Napsat recenzi

recenze

Recenze hotelu Komodor Hotel ** (Chorvatsko - Jižní Dalmácie - Perna)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 589x
Recenze se líbila: 427 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Za deset rekreantů, které jsem měla musím konstatovat, že za 20 let jsem neměla nic horšího. Chorvatům je v hotelu úplně vše jedno, výtah nejezdí již 10 let, ale nic nebudou dělat, prý hotel již dávno měl končit, jídlo docela dobré, ale málo a snídaně jsou velice chabé. pokoje - no hrůza, vše se hroutí, nic není funkční. a Kdyby jste si chtěli dát po snídani, nebo po obědě kávičku, máte smůlu, pingl, který vás obsluhuje, z nabídky nic nemá, je to prostě želva. Přichází kolem 8 hodiny a je tam jen do 9,30 a pak až na 6 hodinu. Ale pozor, nejdříve vymění popelníky, pak stoly a teprve pak vás možná obslouží. Máte pocit, že obtěžujete. Dokonce vás posílají ke konkurenci na pláž k baru, který ani nepatří k hotelu. Jezdím již 20 let s důchodci nebo dětmi - celý autobus - ale toto jsem ještě nezažila. Tak se opět vracíme do itálie, tram si váží turistů a vědí, co se patří. Tento hotel již nikdy.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

no hrůza, nic hroznějšího jsem nezažila

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

strava nebyla dostačující, snídaně chabé, stále stejné, nic teplého, večeře malé porce, jinak docela dobré, stále kaše (bohužel z prášku)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

¨jediné co skutečně fungovalo, byla recepce

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

super!!!!!!

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

nic moc

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

nikdy víc

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 18
z 34 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Jižní Dalmácie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání