Napsat recenzi

ma- nedoporučuji-

Recenze hotelu Raymar Hotels & Resorts ***** (Turecko - Side - Kizilot)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2022
Přečteno: 132x
Recenze se líbila: 80 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Vše detailně popsáno viz níže,při cestě zpět jsme hovořili s jinými lidmi z jiných hotelů a tam tyto zažívací potíže neměli!! Pokud chcete zažít klidnou dovolenou bez obtěžujícího hluku tak sem nejezděte, klid byl jen u moře.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

pokoj pěkný,čistý,denně úklid, ale moc se nevyspíte, všudypřítomný hluk - neskutečně hlučné každodenní venkovní diskotéky - vše slyšet z vedlejšího hotelu-bydleli jsme v patře kde je recepce,pokoj byl do atria,ale moc bychom si nevybrali,pokud by byl pokoj na cestu tak hluk ze silnice a pokud blíže situovaný na náš bazén by byl hluk celý den od 10 hodin až do 24 hodin odsud,takže žádný klid!!

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

celkem výbě,horší to bylo s pitím - víno bylo teplé a pokud jsme nechtěli led,který ze zásady si nedáváme tak zbylo pouze k pití pivo, tvrdý alkohol rovněž teplý!!,ale protože hned třetí den po příjezdu jsme měli víc jak 4 dny žaludeční potíže!!- vůbec nevíme z čeho-led jsme si nedávali,ale všichni ČEŠÍ kteří zde byli to měli vesměs všichni!!! Nevím,zda to bylo z balené vody,ale klidně by to mohlo být protože v Snackbaru u pláže měli tuto vodu uskladněnou za budovou kde na ni pražilo celý den slunce Poslední 3 dny před odjezdem se objevila nová várka balených vod. Navíc jsem si všimla že ovoce - zejména hroznové víno,blumy, jablka - na talíři zůstávaly hnědé fleky,to znamená budˇšpatně umyté anebo umyté jejich vodou- takže jsme si to nejedli.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

vybavení -postele byly proleželé,velmi měkké,personál se moc nesnažil, zejména číšníci,často nebyly zejména skleničky a tak to lili do plastových kelímků i v restauraci

To samé bylo i v baru v hotelu tam také večer z důvodu toho že něměl skleničky- vše pivo i colu,fantu atd vám nalili do plastu !!

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

plž udržovaná,dostatek lehátek po celý den

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

moc jsme toho kvůli zdravotním potížím neabsolovali

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Protože s manželem hodně cestujeme a máme srovnání i jiných 5* hotelů, tento by ji od nás nezískal. Jelikož před hotelem přijížděly 3-4 sanitky denně usuzuji že potíže měli i jiní zahraniční hosté, tohle není samo sebou!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 26 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Mr: Již v roce 2013 s těma falešnými Turkama byl konec - 13. 10. 2022 12:05

Alanya v listopadu nám zprotivila celou zemi. Kohouti kokrhali ve 3 ráno na pláži jsme si nemohli odpočinout hned tam přišel výběrčí.Sidili na snídani v obchodech věčně nasupený perzonál hotelu Diamant.a byla šílená doprava z letiště 130 km.A v Řecku po čase ti výběrčí 10 eur denně na Rodosu a o čertech v Egyptě nemluvě.V CZ zima na pokojích blátivý salám i sýr v Imperiálu KV a Internacionále v Brně nemluvě.Socik všude lezl ve službách ,utrpeni reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Side - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání