Napsat recenzi

Nic horšího jsme nezažili

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 370x
Recenze se líbila: 368 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Věřím, že v 70. letech to byl luxusní hotel, ale dnes je to už jen něco co velmi vzdáleně připomíná ubytování a služby na úrovni. čes se tu zastavil před 40 lety a tehdejší době odpovídá i chování personálu.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Pokoj s postelemi, které pamatují rekreanty ROH. Raději jsem nepátrala jak vypadají peřiny, polštáře a matrace pod povlečením. Sprchový kout s igelitovým závěsem- to už je fakt moc. Starý nábytek, opráskaný, nefunkční, lampičky bez žárovek, elektrické kabely plazící se kolem zdí, zatuchlé pokoje.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

V jídelně naprostá neorganizovanost. Jdete na večeři a personál musíte upozornit, že v žádné z 3 "várnic" není polévka a už jen trnete, že vám donesou dřív druhý chod ještě než se dočkáte polévky. O zaplacení si musíte říci i 3x. Jídlo odpovídající závodní jídelně. Snídaně byly poměrně fajn, až na ty "zbytky" moučníku, které se nabízely ke snídaní původně pocházely od večeře předchozího dne.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Bazén byl fajn, šatny před bazénem děsné, Finskou saunu Vám personál vlastně vymluví, do infra sauny jdete chodbou jako do pekla. V solné jeskyni mi pohled upoutával pohozený papírový kapesník. Bowling- na ten jsme měli hmatatelné vzpomínky ještě 3 týdny. Podavač koulí je nefunkční, zpětně vracející se koule od podavače přirazila synovi prsty k druhé kouli. Před pár dny se zbavil sádry. Personál byl překvapený, že něco nefunguje. Při zranění syna na dotaz, zda mají alespoň lékárničku, nám na recepci podali nějaký použitý obvaz... Pokud půjdete z boku recepce určitě Vás zaujme siréna ucpaná dle mého rukavicemi...

Zarazilo nás, že kavárna s otvírací dobou do 23:00 byla ve 22:00 bez personálu a se zavřeným bare- asi majitel hotel provozuje pro zábavu a ne pro zisk....

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

I přes nepřízeň počasí jsme se raději na hotelu moc nezdržovali. Příroda je nádherná, Lysou horu jsme si užili v závoji mlhy. Nadšeni jsme byli i z Frýdku- Místku, kde jsme navštívili pohotovost, která snad jako jediná za celý pobyt pod Lysou horou jako jediná fungovala bez chybičky.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Už nikdy více a doporučuji jen svým největším nepřátelům, jako pomstu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

dana: Úsměv - 25. 8. 2016 21:43

při čtení Vaší recenze,jsem se fakt dobře pobavila,až na ty přiražené prstíky.Bohužel samá pravda.Udělala jste fakt dobře,že jste nepátrala,jak vypadají peřiny a polštáře.Hnus.Hezký večer reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání