Napsat recenzi

Pobyt

Recenze hotelu Clarion Hotel **** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2021
Přečteno: 98x
Recenze se líbila: 142 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Snídaně večeře velmi uspokojivé, nádherný hotel s welness není co vytknout akorát ten váš personál mladých číšníc místo toho pomlouvani hostů by se měli naučit pěkně slušně pozdravit a nahlas, bohužel sme je u snídaně slyšeli jak pomlouvaji hosty a to se prostě nedělá, polepsete se, určitě k vám ještě zavítáme. Máte tam moc šikovnou recepční Lucie byla strašně ochotná a dost nám pomohla a vytrhl trn s paty vaše mladé číšníce by si s ní měli vzít příklad nedělá to moc Dobrý dojem pro hotel.

Ubytování  průměrně (3/5)

Velmi spokojeni a ten výhled se nedá zaplatit.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Všechno v pořádku, krásné prostred

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Celkový dojem velmi spokojeni.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 5
z 10 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání