Napsat recenzi

Ubytování odpovídá ceně

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2017
Přečteno: 244x
Recenze se líbila: 324 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 4
  • Tady máte tu lednici - černý kvádr napravo pod trezorem! Tady máte tu lednici - černý kvádr napravo pod trezorem!

V hotelu jsme strávili 2 noci a musíme opravdu poděkovat všem,kteří zde napsali ty negativní recenze.Když jsme to tu pročítali před odjezdem,ani se nám tam už moc nechtělo.Pravděpodobně i díky všem těm hrůzostrašným historkám zde,byl hotel poloprázdný,v bazénu jsme byli vždy sami - prostě krásný pohodový pobyt.Znovu vám nespokojeným děkujeme!Myslím,že je to spíš v lidech,na co je kdo zvyklí.Za ty peníze jsme už zažili určitě horší pobyty.Ale vždy je co zlepšovat.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Ubytování s okny na náměstí dobré.Jen jsme na noc vypínali lednici - trochu hlučná.Čisto,teplá voda - prostě normální.Akorát velký hluk opilců na náměstí a to až do rána.To ale asi nebude chyba hotelu.Jen škoda,že městští strážníci jsou po celodenním vybírání pokut tak znaveni,že v noci žádného,co by udržoval pořádek,neuvidíte.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Spokojenost,jen u těch snídaní by to sneslo nějakou zeleninu.U večeře mě trošku zarazilo,že jsme u čtyřech stolů všichni spokojeně jedli,pak přišel další pár a začlo to:polévka studená,kofola nechutná jak kofola,maso je nedopečené a na stole nám svítí jen jedna svíčka !!! Uf, myslíte si,že všechno byla chyba kuchyně a personálu?!Samozřejmě,vše se vždy nepovede,ale mám dojem,že je to spíš o lidech a jejich nárocích.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Vybavení - standard,velmi fajn byl bazén a bowling přímo v hotelu.Všechny recepční moc příjemné i číšníci.:A kuchař - toho jsme neviděli.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Na hotelu z venku je vidět,že už něco pamatuje.Při větším počtu ubytovaných by asi byl problém s parkováním.Samozřejmě Třebíč je krásné město a je tam kam jít.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Opravdu spokojenost.Nenechte se odradit těmi nespokojenými ubytovanými.Ti spokojení to patrně považují za normální hotel a nemají potřebu to dál zveřejňovat.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 55
z 122 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Honza K.: Tak určitě !?? - 2. 5. 2017 7:36

To teda koukám, pan jarix si přečtě recenze, kde ze 109 jich 59 hotel nedoporučuje a přesto se rozhodne tam jet. Zajímavé.... Opět nechybí pochválení personálu a opět chybí jakékoliv fotky. No a lednice na pokoji????? Že by byl v Grandu pokoj, kde mají lednici?? To teda koukám. Že by další účelová recenze.....?? :-D reagovat

jarix: Re: Tak určitě !?? - 4. 5. 2017 21:28

Zdravím Vás pane Honzo.Jsem rád,že někdo zareagoval,ať kladně či záporně.Od toho to tu je.Nehledejte něco,kde nic najít nejde.Byl to čistě náš názor na pobyt v GH Třebíč.Už jsem psal i jiné recenze a to i velmi negativní,když se nám tam nelíbilo.A bylo to kousek od Třebíče.Teď jste mi připoměl,že nás v GH ušetřili jednoho strašného zážitku při tomto pobytu: a to,že při večeři vedle vás na židli u stolu nesedí uslintaný pes a jeho bezohledný páníček!!!Bohužel je to v současné době moderní,ikdyž to obtěžuje ostatní ubytované.Určitě jsem nepsal,že to je nějaký luxus!Ale solidní pobyt,odpovídající ceně.Teď ohledně nějakého fota: vždy si fotím pokoj a zařízení,aby jsme si to mohli časem připomenout.Ale málo kdy to jsou fota bez mé drahé polovičky a určitě nemám potřebu je zveřejňovat!!Zkusím se polepšit pro příště.Jedno foto bez nikoho z koupelny jsem našel,tak ho zkusím přidat.Ale asi to nikomu nic neřekne.Jsem opravdu rád za vaši reakci.Třeba si navzájem ještě předáme nějaké zkušenosti.Mějte se hezky Honzo a třeba ..... reagovat

Honza K.: Že by? - 9. 5. 2017 6:53

Taky zdravím, jste jediný, kdo odpověděl na můj komentář. Uznávám že to vypadá, že jste reálná osoba, která v tom hotelu hrůzy opravdu byla. Tedy se omlouvám , že jsem Vás označil za fiktivu. Pokud se Vám v Grandu líbilo, beru to. Můj názor je že jste velice skromný člověk. A pokud jste byl někde, kde bylo hůř, neumím si to ani představit. Škoda že jste nevyfotil tu ledničku, na tu jsem extrémně zvědavý. Nevím na kolika jste byl pobytech, pro mne z řekněme 10-ti různých hotelů a penzionu byl Grand absolutně nejhorší co se týče ubytování a jídla. Za stejné a někdy i menší peníze jsme zažil luxusní penziony, které měly sotva 3 hvězdy a pobyt byl nádherný. Tady z uvedených cca 100 recenzí je asi 60 pravdivých negativních, cca 30 falešných pozitivních a zhruba 10 pravdivých pozitivních. Hezký den. reagovat

jarix: Re: Že by? - 11. 5. 2017 20:12

Dobrý den Honzo.Jojo - skutečně existuji a skutečně jsme tam byli.Že jsme skromní,tak to asi ano.A skutečně může být i hůř!!!Takových pobytů bych napočítal taky asi 10.Ale nikdy nejezdíme přes slevomaty apod.Jen tam získáváme inspiraci,a pokud se nám něco líbí,zavoláme přímo do hotelu a ty samé podmínky si většinou domluvíme taky.Nikdy neplatíme dopředu!!S tou lednicí:jedno foto tam teda ještě přidám.Je to taková černá bedýnka na pravo pod trezorem :-).Pokud máte pane Honzo nějaké dobré tipy na pobyt a chuť se podělit,prosím písněte na slavekhonda@seznam.cz.Předem děkuji a mějte se... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání