Napsat recenzi

Děs a hrůza

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2014
Přečteno: 1 726x
Recenze se líbila: 440 čtenářům
Fotografie: 15
Videa: 0
Komentáře: 2

Koupeno přes slevové portály na internetu a nikdy by mě nenapadlo si číst recenzi o českém hotelu a ještě v Beskydech.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Děs a hrůza - v hotelu je jediný 4-lůžkový pokoj a ten je v původním stavu - ani okna nejsou vyměněna - když jsem se ptal, daný pokoj slouží pouze pro rodiny a je využívám tak z 0,3 procenta pokojů - koho by to napadlo. Když jsem se ptal na jiné možnosti, recepční nikdy v daném pokoji nebyla a jak ho teda může nabízet!

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Nic moc, pro malé děti nevhodné - raději bez stravy, od hotelu cca 3 km je restaurace Rajská Bouda a nedá se to srovnat.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Bazén- 27 stupňů(standartní plavecký bazenén má 28-29 stupňů),prý slaná voda(chichichi), původní kachlice přetaženy bazénovou fólií, spáry mezi kachličkama černé, neudržované - šatny původní.

Solná jeskyně - vemte si sebou svetry - děti si nesmí hrát, jako v jiných jeskyních.

Na všechno se musíte objednat předem, nástup jak za k....ů v celou.

Ping-pong, tělocvična a ostatní sporty za poplatek - v dnešní domě nevhodné

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,2/5)

nevyužito - naproti hotelu sjezdovka, kde ideální, dojet si autem od hotelu a parkovné pro lyžaře ZDARMA

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Neudržované, parkoviště pro hotely za poplatek 40Kč na den - v dnešní době nesmysl pro ubytované a ještě Vás dojme cedule při příjezdu k hotelu, pro turisty parkovné zdarma, když utratí v restauraci nad 200 Kč. Vy zaplatíte za ubytování, stravu a ještě parkoviště!

Z venku celý hotel neudržován, odpadající fasáda a podobně.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Už nikdy více - a pro informaci .- ředitele hotelu dělá mladý kluk do 30 let, který na stížnosti, k nim jsem se přidal i já a předčasně ukončil pobyt, má naučené fráze, které neustále opakuje a pan manažer(osobně ho znám) by se měl nad sebou zamyslet a něco s tím dělat!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Verus: není se čemu divit - 5. 4. 2014 11:06

A mohu se zeptat co jste čekal když pobyt prodávají o 50% levněji a ještě 25% musí dávat provizi? za 25% co jim zbude jsou rádi, že zaplatí personál, energii a jídlo natož výměnu okna a rekonstrukci. Určitě mají (ač je to smutné) více pěnez z turistů co přijdou na jídlo, než od ubytovaných. Je mi spíš líto těch, co si zaplatí plnou částku :( Ať žijou slevomaty!!! reagovat

milan cervenka: stěžovatel - 14. 4. 2014 14:02

parkoviště je normáně spoplatněno i u jiných hotelů,není to běžné ale je jich opravdu hodně.Byly jsme tam a parkoviště je velmi slušné,asfaltové!Co na něm je neudržované?Když tady budete psát většinu jen proto že se chcete mstít tak to potom i vypadé v této postkomunistické zěmi.Místo focení je třeba reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání