Napsat recenzi

Hotel Glaros

Recenze hotelu Glaros Hotel *** (Turecko - Alanya - Alanya)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 71x
Recenze se líbila: 435 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

zastaralý a špatně udržovaný hotel, úklidové služby na nízké úrovni, strava špatná

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Povlečení při příchodu bylo použité, voda tekla přes den jenom horká a od večera zase jenom studená, záchod nesplachoval, rozbitý sprchový kout. Při příchodu vypadla elektrika, naštěstí po dvou hodinách a po urgencích opravena.

Strava a stravování  průměrně (1,8/5)

Divná kombinace jídel, maso ve většině mleté polotovary (průmyslové hamburgery), Převážně zelenina a zeleninové saláty. Zmrzlina nebo něco sladkého neexistovalo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Vybavení skoro žádné, starý rozbity stůl na stolní tenis, k Wifi se nešlo mnohdy připojit

Pláž a moře  průměrně (4,8/5)

Pláž a moře bylo super

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Množství obchodů a restaurací.

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Na tří-hvězdičkový hotel žádná sláva.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 20 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání