Napsat recenzi

Grand hotel Třebíč - katastrofa!!!

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2014
Přečteno: 539x
Recenze se líbila: 357 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Tak úroveň 4**** hotelu dle našeho názoru, vzhledem k množství hotelů, které jsme doposud navštívili, vypadá poněkud jinak, než co jsme viděli. Jak dosáhl majitel 4 hvězd je mi záhadou. Zřejmě bude stát za to zjistit si podmínky pro udělování hvězd. Souhlasím s jednou z recenzí, že počet hvězdiček se nestanovuje tím, že si je dá majitel do vývěsního štítu a do loga, ale splněním povinných kriterií i úrovní služeb. Hotelu byl dal tak 2 a půl, max 3.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Dle nabídky na internetu jsme si vybrali pokoj s vířivkou. Fotky na netu vypadaly naprosto úžasně, zřejmě proto jsem nedbal recenzí, bohužel ve většině případů negativních. Z dvoupokojového apartmánu s vířivkou pro 4 osoby se vyklubal normální pokoj, oproti „obyčejným“ pokojům s manželskou ložnicí (s matrací o tvrdosti „žula“), který měl navíc pouze cca 4m2 v koupelně, ve kterém byla místo vířivky „rohová vana s tryskami“. Podle mě je to dost podstatný rozdíl. Výhled z „apartmánu“ byl na vnitřní střechu restaurace!!! Nehledě na to, že když jsem se na recepci ptal, který že apartmán je ten, co je na fotkách na internetu, nebyli mi schopni odpovědět, s tím, že ve finále ten vyfocený apartmán vlastně v hotelu vůbec neexistuje! Hrůza. Naši známí, kteří měli normální pokoj, měli výhled na náměstí, s větším oknem, no nedalo se to srovnat. Nehledě na to, že jsme měli „apartmá“ na konci chodby, hned vedle schodiště. Neví, kde „soudruzi z NDR udělali chybu“ ve smyslu že projektant asi neřešil, že když jde někdo po schodech, tyto se rozvibrují tak, že jsme měli pocit, že vedle pokoje stojí někdo, kdo bejzbolkou mlátí ze všech sil do zdi. Další lahůdkou se ukázal sousední pokoj, který měl koupelnu hned za našimi hlavami a poslouchat tečení vody každou chvíli byla jen poslední kapka.

O neskutečně přetopeném celém hotelu se už nebudu zmiňovat.

Chladnička nikde, ručníky sice čisté, ale oškubané. Kousek mýdla a jakýs takýs sprchový gel. 4 hvězdičkový hotel???!!!

Za „apartmán s vířivkou“ příplatek 500kč za noc!

Druhý den jsem si nechal vyměnit pokoj, vzali jsme si „obyčejný“ s krásným výhledem na náměstí, s měkoučkými matracemi a božským klidem. Prostě paráda. Postele sice oddělené, s 10cm mezerou mezi sebou, ale to vůbec nevadilo.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Snídaně:

Snídaňový bufet neurazil, ale ani nepotěšil. To i v mnoha 3*** zařízeních bývá kvalitnější. Několik druhů čajů, ale pouze jeden druh kávy z automatu, nabídka džusů nahrazena jedním druhem značně zředěného džusu. Teplý bufet pouze párky, kousky klobásy a přesmažená ztvrdlá volská oka, studený bufet pouze z levnějších surovin ( jeden měkký a jeden suchý salám, tavené sýry, paštiky a džemy. Šunkový salám, inovecký salám, anglická slanina. Fakt nic extra. Pouze rohlíky a chleba….absolutně nic cereálního, žádný další výběr pečiva. Vůbec nic sladkého-koláčky, řezy, bábovka.....4**** hotel???!!!

O večeři nebudu nijak povídat….těžké zklamání. V knize hostů jsem často četl….“ Vyměnte kuchaře“. Chtěli jsme do knihy vložit „stejk“, který jsme měli k večeři. Já bych nesouhlasil s tím, vyměnte kuchaře. Chtěl jsem napsat „zabijte kuchaře a propusťte personál, kromě recepčních“. !

Hned první večer jsme si zašli do restaurace. Když jsme si objednali a řekli servírce, že si dáme kapučíno, zatvářila se, jako bychom chtěli ze sklepa přinést pytel uhlí. Sice ho udělala, ovšem když holky odešly na wecko a mezitím jim servírka odnesla netknuté perlivé vody, ze kterých nestačily ani upít /jedna voda 30kaček), už jsme věděli, že musíme být ve střehu.

Druhá večeře - "romantická" byla vylepšena pouze o prostírání a zapálené svíčky. Nabídka i kvalita jídla

Celkově hodnotím stravu a stravování jako těžkou katastrofu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Recepční však byly velmi příjemné a ochotné, ty jediné splňovaly úroveň 4****.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Město Třebíč zbožňuju, před cca 15 lety jsme v něm trávil 2 noci v týdnu v rámci mé práce obchodního zástupce. Spal jsem v téměř každém hotelu ve městě, kromě hotelu Grand. Okolí naprosto úžasné, doporučuju všem. Procházky, malebná zákoutí, výhledy, hospůdky, židovské městečko,kostel, v době mého působení i hospůdka Miroslava Donutila, prostě Třebíčem jsem byl okouzlen. Množství obchůdků, restaurací a cukráren a blízkost památek UNESCO (domy, židovská čtvrť, židovský hřbitov, bazilika...)

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Jako příslovečnou „třešničkou na dortu“, ovšem v negativním smyslu, bylo loučení a placení na recepci. Naprosto v klidu mi byl naúčtován i druhý příplatek 500kč za „apartmán s vířivkou“ , i když jsme druhou noc spali v obyčejném pokoji. Po předchozích zklamáních jsem to i docela čekal. Na mé námitky mi bylo sděleno, že to je přece normální, že výměna pokoje byla pouze „dobrá vůle“ hotelu. Na to jsem v klidu sdělil, že zaplatím pouze útratu v restauraci a bowlingu mínus 500kč za přirážku za „apartmán“. Po telefonické konzultaci s manažerkou mi bylo milostivě dovoleno si 500kč odečíst, což mi bylo vcelku jedno, protože v žádném případě bych těch pět stovek nezaplatil.

Dle mého skromného názoru pro 85% lidí jsou to dva pobyty v tomto hotelu – první a poslední. Kladnou recenzi udělí pouze hosté, kteří nebyli v životě v žádném jiném hotelu a tedy nemohou srovnávat. Popřípadě je píše sám majitel. Grand hotel by měl být pro každého hned druhý v pořadí ohledně ubytování. A který hotel jako první? KTERÝKOLIV jiný !!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 55
z 122 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání