Napsat recenzi

Maximálně na 4 hvězdy

Recenze hotelu Sunmelia Beach Resort Hotel & Spa ***** (Turecko - Side - Kizilagac)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2021
Přečteno: 299x
Recenze se líbila: 113 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Jsem v hotelu od 27.6.2021. Obsazenost je cca 40%. Klienti jsou 50% turci, 30% rusové, 15% češi. Ubytování je pěkné a čisté. Stravování je podprůměrné. Na pití se čeká přes půl hodiny. Hotelové služby jsou podprůměrné. Měnil jsem plážový ručník a vyslechl jsem si jak to mám dělat jen ráno a ne kdy já potřebuji. Číšníci obsluhují turecky mluvící hosty a ostatní hosty mají za otravný hmyz. Jídlo je nedochucené a sůl či cukr se špatně shání. Hotel je zaměřen na malé děti, ale pláž u moře je pouze pro plavce a z kamínkového písku určitě žádnou bábovičku neuděláte. Některé restaurace a bary jsou uzavřeny. Obslužnost jediného baru u bazénů je katastrofální, nápoje jsou vydávány jen u jediného okénka pro celý komplex. To samé se stane večer po 20. hodině, kdy nápoje vydává jediný bar v celém hotelu jedním barmanem. Placená WIFI je pouze pro jedno jediné zařízení a když se přihlásíte dalším mobilem nebo PC tak se spojení na druhém zařízení přerušuje každých 5 minut, protože si mobil ověřuje aktuálnost pošty, času, počasí aj., S novým navazováním spojení jsou pak potíže. Hotelové služby jsou nastaveny tak, aby vydrbali s hostem co nejvíce. Placený trezor za 1,5 E/denně. Jedna přístupová karta na pokoj, bez které nezapnete světlo a klimatizaci. Tak nelze dát spát děti a jít na bar, leda že je necháte bez světla a klimatizace. Klimatizace je centrální a neumí automaticky zapínat a vypínat podle teploty v místnosti. K nejbližšímu obchodu mimo hotel je to přes 1 km po nevábné a neosvětlené silnici. Žádná vycházková zóna zde není a po pevnině ani po pláži se nedá nikam jít.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pěkné čisté pokoje. Pokoje nejsou hlukově izolovány a tak slyšíte každé slovo sousedů a každé spláchnutí záchodu.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Nedochucené jídlo. Všechna grilovaná masa nejsou solená. Asi aby se méně snědlo.

Na nápoje se často čeká přes půl hodiny. U bazénů funguje jediný bar, který vůbec nestíhá.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Téměř nic nefunguje, tak těžko soudit.

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

Moře jen pro plavce. Na vstupu do vody jsou kamínky, tzv. kačírek velikosti 2 -5 cm. Je to nepříjemný, ale nic ostrého. Důsledně udržují čistotu.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Není kam jít. Je to zapadákov a vycházka do okolí určitě nepotěší, ale zničí.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Sem se již nevrátím. V Turecku jsou mnohem lepší hotely. Je zde ta nejhorší klientela co jsem zažil - turci, kteří mají výhodu znalosti jazyka. Stalo se mi, že si Turkyně objednávala i když stála ve frontě za mnou a číšník ji obsloužil přednostně. Nebo čekat na pečenou placku hodinu, protože ten před vámi si jich objedná 12 pro vlekou rodinu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 7
z 12 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Side - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání