Napsat recenzi

NEOCHOTA

Recenze hotelu Hotel Concordia Plaza *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 1 191x
Recenze se líbila: 578 čtenářům
Fotografie: 30
Videa: 0
Komentáře: 0
  • letiště Pardubice letiště Pardubice
  • BURGAS BURGAS
  • CESTA K SVERNÍ PLÁŽI CESTA K SVERNÍ PLÁŽI
  • SEVERNÍ PLÁŽ SEVERNÍ PLÁŽ
  • JIŽNÍ PLÁŽ JIŽNÍ PLÁŽ
  • JIŽNÍ PLÁŽ JIŽNÍ PLÁŽ
  • JIŽNÍ PLÁŽ JIŽNÍ PLÁŽ
  • SEVERNÍ PLÁŽ SEVERNÍ PLÁŽ
  • CENTRUM PRIMORSKA CENTRUM PRIMORSKA
  • ZAHRADA CONCORDIA PLAZA ZAHRADA CONCORDIA PLAZA

CESTOVNÍ KANCELÁŘE BY SI MĚLI PROVĚŘIT KAM SVOJE KLIENTY POSÍLAJÍ

Ubytování  průměrně (2,3/5)

SMÍŘILA BYCH SE S TÍM ŽE JSOU MALÉ POKOJE.ALE KDYŽ SI ZAPLATÍTE POKOJ S KLIMATIZACÍ A BALKONEM A NIC Z TOHO NEFUNGUJE JE TO SMUTNÉ. KLIMATIZACE FUNGOVALA POUZE TÝDEN A TEN DRUHÝ TÝDEN I PŘES STÁLÉ UPOMÍNÁNÍ DOMÁCÍ ŽE NEJDE KLIMATIZACE SE NIC NEŘEŠILO.NA BALKONĚ SE NEDALO SUŠIT PRÁDLO ANI SEDĚT PROTOŽE JSME MĚLI POKOJ V PŘÍZEMÍ A ZE VŠECH VRCHNÍCH KLIMATIZACÍ NÁM STŘÍKALA A STÉKALA VODA . K LEDNIČCE ŠPATNÝ PŘÍSTUP. JSOU U NÍ DVOJE DVÍŘKA JEDNY OD LEDNICE DRUHÉ OD SKŘÍNKY VE KTERÉ BYLA ZABUDOVANÁ A KAŽDÉ SE OTVÍRAJÍ NA JINOU STRANU.CO MOHU POCHVÁLIT JSOU ČESKÉ PROGRAMY TAKŽE MŮŽETE SLEDOVAT CO SE DĚJE V ČECHÁCH.HOTEL HLUČNÝ SLYŠÍTE KDO SPLACHUJE V POSLEDNÍM PATŘE.PŘES ZDI JE SLYŠET HLASITĚJŠÍ HOVOR.POKUD MÁTE OKNA S VÝHLEDEM NA ZKÁKACÍ HRADY TAK TAM STÁLE V ULICI NAJÍŽDĚJÍ AUTOBUSY A TO JE HROZNÝ HUKOT.SLYŠÍTE I KUFRY KDYŽ PŘIJEDOU DO HOTELU NOVÍ KLIENTI.STÁLE NEFUNGOVAL VÝTAH NAŠTĚSTÍ TEN JSME NEPOTŘEBOVALA.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

SNÍDANĚ JSME MĚLI ZAPLACENÉ.DOCHÁZELO SE NA NĚ PŘES ULICI KAŽDÝ SI SNAD VYBERE.STÁLE SE NA NĚCO ČEKALO BUĎ DOŠLO MLÉKO.CHLEBA,VODA,KÁVA......,OVOCE POKUD SI NEPŘIVSTANETE DOPLŇUJÍ JEN JABLKA A POMERANČE.ČÍŠNÍCI KTEŘÍ ODNÁŠEJÍ NÁDOBÍ VÁM BEROU TALÍŘE S JÍDLEM POD NOSEM .NA OSTATNÍ JÍDLO JSME CHODILI DO MÍSTNÍCH RESTAURACÍ -MALÉ PORCE.DOPORUČUJI RESTAURACI PRAHA ČESKÁ RESTAURACE,JÍDLO JAKO OD MAMINKY A PORCE VELKÉ A CHUTNÉ.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

NA POKOJI JE KONVICE A V KOUPELNĚ FÉN.SLUŽBY OTŘESNÉ. POKUD CHCETE NĚCO NA DOMÁCÍ NEDOČKÁTE SE NIC Z PŘIPOMÍNEK NEŘEŠÍ.VYTÍRAJÍ KAŽDÝ DEN ALE JEN TO ROŠMRDLAJÍ. UKLIZEČCE JE JEDNO ŽE SI CHCETE PŘISPAT A V 7.45 JEJICH ČASU VÁS TAHÁ S POSTELE.PRVNÍ TÝDEN PŘEVLÉKALA POSTELE DVAKRÁT V TÝDNU I S VÝMĚNOU OSUŠEK. DALŠÍ TÝDEN JSME MARNĚ ČEKALI ASPOŇ NA VÝMĚNU RUČNÍKŮ-STALO SE AŽ PŘI STÍŽNOSTI DELEGÁTOVI.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

MOŘE JE ČISTÉ I KDYŽ NĚKDY TAM PLAVE DOCELA DOST ŘAS. MÍSTO NA ROZDĚLÁNÍ DEKY MUSÍTE DLOUHO HLEDAT A UJÍT I POŘÁDNÝ KUS PO PLÁŽI.VOLNĚJI JE AKORÁT U PLACENÝCH DEŠTNÍKŮ

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

OKOLÍ HOTELU NEUPRAVENÉ Z JEDNÉ STRANY KOUKÁTE NA NAFUKOVACÍ HRADY A Z DRUHÉ STRANY JE HLINĚNÁ CESTA A ZA NÍ SE NA PARKOVIŠTI SUŠÍ PRÁDLO.UDRŽOVANÝ JE AREÁL S BAZÉNEM U KTERÉHO BÝVÁ OBČAS I KLID

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

DO TOHOTO HOTELU BYCH UŽ NIKDY NEJELA ZA 12LET CO JEZDÍM K MOŘI NEJHORŠÍ UBYTOVÁNÍ I TA NEOCHOTA, NA DOVOLENOU SI JEDEME ODPOČINOUT A NE SE PODŘIZOVAT UKLIZEČCE ,ŘEŠIT VĚCI KTERÉ NEFUNGUJÍ A NIKDO JE STÁLE NEŘEŠÍ.Dopisováno 17.9.2012.Dva měsíce po reklamaci zájezdu u CK ALEXANDRIA .CK ALEXANDRIA pro mě byla nejhorší z CK kanceláří.Při vyřizování závad a reklamací.Ze čtyř reklamovaných závad jsem se dočkala na odpověď pouze jedné a to té méně důležité.Jednalo se o ručníky, které dali čisté pouze 1x za 14denní pobyt.Odpověď byla: Bohužel však nemůžeme zajistit častější výměnu ručníků či ložního povlečení,neboť toto může být měněno pouze 1x za pobyt,jak uvádíme v katalogu.Bohužel zájezd jsem si z katalogu nekupovala.A nedovedu si představit do kufru brát ještě ručníky když se snížila váha kufru do letadla.Od jiných CK je výměna ručníků i povlečení samozřejmostí.V CK ALEXANDRIA tomu tak bohužel není.S touto reklamací jsem nesouhlasila a napsala reklamaci další.S tím že mě odpověděli jen na část reklamace.Ale já hlavně reklamovala nefunkční klimatizací a balkón, který nešel používat.Dodala jsem že došlo ke snížení kvality ubytování. A proto žádám vrátit částku,která odpovídá tomu že v hotelu není klimatizace a balkón.Vrátili mi 500,- kč jež odpovídá ceně klimatizace po celo dobu pobytu.Na balkón opět nebylo odpovězeno.Částka 500,- kč se mi zdá směšná. Protože když si budete chtít připlatit za klimatizaci v hotelu tak tam částka je mnohem vyšší.CK ALEXANDRIA byla v jednání vždy slušná ale i přesto nedoporučuji s CK ALEXANDRIA někam cestovat.Mé nejlepší zkušenosti jsou s CK ČEDOK vždy vše odpovídalo tomu co jsem si zakoupila.Mnohdy i lépe.A pokud bude možné pojedu s ČEDOKEM.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 10 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání