Napsat recenzi

Nikdy více!

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2015
Přečteno: 408x
Recenze se líbila: 458 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Zakoupen za Kč 2 700,- romantický pobyt s večeří při svíčkách!!, slibován whirpool, bazén, kulinářský zážitek, hlídané parkoviště atd. - viz např. reklama na Slevomatu. Realita? Max. 20% ze slibovaného a proto "Nikdy více do tohoto ÚDAJNĚ 4* hotelu!! (To možná tak ve snech vlastníků nebo manegmentu!).

Ubytování  průměrně (2,9/5)

V uvedeném hotelu Grand (pyšnícím se ****!!! - ve skutečnosti maximálně ** až *** a to ještě s přimhouřením oka!!) jsme si objednali přes slevomat za cca Kč 2 700, tzv. romantickou večeři při svíčkách v termínu 1.10 až 3.10.2015. kdy jsme si měli "vychutnat opravdový romantický luxus" a 3 chodové menu! Jediné, co je na tomto tzv. hotelu ocenitelné, je jeho poloha na Karlově náměstí. Již vlastní příjezd tmavým a v noci neosvětleným!!! "tunelem" na prý "hlídané" (ale volně přístupné)parkoviště u řeky Jihlavy je zážitkem - špína, nepořádek, automobily zaparkované v zákazu zastavení. Jednání na recepci se dá označit jako profesionální, ale to je také vše. Pokoj, až na vstupní dveře na čipovou kartu a moderní TV je tak na úrovni 80. let - regulace topení obyčejným kulovým ventilem, poruchový splachovač (vypadávání raménka), ulomená podložka na mýdlo ve sprše, ovládání kohoutků sprchy a umyvadla vymyslel snad Einstein! Na pokoji není klimatizace a ANI chladnička (to jsou asi ty 4*, že???). Okouzlující je "výhled" na tzv. vnitroblokovou střechu s poházenými odpadky. Bazén v podzemí s protiproudem a perličkou má rozměry cca 10x4m a pokud se v něm "sejde" cca 6 osob, tak je lepší jít pryč. Dámská sprcha nefunkční - paní se musela sprchovat v panské části. Sauna pouze za poplatek cca 500 Kč na hodinu, whirpool nefunkční! V hotelu panuje i ve dne takové zvláštní přítmí umocněné sporým osvětlením, 2 schody z jídelny k recepci neosvětleny, na chodbách hotelu se občas šířil pach z kuchyně! Ráno 2.10. jsme byli v cca 05:30 buzeni mlácením na dveře pokojů vedoucím(?) polského zájezdu!!! To, co je v reklamě slibováno, nebylo naplněno ani z 20%! Chcete-li si dopřát "opravdový romantický luxus" za Kč 2 700,- (2 dospělé osoby - 2 noci, 2 večeře, 2 snídaně, malý bazén, parkování- volně přístupný prostor a také pokud je volné místo) ve stylu 80. let, "vřele doporučuji". Zcela jistě z tohoto **** hotelu odjedete plni "nezapomenutelných zážitků z romantického pobytu"!! Není to však chyba Třebíče, která zcela určitě "stojí za návštěvu a prohlídku"!

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Při pobytu jsme si měli "vychutnat opravdový romantický luxus" a 3 chodové menu!První večeře výběr z menu cca 10 jídel - polévka POUZE JEDNA!!! - čočková, další jídla zcela běžná (ryba s brambory atd.). Snídaně - naprosto nevhodně umístění jídel v horní části pultu, na výběr zcela běžné potraviny - salám, šunkový salám, párky, smaž. vejce, pečivo, mléko, müsli atd. "Zážitkem" je "džus" - "vyrobeno" v kuchyni z kohoutkové vody a sirupu, dolito do zásobníku!! Toto má být džus, jak to někdo nazval ve své recenzi?? Vrcholem všeho však byla 2. večeře tzv. romantická. Den předem při večeři dostanete na výběr z menu 5 jídel - konkrétně my jsme si pro "romantickou večeři" vybrali šunkovou rolku s křenem, kuřecí směs s rýží a zmrzlinový pohár. REALITA: na neorestovaném kusu pečiva (toustový chléb)" stočený" ŠUNKOVÝ salám (tentýž byl i následující den ke snídani!) s bílou hmotou uvnitř (prý to měla být šlehačka s křenem") a na tomto salámu cca lžička NAKLÁDANÉ zeleniny ve stylu "čalamády"!!!! Hlavní jídlo: kuřecí směs připomínala více lečo s kuřecím masem než cokoliv jiného, rýže obsahovala hrudky nerozmíchané rýže a vrcholem "romantiky" byla jako příloha opět stejná "nakládaná čalamáda"!!!!!!! Jediné, co se dalo sníst, byl zmrzlinový pohár - 3 kopečky obyčejné zmrzliny se šlehačkou a nějaké ovoce! Vrcholem "zážitku" byla skutečnost, že nám mladá servírka ANI nezapálila tu JEDINOU svíci umístěnou na stole, zřejmě asi proto, že trvala na tom, aby si paní sedla u stolu proti mně!!!!! Z večeře, kdy jsme většinu nepoživatelného jídla vrátili, jsme odešli TOTÁLNĚ znechuceni a navíc s poznámkou od servírky, že omlouvá, ale že jsme jen asi jeden ze 100 párů, kterému jídlo nechutnalo. Nejenže nechutnalo, ale na 4* hotel bylo jídlo doslova příšerné a kuchař/kuchařka by to za trest měli celé sníst!!!! Žádný např. přípitek atd., vše chtějí neromanticky platit!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Doslova mne fascinovala "regulace" topení na pokoji obyčejným kulovým ventilem (nebo to snad byl zatím neznámý model nového termostatického ventilu?)! Personál vcelku ochotný, až na nepříjemnou mladou servírku při "romantické večeři".

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Hotel je umístěn na snad 2. největším náměstí ČR?? - Karlovo náměstí. Za návštěvu určitě stojí tzv. Bazilika, židovské město, věž kostela s obrovským ciferníkem

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Totální znechucení z kvality jídla a lživosti reklamy v otázce kvality jídla, vybavenosti hotelu údajně 4* a nabízených služeb! Již jen ten název "romantická večeře při svíčkách" a přitom nám nebyla zapálena ani ten jediný "sirotek" na stole! Nevidím nic romantického na večeři ve zcela obyčejné restauraci, navíc s nepříjemnou mladou servírkou! Snad jsme byli opravdu pouze ten "jeden ze sta párů", kterému jídlo nechutnalo a navíc máme připomínky. Snad vy ostatní budete mít více štěstí a nebude vám vadit, že "vyhodíte" Kč 2 700,- za svoji představu romantiky konfrontované s nepříjemnou realitou.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 55
z 122 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Honza K.: Presne tak. - 6. 10. 2015 17:05

Plne souhlasim s kazdym slovem v teto recenzi. Rekl bych ze je je jeste lepsi nez ta moje. Celkove Grand humus hruzus !!! Tento hotel je pravidelne na slevomatu, jinak by tam nikdo nejezdil. A ty fotky jsou na pocitaci upraveny hezky, to se musi nechat. Vcetne fotek pokoje, ktery na hotelu vubec neni. reagovat

SoptikB: Re: Presne tak. - 6. 10. 2015 17:47

Děkuji za Váš příspěvek především z toho důvodu, že to, co jsem popsal, není JEN můj subjektivní dojem, ale o to, že popisované nedostatky "vidí" nebo "viděli" i další hosté tohoto "hotelu". Poslal jsem i odkaz na tyto recenze vedení hotelu, ale ty to zřejmě příliš nezajímá, neboť nedostatky jsou v podstatě stejné od roku 2012! Postačuje jim asi občasné ubytování nějakého zájezdu (my "zažili" polský), několik desítek naivních blbců jako my dva s partnerkou "nalákaní" na "romantiku" a "ono to nějak funguje". Jinak se jedná o tzv. "bývalou Slávii", ale to je již "dávno pryč". reagovat

SoptikB: Re: Re: Presne tak. - 8. 10. 2015 12:53

Jen doplňuji moji recenzi o poznatek, že na kritiku a popis nedostatků v těchto recenzích jsem emailem upozornil i samotné vedení hotelu, tak jak to zde popisují i další lidé. Jako odpověď jsem nedostal ani ten "vztyčený prostředník"!!! Uvažuji o tom, že se v tomto zařízení ubytuji znovu, na základě porady s právníkem případně ČOI vše prokazatelně zadokumentuji a hotel/odpovědnou osobu/y zažaluji pro podvod - za tzv. "poskytnuté služby a za klamavou reklamu! To, co si toto zařízení "dovoluje" vůči hostům - 2 osoby/2 noci za Kč 2 7000,- je opravdu nehorázně sprosté! reagovat

SoptikB: Re: Re: Re: Presne tak. - 12. 10. 2015 12:49

Omlouvám se, ale ještě jedna zásadní informace k tomu, proč ten "hotel" je provozován tímto způsobem. Víte, kde je majitelem? Je to pan jménem ******, tento balkánský podnikatel a provozovatel. To vysvětluje mnohé. Mnozí recenzenti zde píší, že to je vlastně podvod, klamavá reklama atd., že managment hotelu neodpoví na stížnost nebo na připomínky. Já se domnívám, že to jsou "nepravdivá osočení" pana podnikatele a "jeho zaměstnanců", to je prostě "jeho balkánský způsob" podnikání v ČR! Prostě má obyvatele ČR za blbce, kteří i přes příšerné recenze tohoto kutlochu mu tam přijedou na několik dní, za naprosto nekvalitní služby mu za dvě nocí"vysolí Kč 2 700,-". To, že jsou potom doslova nasraní a mají pocit podvodu, tím se "pan podnikatel" nezabývá! Nevím také, proč s tímto "podnikáním" něco nedělají příslušné instituce - Živnostenský úřad, ČOI atd.? Tento stav bývalého zařízení Slavie je znám mnoha obyvatelům Třebíče, kterým vadí, jakým způsobem je "hotelově" prezentována Třebíč! reagovat

Petr Bořuta, Slevomat.cz: Mrzí nás negativní zkušenost - 12. 10. 2015 17:23

Dobrý den, velmi nás mrzí vaše zkušenost. Zeptám se, opravdu šlo o hotel nabízený na Slevomat.cz? Nenašli jsme, že bychom měli v nabídce hotel tohoto jména v Třebíči. Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz reagovat

SoptikB: Re: Mrzí nás negativní zkušenost - 13. 10. 2015 13:18

Dobrý den pane Bořuta. Musím se vám, Slevomatu a všem, kteří četli tuto moji recenzi VEŘEJNĚ OMLUVIT za chybnou informaci, kde byl tento "romantický pobyt" vyhledán a následně mojí partnerkou i objednán. NEBYL to Slevomat, ale Skrz.cz. Chyba vznikla v komunikaci mezi mnou a mojí partnerkou.Ještě jednou omluva za neúmyslnou chybu, která by mohla vyvolat dojem, že Slevomat nabízí i takové nekvalitní služby. Osobně jsem rád, že Slevomat nemá tento "hotel" zařazen ve své nabídce. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání