Napsat recenzi

varování před výběrem tohoto místa

Recenze hotelu Hotel Alba (Česko - Královéhradecký kraj - Deštné v Orlických horách)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 250x
Recenze se líbila: 425 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

velice špatná péče o klienty

Ubytování  průměrně (3,2/5)

malé pokoje s tvrdými matracemi, nefungující ventilace v koupelně, nefungující odpady, neuklízené pokoje, prádlo sušící se na chodbě hotelu vedla pokojů

Strava a stravování  průměrně (3/5)

chudé snídaně, místo džusů nejlevnější nektar, polopenze - výběr z jednoho jídla, přesolené

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

personálu na hotelu moc neuvidíte, nepříjemná servírka, obsluha v civilním oděvu, který nosila 3 dny od rána do večera

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (5/5)

byly jsme v létě

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

krásná příroda, velmi dobře udržované Deštné

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

V místě Deštné zvolit jiný hotel je tam moc krásně.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 8 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Mgr. Daniela Müllerová, jednatelka hotelu Alba: Kometář k recensi "šikanované paní" - 16. 7. 2016 16:42

Paní, která napsala tuto recenzi byla, bohužel, z těch, které se pohybují mezi lidmi proto, aby se hádaly a dělaly problémy. Popřít by se dalo vše, vyjádřím se k podstatnému: "Nepříjemnou servírku" všichni ostatní hosté v témže termínu vychvalovali a proti zmíněné paní ji nahlas bránili,(pracuje jinak jako asistentka postižených, tedy je usměvavá a navýsost trpělivá). Paní dělalo zřejmě dobře řvát na zmíněnou servírku a předvádět veřejné a teatrální scény v restauraci a evidentně ji dráždilo, že servírka je asertivní a nepohádá se s ní - ostatně náš personál to má nakázáno. Paní stejně bezdůvodně křičela na kuchaře. Se zástupci hotelu se patrně obávala konfrontovat a vše během pobytu řešila prostřednictvím SMS zpráv. Velmi také obtěžovala další hosty v restauraci, kteří kroutili hlavami nad jejími výstupy. Paní využívala zdarma (ač jinak zpoplatněné) služby pro dítě (stalo se nám poprvé, že host uklidil do auta vlastní kočárek a účelově ojížděl hotelový), vytrapovala s jídlem, které ostatní hosté chválili (topinka není vidět pod vrstvou masa, ale masa je, paradoxně, málo ). Po bohatých cestovatelských zkušenostech musím napsat, že snídaně jsou srovnatelné s jinými hotely stejné i vyšší cenové kategorie, džusy naléváme běžné, neředěné. Pokoje máme nafocené na webových stránkách hotelu a nijak se neliší od reality. Prádlo se suší v zázemí hotelu označeném PRIVAT, kam nemají hosté chodit. Po odjezdu těchto hostů jsme byli nuceni vybourat koupelnu a dát novou podlahu i vymalovat strop pod ní - ucpali odtok sprchy odpadky. Kdybych měla povědomí o serveru, na němž by šlo varovat ostatní kolegy hoteliéry před problémovými klienty, tato paní by byla na čele pelotonu. reagovat

Petr Hošek : Včerejší katastrofa 7.8.2020 - 8. 8. 2020 11:14

Včera jsem byl že svoji přítelkyni a dcerkou na večeři to byl nejhorší den vmem životě dal jsem si smazal a dvakrát salát ceazar na salátů místo slaniny na kostky nakrájená krkovice vubes neorestovana nakrájená na kostky 1 cm. Můžete vysvětlit kuchaři že na salát ceazar se nedává jogurtovocesnekova zálivka. A ve finále dcera kousla do celého česneku. No prostě hnus. Já vařím 30 let jako profesionál. Ale todle jsem nezažil. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání