Napsat recenzi

Strach z dovolené

Recenze hotelu Soviva Resort (ex Palmyra Aquapark Kantaoui) *** (Tunisko - Port El Kantaoui - Port El Kantaoui)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Přečteno: 652x
Recenze se líbila: 588 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Po přečtení recenzí o hotelu jsme měly smíšené pocity, uvažovaly jsme změnit hotel,ale jelikož byl vysoký poplatek za výměnu, na dovolenou jsme odjely / tzv.dámská jízda J+H+M / do hotelu Soviva Resort a nakonec jsme si to užívaly i když někteří s kterými jsme hovořily byli jiného názoru, viděli jen to negativní a kazili si dovolenou.

Ubytování  průměrně (3/5)

Ubytování bylo slušné, je ale pravdou, že většinou ubytovávají do postraních bloků.Měly

jsme příjemný třílůžkový pokoj v II.patře s balkonem, výhled nic moc,horší byl hluk 24 hod. z vývařovny,kde běžela klimatizace, takže jsme musely na noc zavírat okno i tak jsme to zvládly.Co se týká ukllidu a výměny prádla a povlečení, tak stačilo občas nechat TD na posteli a bylo vše v pořádku.Uklízečky jsou velmi slušné a vstřícné.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Dle našeho mínění hotel nabízí velmi pestrou stravu, mnoho zeleniny v různých salátech,fantastické dortíky, palačinky,ovoce a přílohy.Každý si může vybrat co hrdlo ráčí.Velmi příjemné jsou odpolední sendviče ,které se podávají v areálu hotelu a baru na pláži.Největší problém ve stravování je v hotelu podávání nápojů, kde Vás obsluhují číšníci a vůbec tam nemají tzv.samoobsluhu na kávu,nealko ..apod. Personál to nestíhá a tím vznikají fronty lidí. Hodně jsme procestovaly,ale toto je už v dnešní době unikát.Lidé kteří si stěžují, mnohdy ani nemají doma k jídlu to co jim nabízí hotel ke stravě a o tom to je...!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Vybavení hotelu je celkem slušné, menší renovace a údržba by neškodila. Služby hotelového personálu, to je jeden velký problém. Nejvíce se problém týká personálu,který obsluhuje jídelnu -nosí pití a sklízí stoly. Zásadně to nestíhají, ale ne z důvodu jejich neschopnosti, ale z důvodu jak se lidé dovedou chovat při stravování.Když přijdete na oběd díváte se po stole,který je volný a vidíte tu spoušt,kterou dovedou lidé po sobě zanechat, kosti od kuřete místo na talíři rozhází po bílém ubrusu, nechají hromady nedojedeného jídla, pití, jenom proto že to mají zaplacené!!!!!! Jak se říká vše je v lidech !!!!!!!!!!!!!! Animační program běží každý večer, zájem je veliký, ale bohužel, vše pouze v angličtině takže kdo neovládá anglický jazyk tak má smůlu.

Pláž a moře  průměrně (2,5/5)

Cesta na pláž je cca. 10 min. vidíte poházené plastové lahve,papírky,ale že by to byla katastrofa tak to určitě není zase to dělají lidé. V době, kdy jsme tam byly, tak bylo zameteno a celkem poklizeno.Jsou tam kontajnéry na odpad a ty ani u nás v česku nevoní.Moře bylo příjemné,čisté, vstup do moře pozvolný. Samotná pláž není velká, byla udržována, lehátka a slunečníky nebyl problém, personál byl ochotný.Bar a občerstvení i personál velmi příjemný.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Do obchodů bylo cca.15 min.,bylo možno koupit cikoliv i lékárna v místě.Mimo toto malé centrum jiné procházky mimo hotel nejsou.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Celkový dojem na hotel byl pozitivní, ale hotely v kategorii 4 ++++ jsou třeba v EGYPTĚ uplně o něčem jiném, takže jsme srovnávaly. Přesto jsme si užily pěknou dovolenou a nevyhledávaly problémy.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 49
z 97 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Port El Kantaoui - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání