Napsat recenzi

Hrůza - nejhorší dovolená

Recenze hotelu Champion Holiday Village Resort **** (Turecko - Kemer - Beldibi)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2021
Přečteno: 659x
Recenze se líbila: 125 čtenářům
Fotografie: 10
Videa: 0
Komentáře: 0

***** Hotel ani náhodou, sotva *** zablešená ruská ubytovna, oprašte ruštinu.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Hned první noc nás poštípali štěnice, nechutné v ***** hotelu. S obtížemi nám vyměnili pokoj, odmítla jsem v tom zablešeném spát. Svědilo, štípalo to, takže jsme se nemohli koupat ani v moři ani v bazénu. A proto jsem tam byli abychom se užili moře a bazénu, hahaha. Nehledě na to, že na nás lidi koukali, jestli nemáme náhodou nějakou infekční nemoc. A uprostřed týdne, jsme měli papír na posteli, že budou budovu deratizovat. Náhoda, ani náhodou. Tak to nás dorazilo, v sezoně, v plně obsazené budově nás budou obtěžovat deratizací. Deratizace se neprovádí preventivně, ale když je potřeba zahubit přítomné parazity!

V novém pokoji zase pro změnu dva dny před odjezdem ve 3 hod. v noci úplně vypadla elektrika, nic nefungovalo, světla, lednice, klimatizace. Ve 3 v noci, ospalá, vyčerpaná, jsem se to vydala řešit na recepci. „Завтра утром“ mi bylo řečeno. Bylo tam naprosto nedýchatelno, s otevřeným balkonem a smradem z kanalizace, který se linul zvenku, než to přišel někdo opravit druhý den někdo opravit.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Jídlo, cestovka vám v pohodě prodá All Inclusive, všechno formou bufetu, a nechá si za to řádně zaplatit a vy pak čumíte jak puk. Jídlo je za plexisklem, vůbec s e k němu nedostanete, výběr mizerný na ***** hotel. Stojíte frontu jak ve školní jídelně a ukazujete jak dement přes sklo, co chcete dát na talíř. A ten je vám pak vydám okénkem. A pak jdete do další fronty kde stojíte na saláty, pokud v ní teda vydržíte, máte salát, pokud ne, nemáte nic, protože stojíte, stojíte a obsluha nikde, tak to vzdáte.

A Upozornění: které uvádí CK na www když si zájezd kupujete …. Rozsah a kvalita uvedených služeb a aktivit může být ovlivněna zavedením případných hygienických či protiepidemických opatření v dané destinaci. …. Ano, hotel ať si to dělá jak chce, ale vy v tu chvíli nesepisujete smlouvu s hotelem, ale s cestovní kanceláří a ta nabízí bufet. A jistě toto opatření nebylo ze dne na den, v době když jsem zájezd kupovala, ale od začátku sezony, takže cestovka měla dostatek času to takto nabízet a tudíž i za nižší cenu!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Tresor, taky kapitola, v pětihvězdě si musíte tuto službu zaplatit, ale ani to vám nepomůže. 4 dny nám tresor nefungoval a přestalo nás bavit to pořád urgovat na recepci a poslouchat, že technik dorazí za 15 min. Žádali jsme o vrácení peněz, které jsme zaplatili hned při příjezdu na 7 dní.

Wifi, taky supr v pětihvězdně, musíš zaplatit. Při příjezdu vám řeknou 1 euro/1 den/1 telefon a že se platí na konci pobytu. Tak jsme si objednali Wifi na jeden telefon na 7 dní. Ok. Při odjezdu jsme se jali platit 7eur a ouha, předložili nám jakousi „sjetinu“ a chtěli po nás 16 eur. Odmítli jsme zaplatit za něco, co jsme nevyužívali ani neobjednali, a to byla chyba. Transfér, ve kterém jsme už seděli, stál a stál a řidič nám rusky vysvětlil, že dokud to nezaplatíme, nepojedeme. Autobus plný lidí, kteří nechápali co se děje, lehce nervózní, že nestihneme letadlo. Takže tímto slušným vydíráním nás donutili doplatit 9 eur a autobus vyrazil.

Služby delegátky Nikoly, další hrůza. Nechápu proč ji platíme. Neochotná vám pomoct, řešit problémy, vyloženě ji obtěžujete. A když ji napíšete SMS, že potřebujete pomoct, a vy čekáte na odpověď, a ono nic. Tak vám pak řekne, že ji nic nepřišlo, že se to asi ztratilo ve vzduchu, že se to tady stává. A nejsem člověk, který by si stěžoval, že moc fouká vítr nebo moc svítí slunce.

Animačních programů se nedočkáte ani náhodou, jak pro dospělé tak pro děti. Večer půlhodinové mini disko pro děti, na ruské písničky a potom volně navazuje ruské techno pouštěné z „repráků“ ovšem s dicco koulí nad hlavou a občas fouknuté mlhy.

Pláž a moře  průměrně (3,3/5)

Moře krásné, čisté. Ale přístup přes mola, nejlépe. Písčitá pláž s oblázky, jak uvádí CK, to platí na hranici první vlnky. Pak jsou doslova balvany, sice oblé, ale ani boty do vody vám nepomohou, jak je přes ně nekomfortní přístup do moře.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Jediné malé plus je, že areál je v krásné udržované zahradě.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Celkový dojem. Nejhorší zážitek, poštípání štěnicemi v pětihvězdičkovém hotelu. Jezdíme do zahraničí na dovolenou 15 let a nikde jsme nezažili takové hrůzy jako tady. Odevšad jsme se vrátili s krásnými zážitky, spokojení a odpočatí. Odsud psychicky a fyzicky vyčerpaní z naprosto zkažené dovolené.

Takže do Turecka s Eximtours a už vůbec ne CHAMPION HOLIDAY VILLAGE ***** NIKDY!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 16 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kemer - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání