Napsat recenzi

Recenze hotelu Waldheim

Recenze hotelu Hotel Waldheim *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2015
Přečteno: 123x
Recenze se líbila: 510 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Ubytování bylo dle očekávání a předchozích recenzí dobré. Ani nepřekvapilo ani nepohorsilo. Než hotel bych ubytování hodnotila spíše jako penzion. Strava mohla byt pestřejší, avšak uchazejici. V hotelu k dispozici lyžarna. Volný program lze vyplnit fotbalkem.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Ubytování bylo dobré. Místo pobytu bych nehodnotila jako hotel se třemi hvězdičkami, ale jako pension. Místnosti byly dobře vytopene, tradičně vybavené - lůžka, televize, skříně na věci a noční stolky s příruční lampou. Koupelna byla vybavena sprchovym koutem, toaletou, umyvadlem, zrcadlem a topením.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Polopenze byla tradičně složena z pestrých snídaní formou bufetu, kterým nelze nic vytknout a večeří, složených z polévky a hlavního chodu. V nabídce večeří mi chyběl výběr hlavních chodu - vždy bylo jídlo dáno a nebylo možné si vybrat z širší nabídky, což by dle mého názoru mel byt v hotelu běžný standard. Jídlo bylo chutné, avšak žádná vyšší gastronomie - fazolova polevka, karbenatky s bramborem. bramboracka a hnědá omáčka s masem a těstovinami.

Co se týče restaurace, vadil mi stísněný prostor, kde museli hosté hotelu i odcházet, jelikož se nevešli ke stolum.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Služby personálu byly slušné, avšak neodpovídající hotelove restauraci, spise typicky hospodské.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,3/5)

Dostupnost sjezdovek cca 500 m od hotelu, avšak doporucuji dopravu autem.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Okolí pěkne, klidně prostředí.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Dojem dobrý, avšak při výběru ubytování v Harrachově bych volila jinak.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 11
z 16 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Waldheim: Pension-hotel proč? - 25. 3. 2015 11:58

Lpět na tom zda používat hotel nebo pension si myslím, že je nesmyslné - je to budova, která slouží k ubytování tak jako tak. Prostor restaurace byl tak postaven s tím nemůžeme nic dělat ale 30 míst k sezení zde je. Nikde v nabídce ubytování neuvádíme možnost výběru jídla, ale samozřejmě se přizpůsobíme vegetariánům a bezlepkové stravě, když je potřeba, a jak jste byl/a svědkem. Ta hnědá omáčka s masem se nazývá guláš. reagovat

;-): Reakce na komentář - 25. 3. 2015 13:52

Rozhodně nelpím na rozdílu hotel X pension, ale pokud jedu do "hotelu", očekávám také hotelové služby. Od toho zde také rozdělení hotel a penzion máme. Ubytovna pro dělníky je též "ubytování tak jako tak", což neberte jako urážku, ale pouze příklad. Chápu, že s prostorem restaurace nelze nic dělat, ale vše je založeno na organizaci stravování, což se samozřejmě ovlivnit dá. Co se týče stravy, nejde ani tak o to, že nenabízíte výběr jídla, ale jde o určitý standard, který je klienty v hotelu očekáván a jak je patrné z ostatních recenzí, není to pouze můj názor. Češi již nejsou těmi, kteří berou to, co je. Rádi si vybírají a pokud dostanou "guláš", tak se rozhodně do vašeho hotelu nevrátí. To je čistě můj názor a chápu, že se vám nemusí líbit, ale pokud chcete být stále lepší, přijmete i méně pochvalnou recenzi a vezmete si z ní to podstatné, jelikož v dnešní době mají úspěch jen ti nejlepší. reagovat

Waldheim: Re: Reakce na komentář - 26. 3. 2015 11:38

Veškeré služby odpovídají ceně ubytování, na guláš se k nám lidé vrací už několik let, myslím, že je Vaše recenze hodně ovlivněna tím, že jsme Vám podruhé nepřeložili pobyt, tak jako jiné negativní recenze, které náš hotel má. reagovat

;-): Re: Re: Reakce na komentář - 26. 3. 2015 11:45

O žádné přeložení pobytu jsem nikdy nežádala, takže má recenze není rozhodně ničím ovlivněna. Chápu, že negativní recenze není příjemná, ale i to je riziko podnikání, takže bych tuto konverzaci ukončila, nemá smysl kolem sebe kopat. Můj názor znáte, rozhodně nebyl extrémně kritický, našly se i horší, teď už záleží jen a jen na vás, zda ho přijmete nebo necháte být. reagovat

waldheim: Re: Re: Re: Reakce na komentář - 26. 3. 2015 14:17

Také nepíšeme recenze na hosty i když by jsme tedy mohli, jen obhajuji své podnikání, které dělám jak nejlépe to jde. Jen bráním hotel proti Vaším moudrům, které jsou ale mimo mísu. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání