Napsat recenzi

Jsme skutečně jen ovečky na pastvě?

Recenze hotelu Zlatna Obala Hotel *** (Černá Hora - Bar - Sutomore)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 275x
Recenze se líbila: 477 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Moře, příroda - nádherné

Jakmile jde o věci, do kterých zasahují lidé - bohužel je to na pováženou. Delegáti nechtějí nebo "nesmí?" vnímat názory a stížnosti klientů, kteří jsou na jejich služby na místě odkázáni. Bohužel jsem jednáním zaměstnanců a některých delegátů vnímala tak, jako že jsme na obtíž a co chceme za 10.000,- Kč. Avšak mnozí si na dovolenou šetří i několik let a pak má mít pocit, že je "póvl", který se musí spokojit s tím, co se mu předloží?

Při našem pobytu byla na místě sepsaná a podepsaná petice , která byla předložena cestovní kanceláři Kovotur. Jestli dojde ke zlepšení .........?

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Bylo by vhodné už některý polámaný nábytek vyměnit.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Každý den k obědu mleté maso, suché těstoviny, brambory, zelí a někdy těstoviny se sýrem. Většinou vlažné. Přestože na pultu bylo mnoho nádob , jídlo se podávalo jen ve 3 nádobách a tak se vytvářely fronty na jídlo.

K večeři každý den totéž co k obědu. Kromě toho buď ryby nebo kuře nebo upečené vepř. maso popř.játrová omáčka. Toto se však mnohdy na všechny nedostalo.

Personál dával najevo, že je mu na obtíž nás obsluhovat. Museli jsme pokřikovat, aby donesli další várku, aby se dostalo i na ostatní.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Viz co jsem již zmiňovala

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Podle sdělení klientů, kteří byli v areálu v době prázdnin, jsme pochopili, že je rozdíl mezi sezonní a mimosezonní pobyt. Prý v prázdninovém pobytu stravování celkem ušlo. Ale při našem pobytu to byly od cestovky a personálu neférové podmínky.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 40
z 83 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

jana kousalová: komentář - 19. 9. 2013 8:38

Reaguji na Vaši recenzi. Byla jsem v Zlatné obale v termínu od 12.8-19.8. a také náš zájezd sepsal petici a jednalo se o jídlo. Více než 100 klientů dostalo silné střevní potíže se zvracením a postoj delegátů byl totální ignorace ! Téměř všichni postižení si tyto problemy dovezli domů a skončili na antibiotikách. Po příjezdu domů byla vznesena stížnost s reklamací u CK a ta zaujala pozici mrtvého brouka a do dnešního dne se nevyjádřila. A to se honosí oceněním NEJLEPŠÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘ 2011,12,13. Doporučuji přečíst recenze z této doby. Spozdravem kousalová reagovat

Andrea Hovbelová: Re: komentář - 21. 9. 2013 22:04

Zdravím, teto Jano! Opět po měsíci si pročítáme recenze na pobyt v ČH. Evidentně se nic od našeho pobytu nezměnilo. Ani u nás zatím reakce na reklamaci žádná. Podávali jsme ji 26.8. Ještě dnes pobolívá Adámka břicho z kampilokoka, kterého jsme si z dovolené dovezli. Co dodat - pouze již nikdy více CK KOVOTOUR. reagovat

Jiřka: Re: Re: komentář - 24. 9. 2013 13:15

Jste přesvědčená, že jste nákazu chytili z jídla? My jsme tam byli od 19. do 26.8., s jídlem jsme byli spokojení (píšu to v recenzi) a žádné zažívací potíže nás nepostihly a ani dodnes jsme nepocítili žádné problémy. reagovat

Andrea Hovbelová: Re: Re: Re: komentář - 24. 9. 2013 13:44

Dobrý den, nikde jinde jsme jídlo nejedli, protože jsme byli upozoňovány, že cokoli kdekoli jinde požijeme je špatné (zmrzliny, občerstvení u špinavé promenády, atd.). Přiletěli jsme v pondělí a od středy jsme zvraceli a měli průjem. Byli jsme 3 ženské a 4 děti ve věku 1,3,4,5 let. Prošli jsme tím kompletně všichni. Sepisovali jsme i papír, kde jsme měli nasbíráno cca 75 lidí, kteří trpěli stejnými problémy jako my. A to jich ještě několik bylo na pokojích, protože nebyli schopni vylézt. Pan K. - vedoucí CK pro ČH nám sdělil, že si za to můžeme sami přejídáním řízků. Ty jsme sice jednou zahlédli, ale než jsme si na ně vystáli potupnou forntu, tak už byly pryč a další už neměli. Nevím zda se strava další týden změnila, ale rádoby bramborová kaše nastavená nevím čím, těstoviny a rýže, vždy nějaké mlété maso (ve většině případů unvitř syrové), omáčka vždy jiné barvy a však pokaždé bez žádné chuti a suché vepřové maso, které děti vždy rozžvýkali a vyplivli, protože ho nemohli spolknou neodpovídá hotelu, který se u našich cestovních kanceláří prodává jako 3* byť nad recepcí jsou hvězdy pouze 2. K snídani obarvená voda místo kávy,mátový čaj (pouze jeden hrnek, další jsme dostali pouze 1x) a dietní salám, případně zapečené těstoviny s vajíčkem zbylé od večera a marmeláda s margarínem, také dle mě neodpovídá stravování formou švédských stolů. Kde byla ovoce a zelenina (1x jsme dostali meloun) a 2x viděly rajčata u snídaně - opět jsme vystáli frontu a rajské už nebyli. No co k tomu dodat - že by neznali polévky či saláty kromě zelného např.??? reagovat

Jiřka: Re: Re: Re: Re: komentář - 25. 9. 2013 14:35

Co se týká stravy, my jsme byli spokojení - popisuji to ve své recenzi "Za málo peněz hodně muziky", vloženo 27.8.2013. Nám fakt chutnalo. My jsme přiletěli 19.8. a byli jsme posazeni u stolu s manželským párem, který tam byl i týden předtím, tzn. zároveň s Vámi. Když jsme se jich ptali, jak jsou s jídlem spokojení, říkali že ano a že si jistě také jídlo vybereme a měli pravdu. Pak říkali, že se prakticky opakují jídla, které měli v předešlém týdnu, tzn. v tom týdnu, kdy jste tam byli i Vy. Žádné zažívací potíže neměli a my také ne. Oni si tedy v Sutomore nedali zmrzlinu. My jsme na to nedbali a chodili na zmrzku každý den a v pohodě. Na promenádě jsme si tedy jídlo nedávali u stánku na stojáka, ale pizzu apod. v konobách s posezením nad pláží ano, byla výborná. Koupili jsme si meloun a hrozny. Vodu jsme pili normálně z vodovodu, žádný problém. Je fakt že u snídaně "káva" nebyla pořádná káva, ale mohli jste jí mít, i čaje, kolik jste chtěli. Nebo jen mléko. Stačilo říct obsluze. Polévka tam byla jednou, to je fakt, ale u polopenze k večeři ani polévku nečekám. Na uvnitř syrové mleté jsem nenarazila ani jednou. Zřejmě jsme v jídelně měli jídlo jako Vy, v recenzi jsem myslím zapomněla na snídaňové jogurty, které tam také byly, akorát to každý vidíme jinak. Ale potíže jsme neměli ani my, ani ostatní, s kterými jsme se bavili. Ono se může stát, že na někoho třeba voda v jiné oblasti působí jinak než voda, kterou pije doma. Já už jsem vícekrát si pro sebe říkala, že jsme nějací odolnější, že je to asi tím, že jsme od dětství pili mnohdy i vodu nepitnou a jako děti na vesnici venku slupli kde co a vlastně jsme žili mezi zvířaty v hospodářství... Ke kterému pultu jste si pro jídlo chodili? I když myslím, že bylo u obou to samé. Vy ale píšete přímo o nákaze, kdyby v jídle nějaké kampylobakterie byly, měli bychom to všichni, ne? Nebo jste je měli v nějakém jídle jen v pondělí, když píšete, že jste průjmy dostali ve středu, to by možná odpovídalo, protože potíže při nákaze kampylobakterií se obvykle projevují 3 až 5 dní po nakažení. Anebo jste mohli něco "olíznout" ještě před příletem (v letadle apod.). Nevím, doufám, že se chlapec brzy uzdraví. Ale co se týká jídla, fakt nám to, co jsme si vybrali, chutnalo. Možná je to i tím, že u dvou nebo tříhvězdičkového švédského stolu (nebo chcete-li bufetu) neočekávám to, co od pětihvězdičkového. Můj pocit viz moje recenze. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bar - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání