Rodinný typ hotelu se skvělou kuchyní

Recenze hotelu Hotel Waldheim *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,9
(na základě 16 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Fotografie: 0
Komentáře: 10

Malý hotel se nachází v klidné části Harrachova, a přitom nedaleko centra. Každý zdejší návštěvník má možnost relaxovat, ale také strávit aktivní dovolenou plnou turistiky a poznání krásných míst Krkonoš.

Ubytování 

Pokoje jsou čisté, vybavení je dostačující pro toho, kdo nechce dovolenou trávit pouze na pokoji. Každý pokoj má vlastní sociální zařízení a je vybaven televizorem.

Strava a stravování 

Snídaně probíhala formou švédského stolu, k dispozici byl dostatek rozmanité zeleniny, uzenin, sýrů, vajíček, pečiva i nápojů. Pro milovníky sladké snídaně byla připravena marmeláda, med a nugát, zdravou stravu zajišťovaly cereálie s mlékem a jogurt. Večeře byly dvouchodové (polévka, hlavní jídlo) a opravdu vynikající.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Služby a personál hotelu byly téměř nadstandardní. Vybavení bylo dostačující, k úplné spokojenosti mi chyběl pouze hotelový bazén, ale vzhledem k velikosti hotelu se tato skutečnost dá pochopit :-) Navíc má člověk možnost využít nabídku hotelu a objednat si pronájem bazénu ve sportovním centru vzdáleném asi 20 minut od hotelu.

Okolí hotelu 

Hotel je od centra vzdálen asi 5 minut. V blzkém okolí jsou dva markety s prodejem potravin a základního drogistického zboží.

Celkový dojem 

Naprosté nadšení a spokojenost!!!

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

F
Filip 13. 09. 2014 16:04
Tuto recenzi psal majitel
Tuto recenzi psal na 100% majitel. Byl bych tedy rád, kdyby hosté zažívaly v jeho hotelu to co píše. Já mám zkušenost jinou! Značně. " k dispozici byl dostatek rozmanité zeleniny, uzenin, sýrů, vajíček, pečiva i nápojů."...to je jako fór? rozmanitá zelenina byl jen okurek, vajíčka nebyla, sýr jeden druh med a nugát jsem taky neviděl!!! Vynikájící věčeře? Zlatí školní jídelna. Jeden den rozvařené šunkofleky a druhý den tvrdá játra! Služby a personál hotelu - nadstandartní - To jako berete za nadstandartní, že pozdravíte, ale ani se nezeptáte jestli si dá host k jídlu i pití? Jediné co je pravda, že do těch pěti minut je market-naštestí jinak bych u Vás pošel hlady a žízní!
T
Tereza 01. 04. 2015 11:14
Re: Re: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? -
Pane Filipe souhlasím s Vámi!!!! já jsem v penzionu zakoupila pobyt jak dárek, a mrzelo mě že když se obdarovaný vrátili z pobytu nadšení vůbec nebyli:-( ubytování prý na první pohled čisté ale vybavení bylo zastaralé, na matracích se nedalo spát. a přístup pana majitele mi byl popsán jako chování pražského burana!!!!!!!
I
I.Noire@seznam.cz 16. 08. 2015 15:51
Neprofesionalita provozovatele
Asi až teď chápu, že tyto stránky slouží jen pro kladné recenze (psané převážně majiteli a jejich známými), běda,dovolí-li se kdokoli z hostů cokoli kritizovat,jediná sebemenší negativní připomínka, ač slušně napsaná, nebyla zatím ani v jednom případě dosud přijata, z čehož je evidentní, že pan provozovatel (p.Michal?)je opravdu velký neprofesionál a laik, člověk na úrovni by si připomínky hostů vzal velice rád k srdci, ale tohle opravdu nemá cenu dle komentovat. V každém hotelu, penzionu, kempu i v té nejprostší ubytovně je zvykem, slušností a samozřejmostí představit se při příjezdu hostům, stejně tak, jako se představují při příjezdu svým jménem sami hosté, vysvětlit a seznámit hosty s chodem a organizací penzionu. Co se týče "soukromé jídelny", také se nám o ní nikdo předem nezmínil a hlavně - i ta byla pořád obsazená, na snídani jsme chodili natřikrát, než jsme chytli místo, stačilo např. jen domluvit se a zorganizovat hosty, kdo a v kolik hodin bude na snídani (večeři) chodit-jak prosté! Při příjezdu na "hotel" jsme museli několikrát zvonit, bouchat na dveře a až po velmi dlouhé době nám otevřel jakýsi mladík, který se nám nepředstavil, jen nám dal klíče od pokoje a zmizel, pak už se tam objevoval jen jakýsi p. Michal, který roznášel jídlo a nějaká paní, asi jeho manželka.Také nezapomenu na údajný květákový nákyp podaný k večeři v podobě rozvařené květákové kaše, nejedli to ani dospělí,natož děti,ale to by bylo to nejmenší, zrovna tak jsme neměli žádný problém s čistotou a vybavení pokoje - vizitkou celého hotelu je hlavně pan provozovatel.

Další recenze hotelu

Top nabídky dovolené