Napsat recenzi

...I myška tam proběhla...

Recenze hotelu Hotel Idol (Česko - Liberecký kraj - Vítkovice)

Hodnocení:
průměrně: 4,7/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2016
Přečteno: 345x
Recenze se líbila: 485 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

V zásadě recenze nepíšu, ale tady to napsat musím. Jak již psal můj kamarád, byl to zážitek intenzivní. Jsme početná skupina, kde převažují hlavně malé děti (celkem 14). Být majitelem bych se soustředila nejvíce na stravu, což se nestalo. První dva dny menu bylo ok, pak byla Silvestrovská večeře a raut, kde polovina si dala hovězí a z rautu čínskou směs. To stejné hovězí bylo druhý den ve svíčkové a třetí den v hovězí polévce (to poznal každý, bylo to tence nakrájené, hůře žvýkatelné hovězí). Pro změnu čína se nám vrátila ve formě ragú až třetí den po Silvestru. Muffiny s houbami a masem nás doprovázely u snídaně dva dny po Silvestru, asi nás zkoušeli, co vydržíme :) Podivné saláty s majolkou ke snídaní na mne jen mrkaly, netuším z jakých ingrediencí to bylo.

4 den - přišlo nejhorší – všichni zvraceli a měli průjem. Odpověď na stížnost – prý to tu řádí všude, nebojte, bude to trvat max. 24 h a pak budete ok, pro prevencí pojďte si všichni dat becherovku, kuchař vám už chystá něco dietního (na stůl přišla již zmíněná hovězí polévka a ragú 2 dny staré ☹).

Takže závěr – rodiny s dětmi ano, ale jen se snídaní a s kupony ze slevového portálu, protože náš Silvestrovský 5ti denní pobyt s polopenzí za celkem 11 tis. bez pití (z toho 80% jsme platili hotově při odjezdu) pro 4r člennou rodinu se fakt nevyplatil.

Ubytování  průměrně (4,7/5)

Měli jsme teplo ale během 5 dnů neproběhl žádný úklid, výměna ručníků ani nevynesli koš.

Strava a stravování  průměrně (4,8/5)

hrůza děs, nevím co by našla hygiena při běžné kontrole. Snad už tu černou myš, co běhala po jidelně chytli.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,7/5)

Familiérní číšnik, který si fakt dovolil přinést již otevřené víno jiné značky. Když jsme mu to vrátili, se divíl, proč nám nechutná.

Vybavení ok.

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

ok

Celkový dojem  průměrně (4,7/5)

nezapomenutelný

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 79
z 84 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Richard Král: Druhá část negativníc recenzí.... - 4. 1. 2016 13:48

... a to tu byli ještě další rodiny s touto skupinou. Bylo tu ale ještě dalších 30 klientů a též s dětmi a od nich jsou reakce velmi pozitivní. Nehodláme se obhajovat z nepravdivého nařčení. Je nám to velmi líto, ale není člověk tec co zavděčil se lidem všem. Na Silvestrovské ani jiné pobyty v rámci top sezon neprodáváme žádné slevové kupony, ( nebo má klientka možná lepší info z našeho účetnictví než já) klienti hradí dle pultových ceníků, pouze této skupině, která se nás snaží neprávem pošpinit jsme poskytli na Silvestrovský pobyt 35% slevu :( . Každý dobrý skutek musí a je po zásluze potrestán. Přeji všem krásný a klidný rok 2016 , kolegům z gastronomie mnoho spokojených klientů. reagovat

Jiří Křelina: Reakce - 14. 1. 2016 10:10

Dobrý den paní Víchová, všiml jsem si Vaší recenze na pobyt v hotelu Idol, který jste měla zakoupit na slevomatu. Velmi mě mrzí, že pobyt nesplnil Vaše očekávání a že jste ještě měli zdravotní problémy ze stravy. Budu moc rád, když mi napíšete email na velvyslanec@slevomat.cz s kóodem voucheru, který jste využila. Rád bych tuto zpětnou vazbu předal přímo do hotelu. Předem děkuji a ještě jednou se omlouvám. S pozdravem a přáním hezkého dne, Jiří Křelina Velvyslanec zákazníků Slevomat.cz reagovat

D.Vichova: Re: Reakce - 14. 1. 2016 11:05

Dobry den, tento pobyt jsme si objednali primo v hotelu a pres slevomat nebyl. Dekuji. D.Vichova reagovat

HOTEL IDOL - Richard Král: Re: Reakce - 14. 1. 2016 15:45

Nechápu reakci slevovového portálu na tuto recenzi, která je 1 snůžkou lži a za druhé vůbec nemají se slevového portálu se kterým ani nespolupracujeme nic společného. reagovat

Jiří Křelina: Reakce - 14. 1. 2016 15:43

Dobrý den paní Víchová, děkuji za zprávu. Pokud tedy budete v budoucnu nakupovat na Slevomat.cz, věřím, že budete maximálně spokojená. Přeji pěkný den, Jiří Křelina Velvyslanec zákazníku Slevomat.cz reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání