl vyzkoušet tento hotel provozovat a udržovat v chodu. Ono je něco jiného mít penzionek o pár pokojích a něco jiného tento obrovský hotel. Myslím, že je zázrak, že tento hotel v dnešní době vůbec funguje. Ano,je znát, že tam chybí personál, ale nikdo dnes nebude pracovat za pár drobných a tak to je na brigádnicích a podobně. Našla jsem tam také spoustu nedostatků, ale dokážu pochopit, že se všechno prostě stihnout nedá. My jsme byly spokojené, ubytování bylo dobré, vyspaly jsme se, nejela jsem tam kvůli skříním nebo koberci, ale abych si užila přírodu. A pozorovat lidi, jak se chovají, ničeho si neváží, to je na další téma. Potížisti byli, jsou a budou. A jestli se personál tvářil tak či onak, asi k tomu měl důvod. Já si stěžovat nemůžu, na nás byl personál usměvavý, nám se tam líbilo. Dalo by se napsat víc, ale je to zbytečné.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

celkem slušné, uklizeno, čistě povlečeno, nemám výhrady

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Snídaně formou švédských stolů, výběr uspokojivý, každý si vybral. Večeře byly chutné, není pravda, že byly studené nebo se čekalo dlouho. My se s tím nesetkaly.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Běžný nábytek, spíš retro, služby v pořádku, personál uspokojivý, je ho nedostatek.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

je neudržované, je vidět, že chybí personál k tomu určený, je to velká škoda.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Podle mého názoru je uspokojivý, jen tam chybí informační centrum a rady pro neznalé, kam se vydat a kam jít. Pro ty,kteří nepřijedou autem je dost problém se od hotelu vzdálit na delší trasu nebo vzdálenější místa, ale okolí je tak krásné, že i to stačilo.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 133
z 271 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Standa: Re: Reakce - 12. 8. 2014 12:02

Dobrý den paní Vlasto,já jinak nikam nepíšu a jsem celkem klidný'a myslím,že i optimista,ale na Vaši recenzi reagovat musím. To,že se někdo napálí a do tohoto hotelu pojede,to chápu,stalo se to i mě a mojí přítelkyni. A že se tam někomu líbí,dobře,každý má právo na svůj názor. Ale co mě dostalo,je to,jak každý nedostatek umíte omluvit,že to až vypadá,jako by v hotelu pracoval nějaký váš známý. Nikdo z nás(myslím teď všechny ty naštvaný) tam nejel kritizovat skříně apod.jak píšete,ale když si pět dní necháte raději věci v tašce,než by jste si je dala do té zatuchlé a olepené almary,dobrá. Omlouváte i personál s tím,že kdo by za pár drobných pracoval. To nevím,jaké máte informace o jejich mzdě,ale mě tohle jako hosta nemůže přece zajímat. Já pracuji také se zákazníky a věřte mi,je taky nezajímají moje problémy a potíže,chtějí za své peníze službu kterou nabízím a požadují to ve kvalitě jakou požadují oni. A je jim jedno,jestli je někdo nemocný,nebo nepřijde do práce. Srovnáváte také tento kolos s penzionem. Dobře,tak ale v penzionu pro 30 lidí jsou asi také jiné příjmy,než když mohu ubytovat 300 lidí nemyslíte? A to celoročně,protože hotel má výbornou polohu jak na letní,tak na zimní dovolené. Když ale čtete,jak tam v zimě lidé spí v čepicích,nebo si jedou koupit do Frýdlantu přímotopy,tak to asi o něčem svědčí. A nemyslím,že by tito hosté byli potížisti,jak dále píšete,protože to by asi reagovali jinak ne? Já vám samozřejmě neberu Váš názor na celý pobyt a jsem i rád,že se vám líbilo,zřejmě jste měla buď štěstí,nebo možná pokoj,který je vyfocen na internetu,nám se to bohužel nestalo. Ale všude dnes již platí,že když na to nemám,tak to nedělám. Pan majitel si vzal příliš velké sousto,které nemůže spolknout. Já mu v tom žvýkání už ale nikdy pomáhat nebudu. Hezký den. Stanislav Šneberger reagovat

Martha Nováková: to snad nemyslíte vážně - 14. 8. 2014 10:48

Dobrý den, také obvykle nereaguji na recenze, ale také musím. My byli v tomto hotelu už předloni a už to byla hrůza. Nejsme potížisti, jsme turisti, kteří jsou zvyklí na ledasco. Ale pokud prezentuji něco jiného než co pak dostanou zákazníci, je to podvod. Z tohoto hotelu jsem v šoku natolik, že i po těch dvou letech vzpomínka na něj ve mně vyvolává velmi negativní dojmy. Vy jste, slečno, buď přímo zaměstnanec nebo někdo najatý k napsání pozitivní recenze. Normální, soudný člověk prostě z tohoto hotelu NEMŮŽE mít dobrý pocit. A řeči o tom, jak je těžké udržovat takový kolos, no nehněvejte se, ale to přeci nikoho nezajímá. Když na to nemám, tak ten hotel neprovozuju. Zákazníka absolutně nezajímají nějaké výmysly. Chci dostat co si zaplatím. Nic víc.Přeji hezký den reagovat

Vlasta: myslím to vážně - 17. 8. 2014 23:23

Vážený pane Stando, myslím to vážně, asi by bylo lepší podle vás a vám podobných ten hotel raděj zbourat jako všechno v tomto státě, co jen trochu smrdí totalitou.A představte si, že tam opravdu nikoho neznám, nikoho se nezastávám, souhlasím s vámi jen v jednom, že si chlapec vzal velké sousto a já mu držím palce, aby ho zvládnul. Jiný by možná hotel dávno podpálil, shrábnul prachy za pojistku, pokud by mu to prošlo a vyšlo a šel by do víte kam. Tak se to přece dneska dělá....koukáme se na problém každý jinýma očima. A pokud se někomu v hotelu nelíbí, má si stěžovat hned a ne po odbydlení šesti dnů a požadovat slevu jak se to tam stalo. Takového hosta bych asi vyprovodila taky, přesně tak, jak to udělala recepční. Víte, nejsem nejmladší, s lidmi pracuji téměř celý život, dokonce jsem pracovala i v restauračním zařízení, vím jací lidé jsou, mám s nima nemalé zkušenosti a jak se říká, doma ,,žerou ,, z kastrólu a jinde vyžadují konfort a to za co nejmenší cenu. Takže já tomu mladému hochu fandím, už jen proto,že má tu odvahu dělat něco pro lidi. Já bych do toho nešla. Čas ukáže. S pozdravem Vlasta reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání