Napsat recenzi

Rádoby hotel

Recenze hotelu Hotel Waldheim *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 361x
Recenze se líbila: 483 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 7

Měly jsme zakoupený pobyt s polopenzí a all-inclusive drinky. Snídaně byly slabší, ale dalo se to nějak přežít, ovšem večeře byly specialita. První večer byly šunkofleky, jak ze školní jídelny a druhý večer játra, ještě horší než ze školní jídelny. Není žádné jiné jídlo na výběr. A to si na cedulích u vchodu můžete přečíst asi deset specialit, které nepřetržitě vaří. Přesto že jsme měli předplaceno all-inclusive drinky jsem se moc nenapil, v celé jídelně nebyl ani jeden nápojový lístek. Nicméně po požádání Vám majitel donesl pití rozlévané z dvoulitrové láhve - teplé a vyvětralé. V neuvěřitelně malé jídelně jsou na celý hotel jen tři stoly, takže nemáte nárok, že se třeba napijete se svou partnerkou nebo si pokecáte u večeře, protože se na Vás u stolu budou lepit další 4 lidi. V jídelně končíte prakticky potom co dojíte jídlo, aby se otočil celý hotel, takže předplacené drinky jsou jen zlodějina a to nemluvím o tom, že nám je majitel chtěl naúčtovat ještě při odjezdu. Teplá voda po ránu neteče.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

pokoje celkem OK, ale nic extra...

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

vybavení žádné, služby žádné, personál hrozný!

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Nikdy víc, Vřele nedoporučuji!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 11
z 16 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Provozovatel: Provozovatel - 4. 11. 2014 18:10

Dobrý den, ano u nás podáváme nealko rozlívané pokud si vyžádáte tak s ledem a vždy čerstvé. Pokud tedy máte problém s tím, že sedíte u stolu s jinými lidmi není problém si vyžádat stůl soukromí, jen stačí otevřít pusu a promluvit s číšníkem.Teplá voda se logicky ve starší budově musí po ránu nechat ´´odtéct´´ Pokud jste all-inclusive program nevyužil naplno pak je to pouze Váš osobní problém. reagovat

Filip: Re: Provozovatel - 20. 3. 2015 19:30

Já pouze předpokládám, že, když jedu jako čtyřčlenná skupina do hotelu, tak se nebudu muset doprošovat pana majitele, zda bych mohl u večeře sedět společně s kamarády. Nicméně hosty, kteří si čtou tuto recenzi jistě potěší, že máte nějakou utajovanou jídelnu, do které je po požádání pustíte. Jen škoda, že jste nás na tuto jídelnu neupozornil dříve. Co se týče jak Vy říkáte mého osobního problému, že jsem dostatečně nepil, tak bych Vás jenom upozornil, že jsem bohužel na číšníka nenarazil, a že ve většině hotelů a restaurací funguje spíše opačný systém, kdy se číšník ptá, zda host něco nepotřebuje...Jsem holt spořivý a nechtěl jsem Vám kvůli čištění zubů odpustit cisternu vody, ale rád jsem se poučil, že ve starých domech vedou rozvody dál než v domech nových. reagovat

Filip: Re: Re: Provozovatel - 23. 3. 2015 16:36

Pan Filip je známí hotelový kritik, který v Čechách ohodnotil kladně pouze priváty poblíž Rozvadova reagovat

Provozovatel: Tak jinak - 23. 3. 2015 17:21

Pane Filipe, játra a šunkofleky jsou si myslím odpovídající jídla pro polopenzi za cenu pobytu, kterou jste zaplatil, pokud Vám to nechutnalo snad jste je neměl ani jíst a řešit situaci na místě. Rozlevané pití k programu all-inclusive se používá i v hotelech se čtyřmi hvězdami to Vám zaručuji. Hosté v našem hotelu jsou vesměs spokojeni, samozřejmě se najdou i tací, kteří ne ale vysvětlíme si vše na místě, pak jsou tací, kteří nemají odvahu a lehčí je napsat na internet špinavou recenzi a kazit tak dojem hotelu. Můj osobní názor je že jste chudák, kterému nezbývá nic jiného než chytračit u internetu a házet klacky pod nohy lidem , kteří se snaží něco budovat... reagovat

Filip: :o)) - 26. 3. 2015 19:51

Vážený pane, dle Vašich reakcí vidím, že jsem si ušetřil jednu nepříjemnou hádku u Vás na hotelu, protože nejste schopný přijmout kritiku. Vaše urážky mé osoby rozhodně neberu jako vhodné argumenty k diskuzi. Tento web slouží k vyjádření osobního názoru na navštívené zařízení a já jsem neudělal nic jiného, než tak učinil, tedy vyjádřil svůj názor. Já Vám neberu, že u Vás mohl být někdo spokojený, ale prosím neberte zase Vy mně, že jsem byl u Vás na "hotelu" nespokojený. Snad nepředpokládáte, že tato stránka byla založena za účelem pouze kladných hodnocení? Berte to tak, že jsem zvyklý na jinou kvalitu služeb. Když zde na stránkách zabádáte, tak zjistíte, že nutkavou potřebu udělit špatnou recenzi jsem měl pouze u Vašeho zařízení! Každý holt za své peníze očekáváme něco jiného. Já si prostě nejsem zvyklý na dovolené platit za kvalitu služeb a jídla jaké se mi u Vás dostalo. reagovat

Michal: Re: :o)) - 14. 7. 2015 11:24

Pokud jsem Vás urazil, tak se snad zastavíte při nejbližší cestě kolem Harrachova a vyřídíte si to se mnou, jsem zde každý den, nebo stačí napsat či zavolat a dáme si schůzku někde na půl cesty. 739070456 reagovat

Filip: Re: Re: :o)) - 14. 7. 2015 12:39

Vážený pane Michale, pokud by jste měl potřebu se mi omluvit, tak by jste to jistě učinil zde. Vzhledem k tomu, že mi naopak po skoro čtyřech měsících píšete, abych si to s Vámi přijel "vyřídit", předpokládám, že Vám nejde o usmíření, ale naopak o eskalaci našeho sporu. Když přihlédnu k mému a koneckonců především k Vašemu věku, tak se mi řešení našeho sporu pěstním soubojem (jinak si Váš vzkaz nedovedu interpretovat) zdá výsostně trapné. Prosím tedy, aby jste čas, který Vám ušetřím naší schůzkou "na půli cesty" raději věnoval hostům Vašeho penzionu. Už tomu bude skoro rok od mé návštěvy a doufám tedy, že se snad již smíříte s tím, že jsem u Vás nebyl spokojen. Přeji Vám, aby mnoho hostů neodradily Vaše nepřiměřené reakce k hodnocením zde na portálu. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání