Napsat recenzi

Nikdy více do tohoto hotelu

Recenze hotelu Diogenis Blue Palace Hotel **** (Řecko - Kréta - Kato Gouves)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 222x
Recenze se líbila: 448 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel hezký, ubytování dobré, pokoje čisté, hotelová pláž-hrůza, moře nádherné, strava příšerná.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Hotel hezký, pokoje skromné, ale není potřeba více, úklid každý den, ale hygiena přímo odstrašující, výměna ručníků 1x za tři dny, skříně nám museli opravit, protože padaly dvířka, klika u dveří vypadávala, ale to jsme neřešili.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Stravování bylo tak příšerné, že mě chybějí slova. Za deset dnů jsme neviděli plátek masa, stále se opakující jídlo, ohřívané od oběda, jídlo většinou studené, stále se opakující kousky masa z velkým množstvím kostí, kuřecí křídla bez masa, vařené, možná chvilku pečené. Zelenina mnohdy scvrklá, naprosto evidentní zbytky z minulého jídla nebo dne před tím. Druhý a třetí den nebyl ke snídani jediný sýr ani salám, pouze vajíčko na tvrdo, zapečená vajíčková omeleta, fazole. Nebylo dokonce ani mléko a tak ho museli rozmíchat ze sušeného. Nic otřesnějšího jsem neviděla. Po střevních problémech, kterými trpělo většina klientů , doporučil lékař hotelu, dietní stravu, pouze suchou rýži a vařené brambory. Bohužel jsme se nedočkali a to jsem ještě volala druhý den lékaři, zda by mohl pomoci, že nemáme co jíst. Hrůza, hrůza.

Odpolední svačiny byly poslední tři dny a to velmi neočekávaně v šest hodin večer, další den v 18,15hod., třetí den v 17,00hod. Nebylo možné zjistit, v kolik hodin se můžeme těšit na zbytky od snídaně. Jeden den byly koláčky, evidentně čerstvé, protože ty jsme tam nikdy neviděli. Na ˙˙˙˙ hotel to byla katastrofa.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Pokoje byly v pohodě až na nutné opravy, které byly vyřešeny velmi rychle. Mluvím třemi jazyky a tak nebyl problém ani s komunikací. Animační programy byly velmi skromné, protože bylo pouze Karaoke. První dva dny byl airobic a jóga a poté už nic, protože cvičitelka byla zaneprázdněná další prací (což nám bylo řečeno), vodní sporty žádné.

Soukromá akce hotelu "Řecký večer", byla největší drzost majitele. Museli jsme vyklidit jediný prostor, kde se dalo sedět, bylo to pouze pro platící diváky (15,-EUR na osobo, jsme čtyři), kdo nezaplatil, musel k baru na stojáka nebo do pokoje, vestibulu nebo k bazénu na lehátko. Bohužel na pokoj ani k bazénu se s nápoji ve skle nesmělo a plastové kelímky, kterých bylo opravdu málo, prostě nebyly. Tak tedy stát v koutku a dívat se, jak se baví ty movitější, jak jim chutná úplně jiná strava a spousty cizích lidí, kteří nepatřili mezi klienty. Tak to bylo opravdu neuvěřitelné.

Jinak personál na recepci byl opravdu velmi příjemný. Ostatní personál v pohodě. Majitel úděsný.

Sezení bylo velmi nepohodlné, některé židle byly velmi potrhané. Stoly neustále velmi špinavé. Chtělo by to trochu čistoty.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Hotelová pláž byla špinavá, lehátka potrhaná, rozbitá, slunečníky děs. Jaký majitel, taková pláž.

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Okolí hotelu bylo velmi pěkné, soukromé pláže byly opravdu čisté, dostupnost obchodu 20m, příjemné večerní procházky.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Bohužel musím konstatovat, že pokud máte na dovolené hlad a střevní potíže, zkazí vám to celkový dojem. Kdyby bylo méně jídla, ale jedlého, byla by dovolená nádherná.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 18
z 42 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání