Napsat recenzi

Tam už ne!

Recenze hotelu Hotel Les Pyramides *** (Tunisko - Nabeul - Nabeul)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 234x
Recenze se líbila: 498 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Dobrý hotel pro nenáročné klienty, ale některé věci (týkající se hygieny) by i těm nejméně náročným klientům jistě vadili. (Já jsem ten případ)

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Byli jsme ubytovaní v bungalovu. Rozbitá klimatizace, kdy jsme šli následně na recepci, dali nám jiný ovladač, který také nefungoval. Rozbitý záchod, tekla z něj voda, takže jsme byli nuceni vždy obětovat jeden ručník, abychom neběhali ve vodě za záchoda. Pokojová služba také na bodu mrazu, protože nám nikdy nedali dostatek ručníku.(Byli vždy dva malé a dva velké). My dostali jeden ten a jeden ten. Ale co jsem později slyšela, vždy dávají horší pokoje a až po tom, co si začnete stěžovat, dají vám mnohem lepší.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Naprosto příšerné. Malá jídelna, odpovídající té, kterou známe za základních škol. Když už jste si tedy nějaké místo našli, tak stůl byl plný špinavého nádobí(povětšinou ještě plné talíře od Rusáků) a o ubrusech ani nemluvě. Číšníci se tím nezabývali, jen až po jídle uklidili talíře, ale to je vše. Špinavé ubrusy zůstali. Občas jsme na večeři dělali to, že vrchní část ubrusu jsme odhrnuli v domnění, že alespoň ten spodní bude čistý. Omyl....CO se týče jídla, dalo se to. Výběr byl teda malý, ale třeba pro mě, co si vystačí celý týden s těstovinami to nevadilo. Problém potom byl, když jsme přišli po hodině od začátku oběda (trvalo to od 12-14), tak se nám vždycky stalo, že něco chybělo. Kuchaři stáli, koukali na vás, ale aby je napadlo, něco přinést to ne. Jednou jsem je i oslovila, ale díky jejich výrazu a neochotě jsem to později vzdala. Jinak o špinavých talířích a nádobí nemluvim. Než jste vybrali alespoň trochu slušně vypadající talíř a příbor, zabralo to celkem dlouhou dobu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Neochotní, naštvaní..Na obsluhu u baru (v rámci All Inclusive) jste na jedno pivo čekali třeba 40 min. Byly tam naštěstí dva bary, kde u jednoho to trvalo mnohem rychleji, takže když jste měli štěstí, za 15 minut jste pití dostali. Hodně lidí si tam pořád na něco stěžovalo (nedivím se), a většinou si volali šéfa, který se snažil být milý, ale evidentně už byl velmi obrněný a stížnosti ho nijak zvlášť nevyváděli z míry.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Pláž špinavá, musíte chodit v botech, jinak si vrazíte střepy do nohy. Ale moře nádherné, čisťounké. Jen vstup do moře problémovější, kvůli šutrům a útesům, ale pokud si najdete svoje místo, tak to jde:)

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Bordel :D Ale co čekat v těchto zemích:)

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Rozhodně bych nikomu nedoporučila, pokud si chce užít pohodovou, ničím nerušenou dovču.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 23
z 41 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jan: UŽ NIKDY !!! - 27. 8. 2013 17:22

Bohužel, musím se vším naprosto souhlasit, v hotelu jsme byli podruhé. Naprosto šokovaní z toho, že pokoj v hotelu jsme dostali po několika urgencích za 2 dny do té doby jsme čekali na recepci !!!!!!, špína, neochota personálu, absolutně nesrovnatelné z pobytem před 2-mi lety.Velký úpadek reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Nabeul - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání