Napsat recenzi

Turecko-Analye-hotel GLAROS+++

Recenze hotelu Glaros Hotel *** (Turecko - Alanya - Alanya)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 251x
Recenze se líbila: 457 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Tento hotel neodpovídá těm třem hvězdičkám. Jiné hotely se stejným označením vypadaly luxusně z venku i zevnitř. Chování majitele nebo některých číšníků vůči nám Čechům byl ubohý, rusům se pomalu klaněli až k zemi. Těšili jsme se poprvné na all exclusive a kdybychom měli jen polopenzi nebo snad i snídani, vůbec nic se neděje. Další peníze jsme museli utrácet v obchodech za studené pití, které v hotelu stále docházelo, kostky ledu (pokud měli) házeli svýma rukama přímo do sklenice a ještě jste dostali jen jednu, pro pití si mohl dojít jen jeden člověk, že druhý si musí přijít sám (záleželo kdo obsluhoval). Bazén po třech dnech užívání špinavý (odešlo čerpadlo), ubrusy vyměnili po čtyřech dnech pobytu, rodinní příslušníci naše jídlo+pití užívali zdarma apod.

Poslední den odjezdu už nám majitel nechtěl dovolit jít na jídlo, že on si může dělat co chce a protože si stěžujeme, tak ať si to jídlo zaplatíme.

Nefunkční klimatizace, poté opravena, nedodáno dálkové ovl., takže klíma jela pořád stejně, propadlá matrace - nastaly bolesti zad, tudíž dovolená, ze které jste přijeli nejenom zhnuseni, ale i s křivými záda.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Pokoje docela čisté, úklid 1x za týden, při představě, že papír by se nesplachoval, ale házel do malého odpadkového koše, tak asi by vám pokoj voněl jinak.

Po chodně mojí nohou byl zabit šváb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Strava a stravování  průměrně (1,8/5)

Strašná, tak si all exclusive nepředstavujeme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Vybavení skromné, personál jen někdo slušný

Pláž a moře  průměrně (4,8/5)

Pláž čistá, pěkná, moře super. Pro náš hotel byly pouze přiřazeny dva pásy lehátek a deštníků, takže pokud nebylo volno, musel jste pomalu prosit o místo.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Okolí známe z dřívějška, proto jsme toto místo chtěli navštívit znovu, kde se nám to moc líbí. Pokud by bylo jiné ubytování, rádi bychom se tam vrátili znovu, takto budeme muset hodně přemýšlet.

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Pro příště si budu vybírat i jinou pořádnou cestovku a hlavně budu pořádně číst recenze a neriskovat, že pak přijedeme někam a výsledek je jiný, než uvedený na stránkách katalogu či internetu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 20 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Stanislava: Nemilé překvapení - 21. 9. 2013 0:07

Také jsme byli na dovolené v hotelu Glaros a poprvé all inclusive v termínu od 23.8. Přesně jak to píšou viz.výše,rusům se klaněli a my na vše slyšeli jen FINIŠ ! Káva ráno? FINIŠ! Pivo? FINIŠ! Někdy se stalo ,že na druhý den pánové dostali pivo z plastu a že bylo teplé? Však jim tam číšníci hodili rukama led O vínu a tvrdém alkoholu ani nepíši, však rusové měli celé láhve a pro nás zbyl FINIŠ!. Maso jsme za celý týden neviděli,protože u oběda stál prý šéf a mělkou naběračkou nám dával příděl. Když jsme si stěžovali delegátce, tak nám řekla, že se to stává, že něco dojde ale každý den? Jestli chcete držet zeleninovou dietu a naučit se cizímu jazyku slovo FINIŠ tak doporučuji, my si už takovou dovolenou nedopřejeme. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání