varování před výběrem tohoto místa

Recenze hotelu Hotel Alba (Česko - Královéhradecký kraj - Deštné v Orlických horách)

Průměrné hodnocení hotelu:
2,8
(na základě 8 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Fotografie: 0
Komentáře: 2

velice špatná péče o klienty

Ubytování 

malé pokoje s tvrdými matracemi, nefungující ventilace v koupelně, nefungující odpady, neuklízené pokoje, prádlo sušící se na chodbě hotelu vedla pokojů

Strava a stravování 

chudé snídaně, místo džusů nejlevnější nektar, polopenze - výběr z jednoho jídla, přesolené

Vybavení, služby a personál hotelu 

personálu na hotelu moc neuvidíte, nepříjemná servírka, obsluha v civilním oděvu, který nosila 3 dny od rána do večera

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky 

byly jsme v létě

Okolí hotelu 

krásná příroda, velmi dobře udržované Deštné

Celkový dojem 

V místě Deštné zvolit jiný hotel je tam moc krásně.

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

M
Mgr. Daniela Müllerová, jednatelka hotelu Alba 16. 07. 2016 16:42
Kometář k recensi "šikanované paní"
Paní, která napsala tuto recenzi byla, bohužel, z těch, které se pohybují mezi lidmi proto, aby se hádaly a dělaly problémy. Popřít by se dalo vše, vyjádřím se k podstatnému: "Nepříjemnou servírku" všichni ostatní hosté v témže termínu vychvalovali a proti zmíněné paní ji nahlas bránili,(pracuje jinak jako asistentka postižených, tedy je usměvavá a navýsost trpělivá). Paní dělalo zřejmě dobře řvát na zmíněnou servírku a předvádět veřejné a teatrální scény v restauraci a evidentně ji dráždilo, že servírka je asertivní a nepohádá se s ní - ostatně náš personál to má nakázáno. Paní stejně bezdůvodně křičela na kuchaře. Se zástupci hotelu se patrně obávala konfrontovat a vše během pobytu řešila prostřednictvím SMS zpráv. Velmi také obtěžovala další hosty v restauraci, kteří kroutili hlavami nad jejími výstupy. Paní využívala zdarma (ač jinak zpoplatněné) služby pro dítě (stalo se nám poprvé, že host uklidil do auta vlastní kočárek a účelově ojížděl hotelový), vytrapovala s jídlem, které ostatní hosté chválili (topinka není vidět pod vrstvou masa, ale masa je, paradoxně, málo ). Po bohatých cestovatelských zkušenostech musím napsat, že snídaně jsou srovnatelné s jinými hotely stejné i vyšší cenové kategorie, džusy naléváme běžné, neředěné. Pokoje máme nafocené na webových stránkách hotelu a nijak se neliší od reality. Prádlo se suší v zázemí hotelu označeném PRIVAT, kam nemají hosté chodit. Po odjezdu těchto hostů jsme byli nuceni vybourat koupelnu a dát novou podlahu i vymalovat strop pod ní - ucpali odtok sprchy odpadky. Kdybych měla povědomí o serveru, na němž by šlo varovat ostatní kolegy hoteliéry před problémovými klienty, tato paní by byla na čele pelotonu.
P
Petr Hošek 08. 08. 2020 11:14
Včerejší katastrofa 7.8.2020
Včera jsem byl že svoji přítelkyni a dcerkou na večeři to byl nejhorší den vmem životě dal jsem si smazal a dvakrát salát ceazar na salátů místo slaniny na kostky nakrájená krkovice vubes neorestovana nakrájená na kostky 1 cm. Můžete vysvětlit kuchaři že na salát ceazar se nedává jogurtovocesnekova zálivka. A ve finále dcera kousla do celého česneku. No prostě hnus. Já vařím 30 let jako profesionál. Ale todle jsem nezažil.

Další recenze hotelu

Top nabídky dovolené