Napsat recenzi

Zklamání z pobytu - víkend s maminkou jako dárek

Recenze hotelu Hotel Zámeček **** (Česko - Středočeský kraj - Poděbrady)

Hodnocení:
průměrně: 1,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2022
Přečteno: 74x
Recenze se líbila: 91 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Celkově služby v hotelu Zámeček pro nás byly opravdu velkým zklamáním. Čekala jsem, že hotel 4* nabídne vhodné stravování s možností výběru, a že objednané služby v rámci balíčku, a především nad rámec balíčku budu v plném rozsahu.

V průběhu pobytu jsem se dívala na jiné internetové zdroje a takový pobytový balíček u Vás v hotelu je nabízen za cenu 2.900 Kč / osoba. A tak mne cena, která byla od Vás účtována zaskočila.

Během sobotního odpoledne nás čekala první masáž, kterou jsme si objednaly s maminkou navíc, a také si ji uhradily navíc jako placenou službu. Objednávala jsem 1 hodinu masáž pro každou z nás. Dostavily jsme se obě včas, ale i přesto masáž pro každou z nás trvala v rozmezí 40-45 minut max. To samé se opakovalo dnes ráno, v neděli, kdy jsme měly každá naplánovanou masáž na 30 minut. Tato masáž trvala 15 minut pro každou z nás. Ani jsem si pořádně nestihla zavřít oči, a už byl konec.

Abych nebyla jen negativní, tak bych chtěla pochválit sobotní večeři, kterou nám obsluha dala vybrat – grilovaný pstruh s bramborami. To je snad jediné jídlo, které se povedlo.

Neuplynulo ani 24 hodin od našeho příjezdu a už máme několik poznatků, které stojí za zvážení v rámci poskytování pobytů v hotelu 4*.

Po příchodu do pokoje jsme zjistily, že je zde lednice, která však neobsahuje žádné nápoje, tedy žádný mini-bar, což bychom považovaly za standard.

Dále nám bylo řečeno, že na procedury můžeme chodit v županu, který na pokoji k dispozici je, ale jednorázová obuv nikoliv – chybí, a tak chodíme ve vlastní vycházkové obuvi do Balnea.

Vybavení koupelny neobsahuje běžné papírové kapesníky, což si myslíme, je základem v každém ubytování.

V tomto typu ubytování není žádný nadstandard mít k užívání dva polštáře na osobu. U Vás však tento komfort nenajdeme. Naopak kvalita lůžka je výborná, a spalo se nám dobře s výhledem do parku.

Na recepci jsme dostaly instrukce, že v rámci pobytového balíčku máme stravování formou polopenze, tedy snídaně a večeře. Po příchodu na večeři kolem 17.45 hod nám paní oznámila, že si máme nabídnout bílé či červené zelí, a jako zákusek meloun a moučník. Více neřekla. Po shlédnutí nabídky v bufetu – tedy zelí a pečivo, nic víc jsme na výběr neměly, jsme zvažovaly okamžitý odchod do centra na normální večeři. Ale najednou nám obsluha donesla ne moc vydařené knedlíky s omáčkou. Byly jsme překvapené, jelikož nám nikdo o tomto chodu nic neřekl. A bohužel jídlo bylo velké zklamání.

Do dnešního dne jsme nedostali odpověď ani vyjádření.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Po příchodu do pokoje jsme zjistily, že je zde lednice, která však neobsahuje žádné nápoje, tedy žádný mini-bar, což bychom považovaly za standard.

Dále nám bylo řečeno, že na procedury můžeme chodit v županu, který na pokoji k dispozici je, ale jednorázová obuv nikoliv – chybí, a tak chodíme ve vlastní vycházkové obuvi do Balnea.

Vybavení koupelny neobsahuje běžné papírové kapesníky, což si myslíme, je základem v každém ubytování.

V tomto typu ubytování není žádný nadstandard mít k užívání dva polštáře na osobu. U Vás však tento komfort nenajdeme. Naopak kvalita lůžka je výborná, a spalo se nám dobře s výhledem do parku.

Strava a stravování  průměrně (2,2/5)

Ráno jsme vyrazily na snídani, která byla pestřejší než večeře, avšak studená vajíčka i párky se nedali moc jíst. Vystavené ovoce a zelenina nebylo moc vzhledné.

Abych nebyla jen negativní, tak bych chtěla pochválit sobotní večeři, kterou nám obsluha dala vybrat – grilovaný pstruh s bramborami. To je snad jediné jídlo, které se povedlo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Během sobotního odpoledne nás čekala první masáž, kterou jsme si objednaly s maminkou navíc, a také si ji uhradily navíc jako placenou službu. Objednávala jsem 1 hodinu masáž pro každou z nás. Dostavily jsme se obě včas, ale i přesto masáž pro každou z nás trvala v rozmezí 40-45 minut max. To samé se opakovalo dnes ráno, v neděli, kdy jsme měly každá naplánovanou masáž na 30 minut. Tato masáž trvala 15 minut pro každou z nás. Ani jsem si pořádně nestihla zavřít oči, a už byl konec.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Celkový dojem  průměrně (1,5/5)

Celkově služby v hotelu Zámeček pro nás byly opravdu velkým zklamáním. Čekala jsem, že hotel 4* nabídne vhodné stravování s možností výběru, a že objednané služby v rámci balíčku, a především nad rámec balíčku budu v plném rozsahu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 6 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Středočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání